tundmatu auto
#1

Tere!

Hakkas silma Venemaa võrguavarusis - http://photofile.ru/image.php?id=8963968

Mis asi see on? Miski isearetis? "Nõukogude inimese auto" elik. tundmatuseni ümber ehitatud Lääne isend? Miski 1940-50ndate aastate Lääne auto?

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#2

Nõukogude inimese auto või ise(ümber-)ehitatu kohta tundub liiga ilus. Ja mulle tundub igatahes, et sellel on rool paremal pool. Kas ma näen valesti?
Kui see tõesti nii on, ehk on see vihjeks kuspoolt otsida.

Ehk saavad "pildimängu" ässad siin oma sõna sekka öelda.
Vasta
#3

Kas mitte ei ole see üks India või Pakistani auto aretis !?
Vasta
#4

See on Ford Consul 50-ndatest, nii et rool tõesti paremal. Nõukogude inimese autoks küll väga haruldane.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta
#5

Aga mis nime kandsid need autod, mida Indias ja sealpool tehti?

Maamees linnast.
Vasta
#6

andris Kirjutas:Aga mis nime kandsid need autod, mida Indias ja sealpool tehti?
India autotööstuse suurtootja on TATA kontsern http://www.tatamotors.com/products/

Limusiinide AMBASSADOR http://www.pilt.ee/view/658305/ tootja on vist keegi teine. Selliseid toodetakse tänapäevani. Olen ise sõitnud sellisega millel isegi tehase kiled ei olnud istmetelt ja polstritelt veel maha võetud. Tehakse nii diisleid kui bensiin/gaas mootoriga. Vanematel mudelitel on lai esiiste nagu Pobedal.
Vasta
#7

andris Kirjutas:Aga mis nime kandsid need autod, mida Indias ja sealpool tehti?

Ilmselt põhjalikem ülevaade Indias toodetud autodest minevikus ja tänapäeval.Hari's Motor World

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta
#8

smolin Kirjutas:
andris Kirjutas:Aga mis nime kandsid need autod, mida Indias ja sealpool tehti?

Ilmselt põhjalikem ülevaade Indias toodetud autodest minevikus ja tänapäeval.Hari's Motor World

http://www.geocities.com/MotorCity/Speed.../118ne.htm -kahtlaselt sigulli moodi
Vasta
#9

siim006 Kirjutas:
smolin Kirjutas:
andris Kirjutas:Aga mis nime kandsid need autod, mida Indias ja sealpool tehti?

Ilmselt põhjalikem ülevaade Indias toodetud autodest minevikus ja tänapäeval.Hari's Motor World

http://www.geocities.com/MotorCity/Speed.../118ne.htm -kahtlaselt sigulli moodi

Miks kahtlaselt? Loogiline ju, et see auto on žiguli kaksikvend, ehk siis tema aluseks on seesama fiat, mis žigulilgi. Sarnaseid masinaid on maailmas õige mitme nime all erinevates kohtades toodetud.
Vasta
#10

siim006 Kirjutas:
smolin Kirjutas:
andris Kirjutas:Aga mis nime kandsid need autod, mida Indias ja sealpool tehti?

Ilmselt põhjalikem ülevaade Indias toodetud autodest minevikus ja tänapäeval.Hari's Motor World

http://www.geocities.com/MotorCity/Speed.../118ne.htm -kahtlaselt sigulli moodi
Veelgi rohkem SEAT 124D moodi. Kahtlustan, et indialased ostsid oma Premieri jaoks kereliinid just hispaanlastelt. SEAT 124D tootmine lõppes 1980, Premier 118NE tootmine algas 1986.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta
#11

smolin Kirjutas:See on Ford Consul 50-ndatest, nii et rool tõesti paremal. Nõukogude inimese autoks küll väga haruldane.
Vabandust, vist eksisin. Mitte Consul, vaid võimsam ja kallim sõsar Zephyr Six.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta
#12

pakun, et tegu on mossega 407 siis ehk.

erinevaid GAZe ja ZIL131
Vasta
#13

laurism Kirjutas:pakun, et tegu on mossega 407 siis ehk.

Kas sa tõesti arvad, et selle foorumi kasutajad poleks Mosse mistahes mudelit ära tundnud? Pealegi on antud pildil olev auto mossesti ikka VÄGA erinev.

Ja auto tegelik mark tundub nagu tuvastatud olevat?
Vasta
#14

no kui on tuvastatud siis on tuvastatud. Kuid keegi ei keela seda ümber lükata. Ei hakka vaidlema, kuid esimesena, vaadates aknaraame ja poritiibu ja ka tagumist ust ja poritiiba ( mis on ilmselt siledamaks muudetud) tundsin selles ära vana mosse.
Ning kuna keegi seda ei olnud märganud või siis ei tahtnud märgata siis juhtisin tähelepanu.
aga rusikad kohe püsti???

erinevaid GAZe ja ZIL131
Vasta
#15

laurism Kirjutas:no kui on tuvastatud siis on tuvastatud. Kuid keegi ei keela seda ümber lükata. Ei hakka vaidlema, kuid esimesena, vaadates aknaraame ja poritiibu ja ka tagumist ust ja poritiiba ( mis on ilmselt siledamaks muudetud) tundsin selles ära vana mosse.
[...]
aga rusikad kohe püsti???

Rahu, ainult rahu kallid kaasfoorumlased!

Olen veendunud, et Mossest on asi ikka VÄGA kaugel... Põlve otsas üht 407list küll keegi ümber ehitama ei hakanud.

Ja kuidas saab poritiiba "siledamaks" teha, ei saa mina elus veidi keretöid teinuna küll aru. Reeglina valmistatakse selliseid ruumilisi detaile väga suurte ja raske stantside all, kuna see eeldab pleki olulist väljavenitamist teatud kohtadest. Kui selliseid stantse pole, on hädine alternatiiv teha klaasplastist või kitsastest plekiribadest + käi + pahtel + lihv. Vaid väga kogenud plekksepp suudab midagi ligilähedast venitada alasi + haamriga + väikeste isetehtud rakistega, kuid seda ka väikese detaili korral ja pahtliga tahab see reeglina ikka aitamist.

Sinu mainitud "siledamat" poritiiba muudmoodi lihtsalt ei valmista... Ja minu kommenteeritud võtteid ei kasutatud reeglina ka mitte 1950-60ndatel, vaid hiljem, isendeid restaureerides, kus originaalosa saada polnud.

Vanad UNICu klubi veteranid (kes 1970-80ndatel autosid ise taastanud) võivad eelmainit võtetest Sulle palju pajatada...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#16

[Pilt: 54_ford_zephyr_front_och_sida.jpg]

Nagu näha, on tagatiib niigi sile. Venelaste pildil oleval Zephyril on kaitseraud puhvriteta nagu Consulil, see mind segadusse ajaski. Põhjalikumal uurimisel selgus siiski, et sellist esivõret Consulil ei kasutatud.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne