1979 a. Matra Bagheera Jubilee
#1

Sedapsi, võtan end kombekohaselt võõraste sulgedega ehtida:

Taaskord on kodumaine autoskeene rikastumas ühe naljaka isendi võrra. Kõnealune jõuvanker on pälvinud tunnustust kui "sportauto meesolevusele, kes kurameerib siiami kaksikutega". Mõistatust mingit pole, kuna kõrvuti juhiistmega on veel kaks istet. Tootma hakati seda erimudelit 1979 aasta märtsis ja kokku tuli neid Matra värkstoast 1249 eksemplari. Tüübikoodiks salapärane X6550. Eriti eksklusiivne on miski autentne järjekorranumbriga Fittipaldi rool, mida standardis kõnealusele mudelile ei pandud. Matra näol on teadupärast tegemist võimsa insenerimõttebürooga, mille viljadega omal ajal ka F1 ja LeMans võidetud. Sestap ei tohi imestada, et kõnealune isend oma 1442 kuubiksentimeetrise topeltkarbureeritud 90 eeslijõulise ridanalja abil saavutas tippkiiruseks 185 kilu ja meetrit tunnis ning sajanikiirendamiseks kulus vaid tühised 11,6 sekundit. Seda kõike siis 990 kilose tühimassi juures (täismass 1280 ja koos haagisega 1880). Üldpikkust sent üle nelja meetri, teljevahe 2370 mm, laiust meeter seitsekümmend neli ning kõrgust rabavad 1220 mm. Rehvimõõt 185 HR 13.
Pagasiruumil mahtu 330 ja kütusepaagil 56 liitrit.

Vaesemehe hverraari disaineriks Antonis Volanis (kreeklane), kes kujustanud ka Matra Rancho, Matra Murena, Renault Espace ja Citroen Xsara Picasso prototüübiks olnud ideeauto Xanae.

Varustuses olid erimudelil võluveljed mõõdus 13x5,5", toonklaasid, elektrilised külgaknad, presendist ja tuulesuunajaga katuseluuk, vinüüliga üleõmmeldud armatuurlaud ning lagi, plüüšsisu ja eksportmudelitel ka Jubilee kiri taguotsal.

Üldiselt on Bagheerad kogunud laialdast populaarsust oma hea läbisaamise poolest roosteussiga, ei ole ka kõnealune isend end võõraks jätnud. Sestap on omajagu materjali, mis peidus plastist katmiku all, end kenasti rauaoksiidiks moondanud ja võimaldab millaski tulevikus ulatuslikult keevitustöödega tegeleda.

A mis peamine - homme hommikust resideerub ta Eestis ning vähemalt esialgsetel andmetel pole tegemist mingi lastekoduautoga, mida iga kaubanduskeskuse parklad tihedalt täis topitud.

Lõpetuseks paar pilti ka, millest esimene on konkreetse auto müügikuulutusest ja ülejäänud kaks lihtsalt illustreerivad.

[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#2

Kui ma ei eksi, on vähemalt üks Bagheera siinkandis ka varasemast olemast. Aastaid tagasi oli see väljas Linnahalli auto- ja motonäitusel.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#3

[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#4

Armatuur nigu ülekleebitud Rellu 25.

loll on loll olla.
Vasta
#5

(19-06-2012, 19:09 PM)Aspelund Kirjutas:  Kui ma ei eksi, on vähemalt üks Bagheera siinkandis ka varasemast olemast. Aastaid tagasi oli see väljas Linnahalli auto- ja motonäitusel.

kas see mitte murena polnud, igaljuhul oli see kb müügis kunagi ja suht soodsa hinnaga 20000eek-i, ma veel mõtlesin et lähen vaatama,a ga ei viitsind, sest see asus kuskil valgas või viljandis
Vasta
#6

Võimalik...

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#7

Kohal ta nüüd on ja pandud oma järge ootama. Sõidab igatahes väga kiirete häältega Smile

[Pilt: 1]
[Pilt: 1]

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#8

Kas ehk õnnestub näha juba Uunikutetalverallil 2013? või 2014? Ideaalselt sobiks vist nn rallile.

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#9

Sai asutud väikestviisi pudinaid korjama, ilmsesti olen nüüdsest üks tuhandete seast siinmail, kellel on sellised tuliuued ja värvikirevad asjad:

[Pilt: 1]

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#10

Tähelepanelike inimeste tähelepanekutele tuginedes saab deklareerida, et erinevus Bagheera ja Simca 1308 tagatulede vahel seisneb perimeetri randi toonis. Matra must ja Simca hõbedane. Olen siin nuputanud ka eluka tulevase toonivaliku kallal ning ei saa üle ega ümber sellisest kombost (kui nüüd nime või koodi ka kusagilt leiaks):

[Pilt: 1]

Ühtlasi olen targenenud selles osas, mis puudutab veljemajandust - poldid M12x1.5 ja auguvalem 4x98 mm ning offset 29 mm, keskava läbimõõduks 58 mm. Ässad arvavad, et üle 7" laiust veljemajandust korrektse offsetiga ei paigalda.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#11

Valmis autost pilte? Smile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne