Capri taassünd...

(18-01-2011, 12:02 PM)wax Kirjutas:  Motivatsioon sai otsa? Sad

Jep.
Vaatasin kriitilise pilguga peeglisse ja leidsin, et kui kaheksa aasta jooksul pole ma selle auto jaoks aega leidnud, järelikult ei ole ta minu jaoks see "õige"...
Ehk on ka talle kusagil parem peremees.

Mootor, mis eraldi sai juurde muretsetud (see sportnukaga Kent) ja taastatud käigukast on müüdud ja varsti peaks üks 60ndate lõpu Cortina nimeline mürsk nendega ringi hakkama lendama, vblla isegi sel Talverallil juba...

Vasta

Kahju kuulda.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

eks ta nii kahjuks on...ei tasu need rahvaautod taastada...Inglismaal saab ideaalses korras Capry I ja II (ls.kuni 100 000 km, roostevaba) ühe neljandiku hinnaga, mis auto taastamine maksab.

Oleme sellest juba sada korda sinuga rääkinud...

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta

(20-01-2011, 16:06 PM)krss Kirjutas:  ...
Äkki räägiksid siin teemas lähemalt sellest, kui suur töö täpsemalt ees ootab? Isegi kui see masin ei vääri uunikumiks restaureerimist, saaks selle äkki täiesti mõistliku tööhulgaga teha igapäevaliikuriks? ..

Ka mind huvitaks juba lihtsalt põhimõtteliselt, et kas kere on ikka tükkideks ja kui palju plekitükke on uusi külge jõudnud, palju garaažinurka ja palju on küljest ära lõigatud/roostetanud?
Vaatasin ise ka seda müügikuulutust auto24-st ja esimene mõte oli, et ju on mõne külasepa tegevus, kuid millalgi nüüd panin pildi kokku kelle ja millega tegu, mis annab masinale pisut teise väärtuse.
Vasta

tegelt sel autol väärtus, et kui keegi toob parempoolse rooliga capri UK-st on siis doonor ja paberid olemas.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta

(21-01-2011, 20:49 PM)denis23 Kirjutas:  tegelt sel autol väärtus, et kui keegi toob parempoolse rooliga capri UK-st on siis doonor ja paberid olemas.

Tegelt kulunud esiklaasi ja pragunenud uksetihendi saamiseks UK-st doonorit pole küll mingit mõtet tuua.
Need, mis seal - original 70k miles, 1st hand, cood condition, only 4000.-£, jne - on kere poolest samasugused nagu see, s.t hakka keevitama.
40a vana kummist osa, teatavasti, kuulub samuti enamuses prügikasti.

Paberitega on nii, et sellele autole on nad täiesti legaalsel teel võimalik saada.
Aga kuidas, selle avaldan ainult ostjale. Maksma läheb esmase regamise.


Aga pisut pildimaterjali siis hetkeolukorrast:

Keevitust nõuab põhi:

[Pilt: IMGP3256.jpg]

[Pilt: IMGP3269.jpg]

...mille kõige probleemsem koht on esitiibade all karbiotsad - uued välimised osad olemas:

[Pilt: IMGP3283.jpg]


Küljest on võetud põlled, karbid ja tiivad.

[Pilt: IMGP3257.jpg]

[Pilt: IMGP3258.jpg]


Ehk siis kere on sealmaal, et ilmselt oleks mõistlik ta liivapritsi viia, siis saaks edasi teha.
Tiivad...

[Pilt: IMGP3270.jpg]

on heas korras ja suurt lappimist ei vaja; ainult vana pahtel tuleks eemaldada - ühel oli teda ikka u. 5mm; ilmselt kunagi mingi väike kõks. Kannatab välja lüüa.

Esipõllel on kadunud alumine äär:

[Pilt: IMGP3284.jpg]

Lihtviisil uus serv tehtav.

Samamoodi tagumisel...

[Pilt: IMGP3270a.jpg]

...on keset plekki paar läbivat auku, aga ei midagi hullu. Kuju, s.o. perimeeter on terve ka roostes oli ainult ühenduskoht chassis rail`iga. Seepärast ka maha võetud.
Samal pildil paistvad stanged on õigelt poolt isegi roosteta ja alguses kannatab lihtsalt poleerida/külge panna.

Uksed on nii heas korras, et pole isegi alumist serva vaja vahetada, piisab vaid puhastamisest.
Kapott ja tagaluuk - sama teema, et suurt remmi ei vaja.


Üks suurem probleem (vähemalt mulle tundus nii), katusesse on lõigatud luugiauk.

[Pilt: IMGP3266.jpg]

Lihtsam, aga aeganõudvam oleks ilmselt sobivas mõõdus luugi leidmine, kui hakata seda kinni keevitama.

Varuosad, mis küljest ära, on korralikult kastindatud:

[Pilt: IMGP3275.jpg]

...lisaks minigrippidesse pakitud ja jutt peale kirjutatud, kus miski pärit.

[Pilt: IMGP3273.jpg]

Lisaks tagaamordile on uutest asjadest olemas
esiradikas (vist sai kaheliitrise oma ostetud),
esiamordi ülemised padjad,
esiiluvõre (fordi originaal, NOS),
pedaalikummid,
uste ja pagasiluugi tihendid (ostsin meetrikaubana),
ukseklaasi ja polstri vaheline tihend 1tk.....
E. õõtshoovad koos pukside ja sharniiridega,
jne (nimekiri täieneb edaspidi...)

Kasutatuna olen ostnud katuserennide kroomliistud, kellaga plastist keskkonsooli, originaalesitulede võrud (kroom hea!) koos suunatuledega(ilusad), tagatuled (väga ilusas korras), valuveljed

[Pilt: IMGP3277.jpg]

selliseid on 4, kui klaaskuuli/värvi raha pole, kannatab ka kohe alla panna ja kihutama hakata.


kokkuvõtteks võib öelda, et auto on umbes täpselt samakaugel kui see auto, ainult selle vahega, et Capril on keretööde maht suurem.

Ja Alfal on plaanis kevadeks rajal olla...






Vasta

Ära räägi, Hart. Täpselt nii nagu meil leidub 70-ndate Mosse ja Zigulle millel on uue auto lõhn sees, nii ka UK-s

Palju neid pole, kuid aeg ajal kohtab ikka. Ja vähemalt II seeria Caprit olen küll EBAY-s näinud 30 000 miili läbisõiduga, ning põhimõtteliselt, uus auto oli. Ega ma väida et need on palju, ning tihti maksavad need täiesti arvestatavat raha.

Mõni näide mis mu juttu kinnitab:
http://www.carandclassic.co.uk/car/C204985/
http://www.carandclassic.co.uk/car/C190667/
http://www.spinning-wheel.net/prod2206.htm

Teine küsimus on muidugi see, et kas on üldse mõtet seda autot ümberehitama vasaku rooliga isendiks - saab ju ka parempoolsega arvele.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta

Kas targem/odavam poleks uus Capri kere otsida?
Praegune nõuab väga palju tööd ja pole ju ka dokumente.

Ehk õnnestub leida dokkidega paremas seisus kere.


Väga tubli töö muide, jätka samas vaimus.
Kujutan ette kui raske on mitut projekti korraga ehitada.

5+
Vasta

Kas targem/odavam poleks uus Capri kere otsida?
Praegune nõuab väga palju tööd ja pole ju ka dokumente.

Ehk õnnestub leida dokkidega paremas seisus kere.


Väga tubli töö muide, jätka samas vaimus.
Kujutan ette kui raske on mitut projekti korraga ehitada.

5+
Vasta

(23-01-2011, 22:47 PM)aandroo Kirjutas:  Kas targem/odavam poleks uus Capri kere otsida?
Praegune nõuab väga palju tööd ja pole ju ka dokumente.
Ehk õnnestub leida dokkidega paremas seisus kere.

Vähemalt siit kandist on Capri kere leidmine üpriski küsitav, isegi kui leijad, siis asja seisukord üsna nutune. Vähemalt mida mina, siin kandis müügil näinud olen, on pea 2/3 autodest samasugused vöi veel hullemas seisus kui see Capri mida Hr. Stihl müüb.

Pole enam selles kindel, aga paar aastat tagasi vähemalt oli tollimaks juures, kuna Šveisti ei ole euroopa liidu liige, kuda nüüd seis on, pole uurinud.
Eelmise aasta novemberis oli carandclassic.co.uk lehel müügil Šveitsis asuv, Löuna-Aafrika vabariigist pärit V8 mootoriga Capri Perana, hind oli kröbe aga seda ka väärt, sest neid toodeti vaid 500 .
Siin on üks 76 aasta isend, mis on müügil kuskil £6250 eest.
Siin Stihl sinu jaoks vist liiga uue kolmanada pölve Capri veerev kere £1995.



www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta

Tundub, et Capri MK1 hakkab maakera pealt otsa saama...
Odavalt on vaid uuemaid saadaval.

Aga kas kellelgi on kogemust, mis selle vana sinise asja elustamine ARK-s maksab...?
Ma mõtlen seda, kui autoga sinna minna ja see vana pass esitada.
Numbrimärgid on olematuks roostetanud...Big Grin

[Pilt: IMGP6170.jpg]


Sellele uuele kereplaadile, muidugi, õiged numbrid peale...
Vasta

Kas sellise asja eest õiged mehed mitte seadusega vastuollu ei lähe? Need, kes näpuga (autori)õigustes järge ajavad?

A.

(24-01-2011, 15:16 PM)stihl Kirjutas:  Sellele uuele kereplaadile, muidugi, õiged numbrid peale...


Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne