Metrooliini lumesahk - GAZ-63
#1

.... http://www.deposviblovo.ru/photo/vagon/sneg/sneg.htm vaadake allapoole, kus see 63 on.
Vasta
#2

Regardman Kirjutas:... kus see 63 on.

Väga huvitav asi! Arvatavasti kogu oma elu katuse all elanud, nii et isegi algsed luupkaasid tuledel ees! Ainult et... ma ei saa aru, mida teeb rool selle auto juures? Kas tõesti on alles jäetud algne esisild? Ja roolimehhanism kuskilt lihtsalt "kinni keeratud" Rummud sellele iatahes viitavad...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#3

Regardman Kirjutas:.... http://www.deposviblovo.ru/photo/sostav/sostav.htm  vaadake allapoole, kus see 63 on.
Sellise asjaga vuraks juba ise Pärnust Mõisakülla,ainult Mõisakülas pole kusagil ümber pöörata....

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta
#4

Selliseid ideid nagu autod raudteel sõitmiseks on väga tavaline USA raudteel. Suvalistele pikapidele ja muudele sõidukitele (tavaliselt veokad või väike veokad) on lisatud allalastavad raudtee rattad ja seega nad sõidavad nii mööda asfalti kui ka mööda raudteed. Teen kunagi pilti kui ette juhtub. Selle GAZ'i juures kõige unikaalsem ongi just see GAZ ise!
Fantastiline!

Just a man!
Vasta
#5

Regardman Kirjutas:... kus see 63 on.

Ainult ühest asjast ei saa ma selle GAZi puhul aru. Teatavasti saavad metroorongid oma voolu rööbaste kaudu, st kaks rööbast toimivad kahe juhtmena. Aga... sellel GAZil on sildade äärikute külge kruvitud raudteerattad, st kahe rööpa rattad on elektrilises ühenduses ju! Ehk siis - see GAZ peaks metrooliini ära lühistama!

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#6

oot..kas metroorongidel pole veel nn kolmandat rööbast? Millest nad tegelikult voolu võtavad? Mäletaks justkui midagi sellist oma kunagisest külaskäigust Leningradi metrosse.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#7

Aspelund Kirjutas:oot..kas metroorongidel pole veel nn kolmandat rööbast? Millest nad tegelikult voolu võtavad?

http://www.deposviblovo.ru/photo/sokol/sokol_26.jpg

Mina ei näe nt siin pildil küll kolmandat rööbast...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#8

See raudtee kõrval konksude otsas olev asi ongi too, mida ma mõtlesin. Nõ kontaktliin.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#9

Ei ole küll 63 aga huvitav raudteesõiduk siiski ja nimetati teda
Рельсовый автомобиль ЗиМ (ГАЗ-12).
[Pilt: gaz120034xf.jpg]

1985 Lada 1300 SL
Vasta
#10

Tegelikult peaks see 63 tuksuma oma originaal mootoriga ja voolu saab metroorong rööpast kõrval olevas magent rauajupist, mis on terve tee ulatuses tee ääres ning see 63 ei lähe selle jupi vastu.

Tavalistell rööbastel liikuvaid aparaate on igasugu: ZIM-id, Tšaikad, MAZ-id jm. Eestis oli veel kitsaajal üks -50date aastate Opel? rööbastel liikumas.
Vasta
#11

Enne Tallinn-Haapsalu reisi-rongiliini sulgemist oli juttu, et rongi asemel võiks sõita rööbasbuss. Oma vaimusilmas nägin LAZ-tüüpi bussi raudteel veeremas... Tegelik rööbasbuss on vist ikka teistsugune liikumisvahend?
Vasta
#12

Tegelikult enam-vähem selline ta ongi - ainult juhikabiin on mõlemas otsas, et vahepeal ei peaks seda riistapuud ümber keerama.
Kunagi käis kusagilt läbi mõte, et peaks Tartu Scaniatele hoopiski rongirattad alla monteerima ja siis asendama nendega Jõgeva ja Tartu vahelised bussid. Aasta võis olla miski 94-96.
Vasta
#13

Tsitaat:Metrooliini lumesahk - GAZ-63
Huvitav miks on metroos vaja lund lükata?
Vasta
#14

Martti Kirjutas:
Tsitaat:Metrooliini lumesahk - GAZ-63
Huvitav miks on metroos vaja lund lükata?
Moskvas kulgeb metroo ka maa alt väljaspool.
Vasta
#15

peab ütlema et see on küll üks unikaalne 63, mida kõike ikka välja ei mõeldaCool. huvitav mismoodi tal see hüdraulika on lahendatud, kas on millegi pump rihmarattataga peale pandud?
Vasta
#16

kalevpoeg Kirjutas:Selliseid ideid nagu autod raudteel sõitmiseks on väga tavaline USA raudteel. Suvalistele pikapidele ja muudele sõidukitele (tavaliselt veokad või väike veokad) on lisatud allalastavad raudtee rattad ja seega nad sõidavad nii mööda asfalti kui ka mööda raudteed. Teen kunagi pilti kui ette juhtub. Selle GAZ'i juures kõige unikaalsem ongi just see GAZ ise!
Fantastiline!
Eestis on ka sellised autod, suht pikad, Fordide baasil. Olen näinud ka suuremaid veokaid allalastavate ratastega.

Maamees linnast.
Vasta
#17

krister Kirjutas:Enne Tallinn-Haapsalu reisi-rongiliini sulgemist oli juttu, et rongi asemel võiks sõita rööbasbuss. Oma vaimusilmas nägin LAZ-tüüpi bussi raudteel veeremas... Tegelik rööbasbuss on vist ikka teistsugune liikumisvahend?
Eestis ehitatud rööbasbussid:
[Pilt: tt12.jpg]
[Pilt: S_1686.jpg]
Vasta
#18

andris Kirjutas:
kalevpoeg Kirjutas:Selliseid ideid nagu autod raudteel sõitmiseks on väga tavaline USA raudteel. Suvalistele pikapidele ja muudele sõidukitele (tavaliselt veokad või väike veokad) on lisatud allalastavad raudtee rattad ja seega nad sõidavad nii mööda asfalti kui ka mööda raudteed. Teen kunagi pilti kui ette juhtub. Selle GAZ'i juures kõige unikaalsem ongi just see GAZ ise!
Fantastiline!
Eestis on ka sellised autod, suht pikad, Fordide baasil. Olen näinud ka suuremaid veokaid allalastavate ratastega.
http://lypsik.nohik.net/gallery/liiklus/P4261223
Vasta
#19

Lypsik Kirjutas:http://lypsik.nohik.net/gallery/liiklus/P4261223

Jah neid on USAs nii uusi kui vanu ja igasugu,Neid ma mõtlesingi jah.

Just a man!
Vasta
#20


http://img209.imageshack.us/my.php?image...tee0bx.jpg
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne