#1

Nii siis ostsin umbes kax aastat tagasi endale luazi olin kuulnud et on hea läbivusega ja näinud ka mõne korra taolist autot välimus on ka viimase peal jne.
Ostes oli auto värvitud paksu kihi põranda värviga ja katus vist ahju värviga, kere tundus olema heas korras kuna roostet ei tundund olema kuid umbes poole aasta pärast kui otsustasin et auto võiks korralikult ülevärvida hakkasin seda \"ilusat\"põranda värvi maha nühkima liiva paberiga, sain aru et see on mõtetu kuna seda oli ikka seal korralik kiht ja liiva paberiga olex jäänutki seda nühkima. läxin ostsin ehituspoest 2 lamell ketast ning panin relaka otsa ja hakkasin nühkima tuli sellega päris kenasti. Jõudsin natuke puhastada kuni jõudsin alla serva ning hakkasin tundma mingit imeliku lõhna uurisin asja natuke lähemalt ja siis ilmnes et pahtli asemel oli kasutatud plastiliini ja kohati ka nätsu oh õudust selle maha nühkimisel ja ilmnes veel teinegi tõsi asi et kere polegi nii heas korras kui algul tundus. Kui kõik kere oli metallini haljaks nühitud otsustasin et tulex auto korralikult üle keevitada ja nii see läkski. koos puhastamise ja keevitamisega kulus umbes kolm neli nädalat.
Peale keevitamist hakkasin pahteldama terve auto peale kulus umbes kilo pahtlit ja siis hakkasin värvima kokku kulus umbes kaks nädalat.
Siis hakkasin autot uuesti kokku panema sellega sai ka oma jagu vaeva nähtud kuna paljud jamad olid järjest üx oli see et mingi asjamees oli enne mind käigukastist aeglusti välja jätnud kuna juppe pole eriti saada tuli üx luaz veel osta ja sealt saigi korraliku käigukasti kuna käigu kast oli lahti võetud mõtlesin et võixette ka diffrilukku paigaldada uurisin asja ja arvati et see on võimatu aga noh ma ei andnud alla mõtlesin ja mõtlesin kuni välja mõtlesin ja nii ta seal nüüd on. kokku pannes panin originaal mootori kuna ei viitsinud esialgurohkem aretada. Sisustusest siis nii palju et sisse paigaldasin kadetti istmed armatuur ja ukse polstrid said uue katte ja põrandale vaip.
nii saigi auto sõidu korda saigi minna metsa sõitma sai mõni tund sõita kuni mootorist tuli kuuldavale kahtlane kolks, võtsin siis karteri põhja alt ära ja nii oligi et saale oli alla andnud,sai siis mootor maha uuesti võetud ja mootorit natuke remonditud ning saigi jälle mootor töö korda enam vähem kuna ei pannud uusi saalesid sisse. sai siis jälle
mootor peale pandud ja uuesti metsa mindud, ning mõne tunni pärast jälle kolks sees ja siis saigi asi selgeks et tueb parem mootor peale panna kuna zazi mootor pole eriti töökindel ja võimsusega pole kaa hõisata otsustasin panna vazi mootori peale kuna olin kuulnud et on ennegi pandud, pold nagu enne taolise asjaga tegelenud siis saigi asi käsile võetud jamamist oli ikka kax nädalat aga hea asi tuli igatahes.
niisugune oligi lühi kokku võte luazi ehitusest.

Vasta
#2

Ma ka otsin endale isendit.
Kui sul tüli ei tee
pane mõni pilt ka juurde.


Cool
H

sai vist kõik öeldud
Vasta
#3

http://tfr.cafe.ee/album/talvesoit2003/5.jpg
Vasta
#4

Väike parandus - olid pannud lehe aadressi...

Aga jah, päris naljakas masin sul - maastikul olevat läbivus hea, aga kuidas muidu sõita on sellega - tänaval ka ikka võimalik sõita või on ainult metsas ronimiseks?
[Pilt: 5.jpg]
Vasta
#5

olen ka natuke sõitnud mööda maanteed mingi 80 oli sees siis polnud juhitavusel veel hullu midagi aga need originaal kummid tegid küll head häält
Vasta
#6

oli su auto saku lätel tipp või täpp
Vasta
#7

loomulikul ikka TIPCool
Vasta
#8

lõpux siis mõned pildid:Cool
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne