Mis võrr?
#1

On siis pildistatud üks huvitav sääreväristaja, oleks huvi teada saada selle nimi, kuna praegu ei oska selle kohta midagi öelda. Pilt

Marttile on hakanud võrrid viimasel ajal meeldima.
Vasta
#2

Arvan,et tegu om mingi kodukotud võrriga.Raam on jalgratta oma,Paak Daiga ja mootor vist ka Daiga oma.
Vasta
#3

mootor ja raam tundub Verhovina b-902 oma.sadul vist gaujalt.rattad ise alla aretatud,mingi jalgratta omad
Vasta
#4

Mootor on Д-4.
Vasta
#5

mootor on d4 või d5. selle nurga alt vaadates ma küll vahet ei tee. raam on verhovina B-901 või B-902. rattad mingilt jalgrattalt pärit. kas alumiiniumpöid ning 26 tolli? sadul gaujalt.

Kui sa ise asjast tüdined, siis anna teada. mul vaja paari juppi n. lenksu, sadulat, vasakpoolset vänta. vajadusel võin vastu pakkuda samale aparaadile sobivaid juppe n.porilauad, pakika, d5 mootori, vasakpoolse ketikaitse.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta
#6

Tundub, et ka lenks pole õige, kas originaal pole mitte suht kitsas ?
Vasta
#7

isandpauk Kirjutas:mootor on d4 või d5. selle nurga alt vaadates ma küll vahet ei tee. raam on verhovina B-901 või B-902.  

B-901 kindlasti mitte! 901-l on selline meeste jalgratta sarnane raam, kus ülatoru teeb keskosas väikese jõnksu allapoole, st sadula koht on veidi "alla lastud".

Sain poolteist aastat tagasi õnneliku juhuse läbi ühe ХВЗ-päritolu B-901 (v.l. 1961, mootor Д-4) omanikuks. Kahjuks pilte hetkel pole.

Tegelikult on B-901 üldse üsna haruldane mudel - tahaksin teada, palju neid peale minu erakogus oleva isendi üldse veel Eestis on?

Mis kommenteeritavat fotot puudutab, siis ülisuure tõenäosusega on selle raam B-902 oma.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#8

isandpauk Kirjutas:mootor on d4 või d5.

Mina ütleks et see mootor on ikkagi d5. D4-l on süütemäng hoopis suurem ja magnet on ka suurem kui sellel seal pildil paistab.
Vasta
#9

Kas D4 (hilisemate mudelite) ja D5 erinevus seisnebki vaid peaülekande hammasratastes ja kolvirõngaste arvus? Ehk - D4-l on sirged hambad, D5-l kaldhambad ning kolvirõngaid vastavalt 1 ja 2?

Varasema D4 eripärasid hilisematest D4dest teistsuguse peaülekande kaane, teistsuguse karburaatori ja needitud "pirka" koha pealt ma tean...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#10

w2rk Kirjutas:Mootor on Д-4.
Mootor on Д-5 siiski.
Tänan kõiki vastanuid kes abi osutasid.
Vasta
#11

valdo Kirjutas:Kas D4 (hilisemate mudelite) ja D5 erinevus seisnebki vaid peaülekande hammasratastes ja kolvirõngaste arvus? Ehk - D4-l on sirged hambad, D5-l kaldhambad ning kolvirõngaid vastavalt 1 ja 2?

Varasema D4 eripärasid hilisematest D4dest teistsuguse peaülekande kaane, teistsuguse karburaatori ja needitud "pirka" koha pealt ma tean...

Silindri päritolu saab kindlaks teha seeläbi ,et D4 on silindri alumine serv sirge, D5 on jõnksuga.
Vasta
#12

valdo Kirjutas:Kas D4 (hilisemate mudelite) ja D5 erinevus seisnebki vaid peaülekande hammasratastes ja kolvirõngaste arvus? Ehk - D4-l on sirged hambad, D5-l kaldhambad ning kolvirõngaid vastavalt 1 ja 2?

Varasema D4 eripärasid hilisematest D4dest teistsuguse peaülekande kaane, teistsuguse karburaatori ja needitud "pirka" koha pealt ma tean...


Minu arvates oli veel mingi erinevus kontaktides.
D-4 omas kahes tükis kontakte D-5-el olid aga ühestükis.
Vasta
#13

valdo Kirjutas:Kas D4 (hilisemate mudelite) ja D5 erinevus seisnebki vaid peaülekande hammasratastes ja kolvirõngaste arvus? Ehk - D4-l on sirged hambad, D5-l kaldhambad ning kolvirõngaid vastavalt 1 ja 2?

Lisaks eelmainituile veel erinevused viimase põlvkonna D4 ja esimese põlvkonna D5 mootorite vahel, mis väliselt tunduvad peaaegu identsed:

D4 on hoorattad väntvõllile kinnitatud kruvidega, D5 keevitatud
D4 on karburaaatoriga K34 (~9mm), D5 - K34Б (~11mm), vastavad ka karteri sisselaskekanalid.
2 rõngaga on kindlalt D5M, paljud D5 mootorid on ikkagi veel 1 kolvirõngaga.
D4 väidetav surveaste on 5,2; D5 oma 6.

Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne