Iz Jupiter 3-k  1973
#61

Ahoi,

muuseas mul on ka see 14mm-ne käsihõõrits olemas, enda puksid ootavad järge.

AV[/align]
Vasta
#62

ma waatasin seda pilti jupiteri algus, mul oli samas seisus planeta kui ma ta sain , võibolla isegi wiets hullemasSmile
Vasta
#63

Vot see on väga hea uudis, homme võiks väikse õlle teha, hommikul saab eksami vast tehtud ja siis õhta poole peale tööd. Eks ma kontakteeru Smile


kinky Kirjutas:Ahoi,

muuseas mul on ka see 14mm-ne käsihõõrits olemas, enda puksid ootavad järge.

AV[/align]


PS 84', 83', 82', 80', 79', 77', 76', 75', K-15, K-16, M-15; M-16
Vasta
#64

Remont on kõvasti veninud tänu hõõritsa, aja ning õigete sõrme pronks pukside puudumisele, nüüdseks siis kõik olemas ja mootorgi peaaegu koos. Vaja veel paar pisikest vidinat külge keerata ning siis rattale tõsta. Käivitan arvatavasti hinge ja põidlaid kinni hoides. Sest jupiteri mootori remont pole mingi planeta mootori remont. See on paras keberniit!

ps: sõrme pukse sai kokku ostetud 7 tk kuna kloostrimetas on neid kolme erinevat sorti saada, ühed hirm suured ja vasest, teised peaaegu õiges mõõdus kuid pikemad 2mm ning kolmandad on õige pikkusega, arvan et ka Jup 3-e sobivaimad.


PS 84', 83', 82', 80', 79', 77', 76', 75', K-15, K-16, M-15; M-16
Vasta
#65

Nii Jupiteri remont juba kuid tagasi lõpetatud, tänaseks sõidetud juba 1200 km. Arseni Palu sugustel motomeestel palun mitte lugeda järgnevat teadet sissesõidu kohta: Kuna mootor sai kap remondi koos silindrite puurimisega siis oleks see eeldanud sissesõitu umbes 1000-2000km ja seda maksimaalselt 70km/h. MInu sissesõit käis esimesed 20 km poole, siis 100km kolmveerand ja ülejäänud 100km peaaegu täisgaasiga. Lihtsalt netis sattus silma üks natukene teine sissesõidu teooria, mis oli tunduvalt kiirem. Siiani pole mingit kokkujooksmist olnud, ka kolvid on väljalaske august vaadates ilusti puhtad Smile.
Nüüd siiski on tekkinud pisikesed komplikatsioonid süütega ning tuledega sõidu puhul.
Nimelt oli esimene tuli väga hale võrreldes ühe hea sõbra Planeta 3ga. Alguses vedasin otse akult pluss juhtme otse esitulesse, see elimineeris kõik valgustuse probleemid. Hiljem vahetasin veel süüteluku uue vastu. Kuna süütega oli pidevalt mingi anomaalia, vahepeal sõitis, siis jälle mitte (laadimise tule põlemisega sama moodi). hetkel jälle, mõnikord töötab tuledega ilusti (öösel just), teine hetk töötab ainult ühe silindriga.
Kõrgetel pööretel hakkab mootor pooma ja lööbõhupuhastisse tagasi, selle tõttu on tagumine ots pidevalt õline. Külmema ilmaga annab palju kiiremini sõita. Tundub, et segu liiga rikas kuna küünlad mustpruunid ja kütusekulu üüratu, keskmiselt 6,4l sajale, seda siis keskmiselt,1/3 sõitudest on saanud teha 110+ km/h ja 1/3 90km/h ilusti ja 1/3 on sõitu olnud tallinna närvilises liikluses. Pean veel mainima, et mõnisada kilomeetrit on sõidetud ka kahekesi.
Nüüd ongi mure, et kuidas see küttekulu sinna 5l-i kanti saada.
Kas
1) süüde kellaga jälle õigeks panna (tuleb vist sellel nv-l ette võtta)
2) segunõela allapoole lasta (oli enne alt neljandas pilus nüüd on siis kaks kriipsu alla poole lastud)
3) küünlad vahetada (suvel on parimad a11?)
4) vähem sõita? (seda ei tahaks teha)

               


PS 84', 83', 82', 80', 79', 77', 76', 75', K-15, K-16, M-15; M-16
Vasta
#66

Kui kõrgetel pööretel hakkab mootor pooma, lööb karburaatorist tagasi, küünla isolaator pruun jne, siis on ilmselt süüde liialt hiline.
Vasta
#67

Tagasiloomise kohapealt niipalju, et minul oli sama jama. 1 silindri kontakt k2is v2he lahti, tegin vahet suuremaks ja kobe kyll.

Kytusekulu v2hemaks saamiseks pead nihutama karburaatori n6ela siis allapoole (minul aitas see v2ga h2sti)

tulede heledus oleneb, millise relee klemmi pealt tuled vead, kui ma m2letan siis k6ige heledamad sai vene "ja" t2he pealt vedades.
mina ei tea millise pealt minul tulevad, aga noh ei hakka lahti ka kiskuma (kui k2ib siis pole vaja). Omal kah need tuled v2ga h2sti ei s2ra, aga s6ita n2eb Toungue , Vene v2rk ikkagi ju Big Grin

Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
Vasta
#68

praud Kirjutas:Kui kõrgetel pööretel hakkab mootor pooma, lööb karburaatorist tagasi, küünla isolaator pruun jne, siis on ilmselt süüde liialt hiline.
Tsitaat:Tagasiloomise kohapealt niipalju, et minul oli sama jama. 1 silindri kontakt k2is v2he lahti, tegin vahet suuremaks ja kobe kyll.
Kontaktivahe suurendamine muudabki süüte varasemaks
Vasta
#69

Kaks aastat vaikust...
Ratas on alles ja sõidab vahelduva eduga, õnneks olen vahepeal vanakesele kõrvale soetanud ka igapäeva sõitudeks mootorratta. Seega enam pole remontimisega väga kiire.
Suuremad vahepeal tekkinud ja lahendatud mured on uus kolvikomplekt. Aga kuna poes müüdavad remontkolvid on suhteliselt kehva kvaliteediga siis pole ratta tervis kiita, suuremad mured on praegu sõrmede puksid ja süüde.
Kunagi tulevikus peaks mootori kolvigrupile korraliku remondi tegema.
Ratta raam on kenasti vastu pidanud, tagumised amordid vaid olen ajutiselt uuemate vastu vahetanud. Pidureid olen timminud ja veidi elektriga mässanud. Kette on 2-3 tk kulunud. Muidu on ratas aus, ajapikku on ta ka sellise mõnusalt kulunud välimuse omandanud, natukene roostet ja natukene värv maas mõnest kohast.


PS 84', 83', 82', 80', 79', 77', 76', 75', K-15, K-16, M-15; M-16
Vasta
#70

Jõudu, endalgi käsil ühe jupiter 3-k renoveerimine. Soolo ratas ise juba suhteliselt lõpusirgel, aga puudub tagatuli. Ega ei juhtu olema?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne