20-08-2006, 02:25 AM
ühe rõngaga kolb on kiirem kui kahega,aga jõudu on vähem.
Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
ispy Kirjutas:hei hei,
Mul on võimalus osta mõni d4 mootor ja seega ka küsimus:
Kas d4 jääb kõvasti alla nt. d8 (või d6) mootorile?
d4 ikkagi kõige vanem, kuid samas olen lugenud, et d4 sidur ja ülekanne on hea, vähemalt võidusõidu võrride juures..
Räägitud veel 1 rõngaga kolvist, mis peaks ka iseenesest hea olema..
Mis automoto kommuun arvab?
Gardaan Kirjutas:ispy Kirjutas:hei hei,
Mul on võimalus osta mõni d4 mootor ja seega ka küsimus:
Kas d4 jääb kõvasti alla nt. d8 (või d6) mootorile?
d4 ikkagi kõige vanem, kuid samas olen lugenud, et d4 sidur ja ülekanne on hea, vähemalt võidusõidu võrride juures..
Räägitud veel 1 rõngaga kolvist, mis peaks ka iseenesest hea olema..
Mis automoto kommuun arvab?
Olen samuti kuulnud et D4 hea. Aga kindlasti eelkõige selle pärast et tal on võrridest üks kergemaid raame üldse
-AsjaPulk- Kirjutas:Gardaan Kirjutas:ispy Kirjutas:hei hei,
Mul on võimalus osta mõni d4 mootor ja seega ka küsimus:
Kas d4 jääb kõvasti alla nt. d8 (või d6) mootorile?
d4 ikkagi kõige vanem, kuid samas olen lugenud, et d4 sidur ja ülekanne on hea, vähemalt võidusõidu võrride juures..
Räägitud veel 1 rõngaga kolvist, mis peaks ka iseenesest hea olema..
Mis automoto kommuun arvab?
Olen samuti kuulnud et D4 hea. Aga kindlasti eelkõige selle pärast et tal on võrridest üks kergemaid raame üldse
Gardaan, D4 on kõigest mootori mudel, mitte mopeedi mudel!
künnimees Kirjutas:Kuidas peavad paiknema kolvirõngaste lukupilud?
(16-08-2006, 13:31 PM)valdo Kirjutas:Romka Kirjutas:1956 näinud pole.
Kardan, et neid Eestis polnud. Kui neid peale katseeksemplaride olemaski oli.
Isegi '57.a. oli siinmaal üsna haruldus (sh juba 1970-80ndatel, kui sellist "mudru" veel palju liikus igapäevapruukimises).