New generation Poola Autosan ja Jelcz
#1

Need kaks bussitootjat on Eestis vähe tuntud. Hea kvaliteediga Jelcz´e ja Autosane eksporditakse üle maailma.
Arvan, et need kaasaaegsed bussid ilusti sobiksid ka Eestile.

Jelcz (kujutage ette selline buss Tallinna tänavatel) uhhh...
[Pilt: foto7.jpg]

Autosan
[Pilt: exterior1.JPG]

Vasta
#2

See Jelcz mulle oma näo poolest ei meeldi.
Vasta
#3

Mingid trollid on juba selliste väikeste ümmarguste silmadega, ehk kõlbavad bussid ka?

Maamees linnast.
Vasta
#4

Mõlemad on koledad.
Vasta
#5

Küll need tänapäeva uued bussid on väliselt jubedad! Hea mugav aga välimust pole ollagi!

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta
#6

Näeb välja nagu tulnukas aga madala põhjaga on. Tahaks salongi näha. Kui kõrgel istmed on. Praeguste madala esiosaga scaniatega sõites olen kuulnud pensionäride nurinat et astumine on madal küll aga istuma tuleb liikuvas bussis taha ronida sest esimesed istmed on püüdmatus kõrguses. Selle peale nad muidugi ei mõtle et kuhu siis rattad tuleks panna.
Ja mis puutub veel tänapäeva busside välisesse ilusse siis ühes teises teemas tuli lagedale selline ee asi. Mis krdi muhk tal peas on?
Vasta
#7

oxygen Kirjutas:Ja mis puutub veel tänapäeva busside välisesse ilusse siis ühes teises teemas tuli lagedale selline ee asi. Mis krdi muhk tal peas on?

vaata siia. Nagu ma aru saan, on see nii aerodünaamilisust parandav kui ka struktuuri (st bussi ümberminemisel on selline koorikkatus tugevam kui tavaline lamekatus).
Vasta
#8

sihi Kirjutas:Hea kvaliteediga Jelcz´e ja Autosane eksporditakse üle maailma.
Minu teada eksporditakse Poola bussidest vaid Solaris busse, Jelczid ja Autosanid rändavad Poolast välja väga harva.
Vasta
#9

Hallvatt Kirjutas:
oxygen Kirjutas:Ja mis puutub veel tänapäeva busside välisesse ilusse siis ühes teises teemas tuli lagedale selline ee asi. Mis krdi muhk tal peas on?

vaata siia. Nagu ma aru saan, on see nii aerodünaamilisust parandav kui ka struktuuri (st bussi ümberminemisel on selline koorikkatus tugevam kui tavaline lamekatus).
Lisaks peidetakse sinna alla igast vajaliku kraami, mis bussisõidu mugavamaks teeb
Vasta
#10

Selle Jelcze puhul ei meeldi mulle üldse see, et esitulede bloki ääred üldse varjatud pole, oleks nagu mingi rullnokkade tuunitud Golf.

Maamees linnast.
Vasta
#11

geooon Kirjutas:
sihi Kirjutas:Hea kvaliteediga Jelcz´e ja Autosane eksporditakse üle maailma.
Minu teada eksporditakse Poola bussidest vaid Solaris busse, Jelczid ja Autosanid rändavad Poolast välja väga harva.

Nõustun Sinuga Solarise kohta. Solarised on kasutusel üle Euroopa. Minu meelest oli Solaris valitud üheks parimaks bussiks Euroopas.

Autosan ja Jelcz on (praegu) vähem populaarsed kui Solaris.
Autosan ekspordib oma busse Euroopasse (väiksemates hulkades kui Solaris muidugi), Ameerikasse, Asiasse ...(arengumaadesse).
2001.aasta allikast: "It is a major exporter of buses." (Poola exporter).

"In 2000 Poland exported buses mainly to Western Europe and Central and EasternEurope. The largest buyers were Switzerland (29%), Germany (23%),Italy (10.6%), Austria (10.5%), Finland (6.7%) and Russia (4.8%)." (Poland by sectors)
Vasta
#12

andris Kirjutas:Selle Jelcze puhul ei meeldi mulle üldse see, et esitulede bloki ääred üldse varjatud pole, oleks nagu mingi rullnokkade tuunitud Golf.
Äkki ongi mõne noore rullnokast disaineri töö.
Vasta
#13

Ega ei välista jahBig Grin

Maamees linnast.
Vasta
#14

Autosani spetsbussid:

Autosan A1010T Lider Midi 3 - politseibuss
[Pilt: l_5.jpg]

Autosan H7-10 ZK
[Pilt: l_1.jpg]


Jelczi vanem toode - linnabuss Jelcz M125M Vecto
[Pilt: l_1.jpg]
[Pilt: l_16.jpg]

Kas see on sümpaatsem kui too uuem Jelcz?Smile
Vasta
#15

Mina olen konservatiivne inimene. Minu arvates on meie volvod ja scannid ikka normaalsete nägudega. Ja vana hea ikaari vastu ei saa miski. Smile
Vasta
#16

Vähemalt see viimane Jelcz on meie omadele sarnane...enam-vähem...

Tallinna ühistranspordi infosait aadressil http://www.yhistransport.eu.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne