02-03-2006, 13:12 PM
Millised karburaatorid sobiksid selle isendile kõige rohkem?
JyrkaEE Kirjutas:Põhimõtteliselt, kui sul on pealehakkamist ja soov saada ühtlaselt töötav mootor, võid ehitada oma Uralile üldse ühe karburaatoriga süsteemi.
Mina kasutasin oma Dnepri puhul ZAZ'i K-125 karbussi.
Täpsem info ja tööde käik ja kokkuvõte siin: http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=14151
Kuna pole selle aretisega pikemaid sõite teinud, ei tea öelda, kui vastupidav ja võimas see lahendus on. Samas paljud on nii teinud ja nagu mina olen aru saanud, oldakse monokarpaga ülimalt rahul.
poison Kirjutas:JyrkaEE Kirjutas:Põhimõtteliselt, kui sul on pealehakkamist ja soov saada ühtlaselt töötav mootor, võid ehitada oma Uralile üldse ühe karburaatoriga süsteemi.
Mina kasutasin oma Dnepri puhul ZAZ'i K-125 karbussi.
Täpsem info ja tööde käik ja kokkuvõte siin: http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=14151
Kuna pole selle aretisega pikemaid sõite teinud, ei tea öelda, kui vastupidav ja võimas see lahendus on. Samas paljud on nii teinud ja nagu mina olen aru saanud, oldakse monokarpaga ülimalt rahul.
Vat ongi nii et selliste aretistega aretajad ise ei jõua kuigi kaugele...tööd ja raha kulub palju rohkem kui lissalt korrastada karpad, süüde ja reguleerida...voila...muud pole ju vaja.
Ühe karpa AINUKE eelis on tema sünkroonsus
asixmer Kirjutas:põhimõtteliselt sain aru kuidas see reguleerimine käib aga mul elektron süüde seega arvan et süüde on enam vähem :dnu minul oli küll nii, et kui üksikult tegid pütid nö puhhh...puhhh...puhhh...puhhh... aga koos nö puh-puh-puh-puh
lissalt seda siibri ja gaasitrossi osa oli teada vaja. Ma ise aimasin et asi nii käib ja tegingi nii kuigi mootor mul suurt kiiremini küll tööle ei hakanud kui kaks pütti taha panin pigem jõulisemalt esimene kahe karpaga isend seega tekivadki sellised küsimused...