chopper powered by zaz
#41

Mis mõtted sul paagi osas on , paigutad sadula alla v. Vaatasin , et maru vähe ruumi jäänd kuna raam maru kõrgeks läind.

Estonian Chopper Forum www.estonianchopper.com
Vasta
#42

Mul on kogemus Fiati karbussi aretamisega 40 hj zazi mootorile. Panin kord oma esimesele bagile. Oli teine Fiat 128 1,1 motolt pärit, tagasivool tuli juurde vedada ja karbussi üht poldiauku pidin väheke lapergusemaks viilima. Töötas küll täitsa hästi. Üks selline karpa peaks veel alleski olema. Kui on soovi, siis võin otsida, äkki isegi leian Wink
Vasta
#43

SAUL Kirjutas:Mis mõtted sul paagi osas on , paigutad sadula alla v. Vaatasin , et maru vähe ruumi jäänd kuna raam maru kõrgeks läind.

Big Grin
Paagi osas on üks teine idee.Seda veel rääkida ei soovi -peaks selline suht huvitav asi tulema.Kui kunagi tööd edasi saan hakata tegema eks siis tulevad ka pildid.
Raami praegune nõrk kuju on ajutine-transpordi pärast kärmelt kokku keevitanud.Kui selgub ,et mootor ilusti töötab ja käigu osa jookseb siis teen korralikult vajalikud tugevdused.
Ja see masin tuleb külgkorviga.
Vasta
#44

Miks mitte paigaldada m6ne opeli monopritse v6i miskit?Suht sarnase ehitusega on ka kadett c 1.2(v6i oli isegi 1.1) yhel66riline karpa.

Pole midagi targemat teha
Vasta
#45

Asi selles ,et Fiati oma pidavat kinnitusega ilusti sobima.
Teiste kohta pole kuulnud.Ja mingi vaheplaadiga ei viitsi ka jamama hakata.
Vasta
#46

Vahepeal olen igavusest otsinud välja ka mõned videod mida hea põrnitseda ja unistada:

Ühe poolaka ´´ZAP´´
http://www.youtube.com/watch?v=gm_uPCYtN...re=related


Teise poolaka ´´zapek´´ (See laseb enda masinat pimedas pöördesse et siis leeke näha)
http://www.youtube.com/watch?v=m7h2wXCas...re=related


´´Zap 1200´´
http://www.youtube.com/watch?v=EKLj9FzIH...re=related


Kolmanda poolaka ´´Zappo´´
http://www.youtube.com/watch?v=-3qKl66_kXI


Jälle üks poolakas möllab mootoriga mis pole veel raamivahel, kuid käigukast on küljes.
http://www.youtube.com/watch?v=KSo1Z8PfqJM

Head vaatamist!



Vahepeal on tekkinud veel sapikalisi juurde:
(Kõik poolakate omad)

Siin üks must kroomitud v4 plädiseb
http://www.youtube.com/watch?v=OSmRldGQl...re=related

Üks parimaid videosi (minu arvates)
http://www.youtube.com/watch?v=loxDf9yyJ...re=related

Sama sell peenestab ja suitsetab rehvi
http://www.youtube.com/watch?v=xAfmk_kZZ...re=related

Üks tõsisem ´´kruiiser´´
http://www.youtube.com/watch?v=o6BdfLEFS...re=related


Inspiratsioon lausa voolab kõlaritest ja ekraanist...Big Grin
Vasta
#47

Tervitused kõigile!.Otsustasin ka foorumiga liituda,kaua sa ikka niisama külalisena siin käid.Nimeks Silver (Sapakamees Kohilast) ja tunnen kohe huvi,et kui kaugel on Tõnise ZAZ projekt,sellest pole nii kaua midagi kuulda olnud. Viimati kui teda külastastn oli tal käigukast ja mootor ühendamisel.
Vasta
#48

Tervitused!

Käigukasti ja mootori sain kokku enne jaanipäeva. Ja samuti sain mootori ajutise raami vahele-nagu katseks.
Hetkel varun raamitorusi ,et saaks vähe korralikuma välimusega ja tugevama raamiga isendi.
Mootor ootab õlivahetust ja vaheflants vajab ka natuke viimistlust kuna sai tehtud kiiresti ja päris suure varu jätsin maha lihvimata.
Hetkel on siis asi niikaugel ,et mootor koos käigukastiga nurgas ja otsin sobivaid raamitorusi ,et mootor enam maas ei peaks vedelma. Smile
Kui kool vahel ja natuke ´´põlveotsas´´ olev tööpind siis asi kipub ikka venima aga projekt läheb vaatamata sellele edasi!
Vasta
#49

Kuidas karpa istub?
Vasta
#50

siin üks sapaka mootoriga chopper müügis...
http://bike.motors24.ee/Default.aspx?pag...t=year.ASC



Vasta
#51

tarko Kirjutas:Kuidas karpa istub?

Weberit ei ole veel külge kruvinud (korra proovisin mõõdu võtmiseks) aga hetkel on algosadeks ja puhastan seda karpa puhastus keemiaga ning tihendite lõikamine on veel ees.
Vasta
#52

Mis seis masinaga on? äkki räägid täpsemalt kuidas sa mootori ja käikari omavahel ühendasid, mida seal peaks jälgima kui samasuguse operatsiooni ette võtaks? pakuks väga huvi.

Estonian Chopper Forum www.estonianchopper.com
Vasta
#53

Tervitus.
Ma olen viimasel ajal autoga jamanud:mootori vahetus,keretööd.

Aga sapparist:
Mootor seisab koos käimaga uksetaga.
Ühesõnaga hetkel on olnud kiire aeg ja hobi natuke kõrvale jäänd aga nüüd kui auto eest ära saab siis võtan keevituse kätte ja uuele katsele raami suhtes.Mõned väiksemad probleemid muidugi on ka- jagaja alt hakkas mingil moel tossu tulema ja see lõpetas enda töö... niiet peavalu jagub.

Aga mootori ja käigukasti ühendamine pole teab mis keeruline.
Sappari hooratta sisse sai treitud pesa,et dnepri hooratas sinna sisse istub ja siis puur kätte hiljem keermepuur ja poltidega kokku. Mina tegin siis asja nii lihtsalt kui võimalik,kuid jah on mitmeid paremaid viise kuidas sidur ja käima omavahel istuma panna.Kui kaks hooratast koos siis sai mõõdetud paras kaugus käigukasti ja mootori vahel (et nuut ja sidurivarras sobiks) ning vaheplaat vahele lõigatud.
Krt ei mäleta kas netis on pilte aga võin mingil hetkel üles panna.
Üsna robustne on mul hetkel see vaheplaat,kuid enne tööl ja siis ilu.

Ühe siinse foorumlase käest sain ühe valmis treitud pesaga 30hj või oli see 26hj hooratta kuid nagu selgus ei läind see 40hj külge mis mul parajasti soolas oli.Niisiis sai tööjuurde enda 40hj ja dnepri hooratas kaasa võetud ja sobima treitud.
Peaks mainima ,et mul ei olnud sappariga ega ka dnepriga reaalselt kokkupuudet enne üldse olnud kui need jupid(mootorid,käimad) endale soetatud sai.
Kuid nagu selgus piisab vaid sellest kui tead asjade tööpõhimõtet ja kõik läheb nii nagu vaja.Lihtsalt on vaja natuke lihvida nende asjade kokkuistumist.


Ehk oskaks mõni tegijam meister paremini seletada kuidas asjad käivad.

Ise jälgiks huviga diiselmasinate projekte... kuidagi varju alla jäänud see värk.Smile
Vasta
#54

Vaatan ,et olen enda masina kohta vahepeal midagi mainimatta jätnud.
Nimelt selle aasta jaanipäev oli motika jaoks tähtaeg ja valmis ta sai ning ringi mürises samuti.
Nagu ikka ärkasin ma alles kuu enne jaani kui tuttavad uurisid kaugel projekt on. Sai ju lubatud ,et jaaniks sõidab.Smile
Kui olin kokku otsinud doonor raamid ja hulga vanametalli sai kärmelt ehitamisega alustatud jaanini oli aega veel kaks nädalat. Kokku võttis kogu masina tegemine üheksa päeva kui arvestada ,et masina kallal sai ka vihaselt tööd tehtud eriti viimased paar ööpäeva jutti.
Pigem võiks tööde käigust raamatu kirjutada saaks väga põnev aga see selleks.

Raam on väga robustne ja pigem tank kui motikas aga pilte masina huvitavast ajaloost saab näha siit: http://album.ee/album/259339/50105313

Ehk äratab see paljudes huvi eriliste masinate ehitamise vastu.Big Grin
Tahaks ka teiste sarnaseid projekte piltidena näha.
Aga hetkel olen otsimas 30hj mootorit ,et vaikselt ühte seisvat raami ära realiseerida.Tahaks mingi krossika moodi asja teha.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne