Kuidas tõlgendada raaminumbrit!
#1

Tegu Luaz 969m-ga.
Nr on *XTD*969M00*H0097847*
Eriti huvitab, kas aasta arv on ka sisse pandud siia või mitte?
Ja kas siin on kirjas mitmendana see masin tehasest tuli.
Viimane küsimus, kas mootori ja raami nr peaks olema samad?
Vasta
#2

madeinussr Kirjutas:*XTD*969M00*H0097847*
Eriti huvitab, kas aasta arv on ka sisse pandud siia või mitte?
Ja kas siin on kirjas mitmendana see masin tehasest tuli.
XT - (vaata oma kasutajanime või minu avatari)
D - valmistajatehase tähis, antud juhul Lutski tehas
969M - auto mudel
00 - tühjad kohad/täitenumbrid (VIN kood on ette nähtud 17-kohaline)
H - valmistusaasta 1987 (A - 1980, B - 1981, C - 1982 ... H - 1987, J - 1988, K - 1989 ... N - 1992, P - 1993 jne.)
Viimased 7 numbrit moodustavad masina järjenumbri (seega sinu masin on järjekorras 97847.)

Sama kehtib kõigi Vene autode VIN koodide kohta. Muide, rahvusvahelistele standarditele vastavad VIN koodid ilmusidki Vene autodele alles 1987-88. Välja arvatud VAZ-id/Ladad, mis varustati selliste koodidega juba 1982.a alguseks.
madeinussr Kirjutas:Viimane küsimus, kas mootori ja raami nr peaks olema samad?
Ei pea (kas on üldse selliseid masinaid, millel peab?).

Kui telefon ei tööta, siis helistage riketesse!
Vasta
#3

Päris paljudel autodel peab, USA-s vähemalt. Matching numbers auto on kallim kui vahetatud mootoriga samaväärne.
Vasta
#4

Tänud, sain kõvasti targemaks.
Raami number on mul näiteks Iz-49-l sama mis ta mootori nr-gi.
Vasta
#5

madeinussr Kirjutas:Tänud, sain kõvasti targemaks.
Raami number on mul näiteks Iz-49-l sama mis ta mootori nr-gi.

Ei saa olla!

Kas tegemist on kellegi isetegevusega või on midagi Sinul segamini läinud. Ma olen näinud palju IŽ-e (endalgi on '48.a. 350 ja '64.a. Jupiter) ning ühelgi ei ole raami- ja mootorinumbrid samad!

Mul on olemas ka muide üks 1951. aasta IŽ-350 tehasepass, kust on selgelt näha, et raaminumber ja mootorinumber on erinevad. See pass võeti reeglina masina registreerimisel ГАИ-s ehk tehnilise passi väljaandmisel ära, kuid mingi ime läbi on sellel isendil pass säilinud.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#6

Mõnedel vanematel masinatel on küll. Näiteks mul 1936.a. Zündapp K-350 mootori, raami ja jõuülekande numbrid samad.

Terv. Avo
50 50 598
Vasta
#7

valdo Kirjutas:Ei saa olla!

Kas tegemist on kellegi isetegevusega või on midagi Sinul segamini läinud. Ma olen näinud palju IŽ-e (endalgi on '48.a. 350 ja '64.a. Jupiter) ning ühelgi ei ole raami- ja mootorinumbrid samad!

Mul on olemas ka muide üks 1951. aasta IŽ-350 tehasepass, kust on selgelt näha, et raaminumber ja mootorinumber on erinevad. See pass võeti reeglina masina registreerimisel ГАИ-s ehk tehnilise passi väljaandmisel ära, kuid mingi ime läbi on sellel isendil pass säilinud.

iz350 Kirjutas:Mul on kuue(erinevatest aastatest) IZ-350-e tehasepassid,kõigil klapivad raami ja mootorinumbrid.


Ei teagi kumba auväärt härrat uskuda, aga Pean vanduma, et mällu on jäänud nagu oleks nr-id samad. Õigluse jalule seadmiseks astun homme garaazist läbi. Smile
Vasta
#8

OK, ma vaatan siis ka veelkord oma dokumente ja jäänuseid. Võisin eksida.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#9

minu valduses on umbes paarkümmend izhevski tehase sikli passi. pea kõigil klapivad raami ja mootori numbrid. silma hakkasid vaid paar planeta spordi viimaste aastate passi, kus mootorinumbri asemel oli kirjas see neljakohaline (1 täht ja 3 numbrit) tehasetähis, mis kummalegi karteripoolele sisse löödi, et ikka õiged karteripooled kokku satuksid. mootori numbrid need aga tegelikult pole.

samuti klapivad minu 6 sikli (izh) raami ja mootori numbrid.
Vasta
#10

Arvatavasti ma siis eksisin. Võtan oma sõnad tagasi.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne