jawale starter -hakka või nutma
#1

jawa tehase poolt uus lelu, vanematel meestel, kellel nõrgad jalad saavad ka nüüdsest masina tööle.
Nii mehed kas kokkutulek jõusaalis või kergitate rahakotti 3500eegi võrra- niipalju see lelu maksab -- info www.jawa.ee poolt

http://www.zone.ee/raivokuusik/listedfiles/starter/


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#2

Ega asi nii hull kaa poleSmile aga jah starter muidu huvitav lelu tõesti.
Kas keegi näinud ka on kuidas töötab, pildi järgi tundus see mikromootor suht vilets, hammasratas ülekanne oli ka kole aeglane.

See õlipump seal pildil tundus palju parem lelu olevat, aga kahjuks jawa 634-le ei võlu sellist kusagilt välja.
Vasta
#3

nagu ma ise aru sain on mõeldud asi ikka karmidesse oludesse, kus jawa mingil põhjusel ei taha käivituda. Teiseks mõeldud on starter ikka 350sele jawale, mis iseenesest suht väike ju võrreldes 650stega. Jup panin ka ülekannet tähele, samas usun, et sellega ei ole muresid.


Õlipump iseenesest teine hea asi KUID VAID SUVEL. Talvel teeb enne rohkem kahju mootorile kui kasu on temast. Nimelt mõeldes milliseks muutub talvel õli, saame teada, et voolavus on nulli lähendane ja kolvi all olevatele laagritele see ei meeldi mitteüldsegi, kui nad õli ei saa. Kokkujooks etteprogrameeritud.
Ca 2 aastat tagasi nägin seda süsteemi ÖLMASTER soomes, seal oli lihtsalt pandud lisaks paaki talvel õli ja ölmaster nö väljalülitatud. Kui ilmad läksid +10C ja enam võeti jälle pump kasutusele.


On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#4

Üldiselt on Jawa selline sõiduvahend, mille käivitamine on korras kolvigrupi, karburaatori ja paigas süüte korral naljamäng. Kui ikka teise löögi ajal käima ei lähe, siis on viga rooli ja istme vahelise muhvi võimetes.

Mis puutub oilmasterisse, siis ütle, unimüts, palju Sa oma masinaga talvel sõidad? Kas kilomeeter tuleb miinustemperatuuride ajaks kokku? Minu arust on juba ammu leiutatud ka õlid, mis ei karda külma nagu vanakurat välku.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#5

aus vastus.

Minu masin 638 jääb seisma kuskil oktoobri lõpus. Ja üles äratan ta +10 kraadi juures. Ma kategooriliselt ei ole nõus talvel sõitma masinaga, millel on
a) liiga libedad rehvid all
b) on mõeldud asfaldisõiduks

Kui tegu oleks krossariga, prooviks sõita talvel nö hobikorras a la 1-2 korda ajaks kuu jooksul käima. Kuid sellel teemal KUI jne ei ole mõtet diskuteerida.


Ölmasteri kohta oskan vaid niipalju öelda, kui mulle seletati. Ilus lelu ta on. Kuid minujaoks veidi suure riskiga, samas ei tea karpa ehitust. Õli lisamine bensiini sisse on mulle küll veidi turvalisem, kui usaldada seda.
Samas suvel usun, et ta teeb oma tööd ideaalselt.

Kahju, et Eestis seda süsteemi vähe on siis oleks rohkem infot kasutajatelt tulemas.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#6

Huvitav kuidas sellel tahoka ülekanne on lahendatud? Või on juba elektriline?
Vasta
#7

Tahhoka üle mõtisklesime Unimütsiga isegi. Mina usun, et tahhoka tross on see õlivoolikute kõrvalt tõusev must tross...

Pots ja postivahe.


Vasta
#8

[quote=JyrkaEE]
Tahhoka üle mõtisklesime Unimütsiga isegi. Mina usun, et tahhoka tross on see õlivoolikute kõrvalt tõusev must tross...
See tross on ühendatud gaasi käepidemega ja selle abil toimub õlitus.
Vasta
#9

Sellist asja tahaks küll.

Pakun liivapritsi teenust, madalsurve pritsimine. Hind kokkuleppel!
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa) ; email: agent.x.007@gmail.com
Vasta
#10

Kas mitte tahhokas ei tööta hoopis elektrooniliselt mitte mehaaniliselt.
Minu arvust käib tahokale üks juhe katkestist teine mass ja kolmas pluss.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne