Teema on suletud

Uunikute Talveralli 2006: Uus nimetus ja lõpp!!!
#1

Nii, stardiajad.
OK tähendab kõik korras. NP tähendab, et pole veel makstud. Neist viimastest on mitmed teavitanud inimeste arvust ehk on ikka tulemas.
Kolmas on võistlusnumber.
Viimased kolm numbrit tähendavad lõunatajaid, õhtustajaid ja magajaid. Kontrollige iseenda asjad üle ja kui keegi näeb arvulist erinevust, siis KOHE kas meilib või helistab. Punaste kohta puudub üldse inff. Et ööbimiskohti on juba rohkem bronnitud, kui Kool suudab mugavalt vastu võtta, siis peame miskit välja mõtlema.
Igastahes on 66 vahendit kenasti nimekirjas, kas kõik jõuavad ka kohale, eks see paistab.
Veel tähelepanu! Kogu raja ääres on bensiinijaam alguses ja lõpus ehk vahepeal tuleks võiduajajatel kilomeetreid kõrvale sõita ja aega kaotada, kui tahavad tankida. Seega arvestage sellega ja tankige ennast ikka silmini täis.

Jrk.Nr. Stardiaeg Makstud Number Võiduajajate juht Vahend lõuna õhtu öö
1 8:00 OK 89 Margus Lamberg Volvo C303 Lapplander 4 4 4
2 8:01 OK 18 Laas Valkonen Jeep Wagoneer V8 4 4 4
3 8:02 OK 40 Peeter Velper M-408 2 2 2
4 8:03 OK 13 Margus Künnap MZMA-408 2 2 2
5 8:04 OK 20 Tarmo Jänt Pobeda M-20"püha neliainsus" 4 4 4
6 8:05 OK 91 Ken Tikerpäe Volvo 244DL 3 3 0
7 8:06 OK 9 Janek Pähn Ford Taunus WRC 2 2 2
8 8:07 OK 7 Aavo Tamm Ford Taunus 1974 4 4 4
9 8:08 OK 22 Urmas Valgma Volvo 244 Taxi 2 2 2
10 8:09 OK 44 Janne Kalmus Snabb Tegel Volvo 244 3 3 3
11 8:10 OK 1 Avo Elme Escort Mk.I 2 2 0
12 8:11 OK 36 Urmas Teearu M-B 290 2 2 2
13 8:12 OK 28 Teet Baar M-400 3 3 3
14 8:13 OK 73 Ivar Raidmäe Buick Super Eight 1948 2 2 2
15 8:14 OK 70 Margus Kristjuhan VW K70 2 2 2
16 8:15 OK 25 Sergei Didõk Citroen CZ25 2 2 2
17 8:16 OK 10 Mati Kits VW Type3 2 2 2
18 8:17 OK 30 Allan Kuusik M-412 2 2 2
19 8:18 OK 31 Teet Pungas Mosse või Volga 2 2 2
20 8:19 OK 88 Riho Merila Gaz 66 2 2 2
21 8:20 OK 72 Reigo Vilu Jawa 257A Militar 2 0 0
22 8:21 OK 6 Eno Hermann TA-6 9 9 0
23 8:22 OK 27 Sm.Jaamakorrldaja Paz-672M 8 8 8
24 8:23 OK 39 Tuve Kärner ja sõbrad M-B O 309 buss 11 11 11
25 8:24 OK 17 Vallo Külvi IZ Planeta 2K korviga 2 2 2
26 8:25 NP 45 Janar555 K-750 2 2 2
27 8:26 OK 43 Madis Kolga K-650 2 2 2
28 8:27 OK 47 Tanel Talve K-750 2 2 2
29 8:28 OK 48 Andreas K-750 2 2 2
30 8:29 OK 46 Raivet Aru Dnepr MT-10 2 2 2
31 8:30 OK 49 Kaire Gaz 24 "Volga" 2 2 2
32 8:31 OK 24 Toomas Oja Gaz 24 "Volga" 4 4 4
33 8:32 OK 21 Markel Lada 2106 4 2 2
34 8:33 OK 14 Ermo Palm Opel MantaB "rebasesabaga" 3 3 3
35 8:34 OK 12 Priit Peljo BMW E12 2 2 2
36 8:35 OK 4 Maario Silm Vaz 2106 2 2 0
37 8:36 OK 3 Vallo Lehtmets Ford Taunus 5 5 5
38 8:37 OK 77 Veiko Vilu Iz 412IE 2 0 0
39 8:38 OK 75 Hart Jürine Alfa Romeo 75 3 3 3
40 8:39 OK 26 Inno Indriko M-B W123 5 0 5
41 8:40 OK 5 Kristjam Pagel Opel AsconaB 3 3 3
42 8:41 OK 90 Margus Kivi Saab 99 3 3 3
43 8:42 OK 65 Imre Nõmmik Zaz 965 2 2 2
44 8:43 OK 64 Jaanus Palo Zaz 965 powered by Lada 2 2 2
45 8:44 OK 66 Indrek Orav VW Terroristibuss 2 2 2
46 8:45 OK 71 Aivar Ebelmann Põrnikas 2 2 2
47 8:46 OK 46 Väino Karu Raf 2203 "Latvija" 4 4 4
48 8:47 OK 23 Mart Ilves Zaz 968A 4 0 0
49 8:48 OK 15 Joel Zernask VW Bus "Peowagen" 5 5 5
50 8:49 OK 11 Allan Kaasik Chevy Van/CMC 2500 6 6 6
51 8:50 OK 19 Janek Lindau Moskvich 427IE 2 2 2
52 8:51 OK 33 Thomas Grambart UAZ Suomi Special 2 2 2
53 8:52 NP 2 Kristjan Kulmar Bedford 2 2 2
54 8:53 OK 35 Alar Hermanson Mosse või Volga 2 2 2
55 8:54 NP 34 Eero Pesur BMW 1502 3 3 3
56 8:55 NP 8 Jesper Saron Ford Escort Mk.I 2 2 2
57 8:56 NP 16 Martin Vuks, midagi eriti stiilset 3 3 3
58 8:57 NP 68 Hanno Vajakas Zaz 968 "UKU" 2 2 0
59 8:58 NP 42 Varpo "Varblane" üks kahest saklasest 3 3 3
60 8:59 OK 29 Lauri Luigas Opel Manta 4 4 4
61 9:00 OK 32 Marko Mägi, Ford Granada 2 2 2
62 9:01 OK 37 Mihkel Kupits BMW E21 2 2 2
63 9:02 NP 69 Kullo Kabonen Gaz 69 3 3 0
64 9:03 NP 38 Miilits Moon Gaz 24 "Volga" Militsija 4 4 4
65 9:04 OK 85 Marek Pedak LandCruiser 1977 2 2 2
66 9:05 NP 50 Kodanik Gaz 51 2 2 2

198 183 168

Kohtunikud 6 13 8

kokku 204 196 175

Stardimaksu 300 krooni võib juba üle kanda MTÜ Unic arvele, kuhu panna kirja oma nimi ja auto.
MTÜ Unic arvedusarve: 10052006879008 Eesti Ühispank

JUHEND: [attachment=22550]

Söögirahade maksmine: PALUN kõigil püüda võtta kaasa oma meeskona jaoks võimalikult täpsed summad, seda eriti lõunasöögi eest maksmiseks!!! Nimelt kasseeritakse võiduajajate lõunaraha sisse AKP1's, kuskohas Te enne Road Booki ja ajakaarti tagasi ei saa, kui papp makstud. Seal on "kuri" Kaspar, kes siis vastavalt makstud rahahulgale väljastab vastava ekvivalendi lõunasöögi talonge. Meie tahaksime muidugi, et iga nägu ise papiks kohapeal aga see läheks rämedaks läbuks ja ajakulu oleks meeletu. Seega tahavad meie söötjad-magatajad meie käest ühe suure nutsuna seda asja ja me kahjuks peame kassiiri tööga tegelema Sad
Sama asi saab olema õhtuse söömise ja magamisega. Peale viimase LK lõppu, kui vahendid pargitud ja kaasvõiduajajatele kaasa elatud, ootab Teid valvelaud, kuskohas on jälle "Kurjad" korraldajad, kes siis söögi ja magamise papi sisse kasseerivad ja vastavad talongid väljastavad.
Kool tegeleb vanatehnikahuviliste uskumatu massiga ja selle ontliku majutamise võimalusega. Keegi ei osanud uneski näha, et "hulle" nii palju kokku tuleb ja kõik ka magada tahavad. Seega, valmistuge LAHINGUKSBig GrinBig GrinBig Grin Tähendab see kihutamist või kohapealsete magamisvõimalustega "lähemat" tutvumist(vihje poissmeestele: seal koolis õpivad ka väga kenad tidrikudWink) jääb igaühe oma otsustada. Magama mahuvad kõik aga kuidas ja mis tingimustel.... Nagu Juhendis kirjas, siis korraldajate kallal vingumine on KEELATUD. Mina enam paremini ei oska, ausõnaWink Aga teades uuniklaste suurt pohhuismi ja igasugustes olukordades hakkamasaamist usun, et meil probleeme ei teki. Peaasi, et pulli saab!
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Sinisega märgin need, kellelt on raha laekunud.
1. Margus, Volvo C303 Lapplander
2. Wax, M-412(nüüd piduritegaBig Grin)
3. Grupp Seltsimehi, Gaz 66. Kirovi Kiirreageerijad
4. Nymmik, Zaz 965
5. Auto-fänn, raju LandCruiser 1977, lõpuauto hädaliste kraavist väljavedamiseks. Või hoopis koos sahaga kõige ette. Kogemused tal ju HiiumaaltBig Grin
6. Chobram, Vaz 2106
7. Jansa, Snabb Tegel Volvo 244
8. Parmhot, Zaz 965 powered by Lada
9. Dworkin, Opel Manta
10. Tox, Ford Taunus WRC
11. Christopher, Opel AsconaB
12. Aavo, Ford Taunus 1974
13. Carrec, MZMA-408, eelimise aasta teine mees, auto nr. 113
14. Urmas, Volvo 244 Taxi, Kuusalu Autobaas nr.1
15. Thomas, UAZ Suomi Special, Kuusalu Autobaas nr.2
16. Didõk, Citroen
17. Kristjuhan, Vaz 21063 või VW K70
18. Muuseumipapa ja sõbrad, M-B O 309
19. Sm. Stõkovits, Zaz 968. Peale NLiidu lagunemist said kindralist ja tema autojuhist TK UKU liikmed...
20. Indrek66, Terroristibuss, kuhu on ilmse liialdusena installitud soojendus.
21. Maku, Saab99
22. Mr.Bungle, Ford Taunus
23. Marko, Granada
24. Säm, Põrnikas
25. Kullokas, Gaz69. Aga miks mitte korviga Ural, Dnepr või M???
26. Eno, TA-6. Võib juhtuda, et Sulle anname mõne kaasreisija.
27. Mati, VW Type3. Vabastamine kohtunikuametist. Aga nüüd asendajat vaja!
28. 13piisab, Mosse või Volga
29. Caddy73, Buick Super Eight 1948. Vaat nii, härrad ja seltsimehedCool
30. Rustang, Escort Mk.I
31. Priit Peljo, BMW E12, eelmise aasta võidumudel
32. Alar, Mosse. Kahjuks naisekipaaž ei saa tulla, hr.Hermanson on saanud minu isikliku kutse ja hõivab õigustatult antud koha.
33. Ermo, Opel MantaB "rebasesabaga"
34. Joel, VW Bus, soojenduseta peovaagen.
35. Allan, Chevy Van. Teate ju küll Paide õlgkübaraga "hullu" ja selle tiimi alatist valmisolekut võimalikult totter olla. Vanem "raud" ei ole kahjuks veel valmis. Mees, kes oskab maastikuautoga isegi siledal pinnal kinni jäädaBig Grin
36. Martin460, midagi eriti stiilset ... jälle. Bronn, aga ei pääse nende tiim seegi kord.
37. "AfroPesur", BMW1502. Veel üks tunnustatud pullimees. Koos BMW-kindral Lillega.
38. Karu-Mõmm, ikka Lada. Esimesel kolmel rallil kohutava kihutamisega hiilanud tegelane. Mina olin tagaistmel kahe tunniga koomas ... hirmus oliBig Grin Et esimene kord jäi mul Vihula "vahele", siis seekord luban lõunapausil ontlik ollaBig Grin
39. Jänt, Pobeda M-20"püha neliainsus". Kõva konkurent kõigile nii stiilsuses kui kiiruses.
40. Valts, IZ korviga.
41. M-klubi1(Raivet), Dnepr korviga. Mees, kes armastab jõulupuud.
42. M-klubi2(Tanel), K-750 korviga või IZ korviga. Lihtsalt kena poiss siniselt ekraanilt.
43. Peep, Iz-Kombi"jandivabrik".
44. LaSa, Jeep Wagoneer V8. Veel üks väljatõmbaja.
45. Jutulind, Jeep Wagoneer(uus tegija) või juba rallil nähtud Plätsun oh Kombi.
46. Toomas "Idalimu", Gaz24. Loodame, et see aasta ikka mootor ka töötabBig Grin
47. Sm.Supp, BMW E21 ehk "hainina kolmene"
48. Pets ja Kärt(Nagu Pets ja Korsten?), M408. Võitis tänu ilusamatele prillidele ja heale esinemisele Karu-Mõmmiga võrdsetel punktidel aastal 2004.
49. Stihl, Alfa Romeo 75. Aga seejuures olgu itaalia keel suus, kui strati tullakse! Ja jalgpall sakib täiega ... Liga-A tasemelBig Grin
50. Miilits Moon, kapten Kanep, uurija Unimagun, leitnant Lilleke, miilitsa-Volga. Liiklusviisakuse kontroll kaugelt Võrumaalt. Asendasid Sm.Teedevalitseja, kel tarvis kahjuks kodus umbetuisanud teed rookidaWink
51. Janek, Mosse 427IE.
52. Taaravainu 1, tehnikat neil ha, seekord siis Mosse.
53. Taaravainu 2, Jawa Militar, soolotsikkel!
54. Jesper, Ford Escort Mk.I
55. Varblane, üks kahest saklasest. Eelmise aasta võitja puusuuskade ja pappkohvrigaBig Grin
56. Mart, nüüd juba terve, Zaz 968A, naelutatud metssea rehvidel.
57. Sm. Metalliotsija, K-650 korviga. Detektor metallov, paluks kaasata abiautona mõni Volga-tüüpi esindusauto, sest limusiinid plaanivad sõita korralikke teid pidi. Hea oleks pikk ja must autoWink
58. Janar555, K-750 korviga. ToreBig Grin
59. Markel, Lada. HobiKlubi esindaja rajal, kujundajaBig Grin
60. Paks, MB W123.
61. M-Klubi3(Andreas), K-750
62. M-Klubi4(Kaire), Gaz 24 "Volga"
. Tsiklite üks abiauto.
63. Taruvaras, Latvija. Vanad tegijad saavad ikka peale.
64. Sm.Jaamakorrldaja, PAZ. Kirovi rajoonivalitsuse operatiivtöötajad.
65. Teet, M-400, 1948. Tuntud treila- ja Mersumees on endale lõpuks õige sõiduvahendi leidnudBig Grin Kolmas katse...
66. Isand Teearu, M-B 290, 1936. Kes paneb paremaks???
67. Kristjan, Bedford buss. Eelmise aasta stabiilseim lumesistuja AlbusBig Grin
68. Kodanik, kelle ma juba suutsin unustadaBig Grin, Gaz 51
69. Lembit, Volvo 244. Peale LK2 tegemist ja kohtunikutööd kihutab 3000-kroonise Volvo244'ga ralli kaasa.
70. Piibur, pikk ja must auto. Peale LK3 tegemist ja kohtunikutööd sõidab niisama kaasa ja näitab ennast.
Saigi kõik. Aitab, rohkem lihtsalt ei mahu.
Nagu tähele panete, siis kahjuks ei saa rallil osaleda Indrek Sirk ja Valdo. Kurb...
---------------------------------------------------------------------------------------------
#2

PlyVal64 Kirjutas:Kirjas on juba Wax oma Nysaga

Nüüd olen ma küll oma ilma pidurite, soojenduse, ülevaatuse ning talvekummideta Nysaga suures jamas. Sad

Kus see Lemmu asub üldse? Ei suutnud leida esimese hooga... Rolleyes
#3

Eks panen oma sooviavalduse siis siia kirja.

*Eelnev talveralli kogemus sõitjana puudub.
*Vanatehnikaga sinasõprus tehtud ja soe.
*Sõiduvahend ZAZ965 aastast 1965, mis lootuses juba saanud talveralli varustust külge.
#4

Nymmik kirjas, MuhuKlubi esines eelmisel aastal väga stiilselt ja sportlikult kollase vormelmuhugaBig Grin
Samamoodi kirja Jesper oma Escortiga.
Aga et kus asub Lemmu? Revalit ka enam pole ju ... see siis vihjeks!
#5

wax Kirjutas:Nüüd olen ma küll oma ilma pidurite, soojenduse, ülevaatuse ning talvekummideta Nysaga suures jamas. Sad

Maamehed ütlevad sellekohapeal, et pidur ja sidur hoiavad vaid juhti tagasi, samas edasi peab ju liikuma.
Vajalik vaid gaasipedaal.

Uniumüts mõtleb veel, kogub julgust, pealtvaatajana kohale tulla.
meistritele kaasaelama.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
#6

Tallinn-Laekvere siis maakeeli.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
#7

wax Kirjutas:Kus see Lemmu asub üldse? Ei suutnud leida esimese hooga...

Lemmu oli muinasajal (enne 13. sajandi algust ehk siiamaale jõudnud Põhjala ristisõdu) Virumaa üks viiest muinaskihelkonnast. 13. sajandil moodustati Lemmu muinaskihelkonna tuumiku põhjal Viru-Jaagupi kirikukihelkond. Lemmu lõunaosa eraldati 13. sajandil eraldiseisvaks Simuna kirikukihelkonnaks. Ka 14. sajandil loodud Väike-Maarja kirikukihelkonna enamik tema idaosas kuulus muinasajal Lemmu kihelkonda (Valgejõgi ja Ebavere mägi olid kuni 14. sajandini piiriks Järvamaa ja Virumaa vahel).

Ehk siis Lemmuks võib pidada maa-ala, mis ulatub põhja-lõuna sihis Rakverest põhjas kuni Kiltsini (tegelikult Äntu muinaslinnuseni Punamäel) ja Simunani lõunas;  lääne-ida sihis alates Ebavere mäest ja Väike-Maarjast läänes kuni Roela-Muuga-Laekvere-Venevereni idas (sealt edasi ida poole olid inimtühjad metsa-alad).

Osa lakoonilist teavet Lemmu kohta on mul üles pandud ka aadressil http://www.mois.ee/viru/ , kus olen ära toonud Virumaa haldusjaotuse lühiajaloo.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
#8

Ekipaaz Chobram - H6ljuk avaldab sammuti soovi osa võtta.

Eelnev kogemus Talverallil puudub

Vanatehnikaga tegelend siis ise mitme Lada ja ZAZiga ning Toyotaga ning Sm. H6ljuki süda kuulub MoskvizideleSmile
Igatahes vanatehnika südamelähedane mõlemale.

Tehnikaks VAZ 2106 aastast 1977. Välimus võimalikult ligilähedane vastava aja rallimasinatele..kui hästi või halvasti välja kukub, seda siis näha.

stiilinäide: http://ibi3.photofile.ru/45-45/6270074PEH.jpg
(siin küll tegemist ringraja masinaga)

Varuosad, uued ja kasutatud rehvid! maario@carbox.ee 5659502
#9

Valdo on tõele lähedal. Lõpp-punkt siis suur keskus Vinni, mis asub tõesti Lemmu muinaskihelkonnas. Lihtsalt Vinnile ma ei suutnud leida pädevat vastet.
#10

Paneks siis kirja 'Tiina och Janne och Snabb Tegel' see aasta Smile
Eelmise korra Sigar ning koos sellega ka Helga und Helmuth on vajunud ajalukku.
Ning meeldivas joobes toorest jõust tagaistmel pole ka pääsu arvatavasti Smile
#11

PlyVal64 Kirjutas:Nymmik kirjas, MuhuKlubi esines eelmisel aastal väga stiilselt ja sportlikult kollase vormelmuhugaBig Grin

Kui sel aastal stardirivis ruumi jätkub, siis olen oma kollase armukesega platsis, koos Naisega Smile
Eelmise aasta "stiilinäide" ka:
http://www.pilt.ee/photo/682281/16328611/

Cinquecento
#12

*Eelnev talveralli kogemus puudub aga hea liikur kogemuse saamiseks nüüdseks sõidukorras
*Vanatehnikat austan ja hoian.
*Sõiduvahend Opel Manta aastast 1979

Siin kasvab eesti meeste sugu ja sammub vabadusele, siin kasvab priskelt eesti neiu ja sirgub eesti mehele!
#13

Tervist, olen seda teemat pikka aega oodanud. Auto liigub, esimesed testisõidud täna tehtud ja talveralliks valmis.
- Taunus WRC
- Kolme talve kogemus
#14

parmhot Kirjutas:Eelmise aasta "stiilinäide" ka:
http://www.pilt.ee/photo/682281/16328611/
Kusjuures mul on terve aasta üks küsimus-müsteerium keelel olnud, aga ikka ja jälle ununenud. Kas eelmine aasta kohe pärast lõunasööki alanud etapp sisaldaski põldudevahelist lahtilükkamata teelõiku, kus oli lumi umbes põlvini? Ma sõitsin sealt ettevaatlikult läbi ja imestasin, et legend klappis enne ja pärast seda sajaprotsendiliselt, aga arvestades enne mind startinud autode hulka ei oleks tohtinud seal niiiii sügavat lund küll alles olla...
#15

Tõsine huvi ja soov Uunikute Talverallil osalemiseks minulgi.
Talveralli kogemus puudub. Suviselt Suursõidult aga on olemas.
Suhe vanatehnikaga on olemas kahe punase Opeliga: Ascona B, 1977 ja Opel Manta B, 1984 näol.
Talveralliks on ettevalmistamisel neist esimene, seesama, millega sai ka Sajandi Suursõit otsast lõpuni läbitud.

Terv,
Chrisopher
#16

Jesper Kirjutas:
parmhot Kirjutas:Eelmise aasta "stiilinäide" ka:
http://www.pilt.ee/photo/682281/16328611/
Kusjuures mul on terve aasta üks küsimus-müsteerium keelel olnud, aga ikka ja jälle ununenud. Kas eelmine aasta kohe pärast lõunasööki alanud etapp sisaldaski põldudevahelist lahtilükkamata teelõiku, kus oli lumi umbes põlvini? Ma sõitsin sealt ettevaatlikult läbi ja imestasin, et legend klappis enne ja pärast seda sajaprotsendiliselt, aga arvestades enne mind startinud autode hulka ei oleks tohtinud seal niiiii sügavat lund küll alles olla...
Sellega oli vist nii, et kerges segaduses enne lõunasöögijärgse 'lisakatse' algust Priit hõikus sohvreid ligi ja teavitas muutusest, sodis legendi 'õigeks', aga mulle tundus ka, et paljud ei märganud seda aktsiooni. Muutus oli tingitud mingi karjääri-katse ärajäämisest, võibolla ka sellest paksust lumest, mida kirjeldasid.
Ausaltöelda, vähemasti meie ekipaažis oli ehkupeale minekut küllaga, aga kui kolm-neli pööramist järjest juba täppi läksid, tundus tee õige olevat Smile
#17

Tere,

Sooviks minagi taaskord osa võtta sellest lõbusast üritusest.
Eelmine aasta olime Aavo ja Mari ning Taunus 73
See aasta tuleks Ford Granadaga (enda 74 aasta taunus talvel ei sõida)
#18

Teavitan samuti oma osalemise soovist.

1. Eelnev kogemus olemas
2. vabadel hetkedel huvitun ka vanatehnikast
3. sõiduvahend Fiat 600S, va 1971

Indrek
#19

Soovin osaleda Uunikute Talverallil!

1. Eelnevalt osalenud neljal rallil (st kõigil)
2. Tunnen huvi vanatehnika vastu ja vanatehnika tunneb huvi minu vastu.
3. Ilmselt vana Helsingi takso Volvo 244 vla. 1975, läbisõit ligi 2 miljonit, kui midagi muud järsku kätte ei tule.

Kuna varasematel aastatel olen jäänud alati viimaseks, siis olen koostanud endale treeningkava ja regulaarselt harjutan ka vigursõitu. Ilmselt on ka sel korral piisav rõhk nuputamise ülesannetel, põhjusel, et peaga töötamine pole minu tugevaim külg, kardan jääda jälle viimaseks.
Loominguline ühendus "Kuusalu Autobaas" soovib esitada veel ühe ekipaazi, mis ja kes täpsemalt, see selgub hiljem.

Tõnu Piibur
5116265
#20

PlyVal64 Kirjutas:Et ma olen iga aasta pisut ise omast rahakotist peale maksnud, siis

Priit, Sa pole mitte ainuke, kel see au ja rõõm on olnud...........Toungue
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne