tekkis veel selline küsimus et kuidas aretada võimalikult odavat suurima täpsusega tahhokat? Kindlasti ei mõtle ma mehhaanilist ...Tean et poes pidi olema mingeid niisuguseid millel on oma patarei toide, aga ei kujuta millised nad on...selles mõttes et kas nad näitavad aint numbreid digitaalselt. Ise oleks huvitatud sellisest tahhokast nagu autodel peal, et seier liigub, aga mitte trossi ülekandega vaid elektroonika alusel
Postitused: 326
Teemad: 17
Liitus: Jan 2002
Maine:
0
14-03-2006, 20:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-03-2006, 20:19 PM ja muutjaks oli
Olaf.)
Paigaldasin vahe tükid, nõel oli viimati vist kriips üle keskmise ja düüsidena kasutan 280-st aga see pisut liiga suur isegi koonus filtritega, koonuste puhul peaks parim olema 230 - 260 düüsid. Möötnud kuskil ei ole aga tundus küll kõvasti võimsam, praeguseks sai pandud juba uus mootor paraja kap. remmiga ja suurema surveastmega kolvid, nüüd peaks tulemus veel parem olema.
Postitused: 12
Teemad: 3
Liitus: Feb 2006
Maine:
0
Mul õhufilter jääb praegu samaks. Koduste vahenditega on vist raske düüse täpselt mõõtu saada. Olen kuulnud, lugenud teravaks aetud rauasaelehe jupist, aga kuidas sa seda siis mõõdad?!
Praegu on düüsid orig. st siis nats väiksed, täpset mõõtu ei teagi.
Oleks hää, kui keegi nats aitaks.
Ette tänades:
veel nokitsemishimuline
Postitused: 326
Teemad: 17
Liitus: Jan 2002
Maine:
0
Mul düüside suurendamiseks spets vahendid olemas aga kõige lihtsam mõnest teisest karpast sobiva suurusega düüsid võtta. Mingi suvalise orgiga düüse suuremaks ajada ikka päris õige tegu ei ole, kui just ei kasuta ühte karpat. Kui sul on orig. K-68 karpad siis peaks neil olema 190 düüsid.
Postitused: 854
Teemad: 159
Liitus: Feb 2005
Maine:
2
Tsentraalujukiga Jawa karburaatorid töötavad boxermootoril päris hästi, olen neid kasutanud MT-11 peal.
Oskad kuidagi lähemalt seletada: Tsentraalujukiga Jawa karburaatorid. Kuidas ma ära tunnen enda jawa karburaatoreid kas nad on tsentraalujukiga?
hea meelega ka avaldaks aga kahjuks ei ole nendel küünaldel isolatsiooni peal midagi kirjas, öeldi ainult et see on õigem asi kui a-11, ise olen igati rahul kui suuremat huvi on siis helistada kauplusesse aure jõgevalt ja küsida.
tekkis nüüd järgmine probleem esile...Nimelt vasakpoolne pütt läheb liiga kuumaks võrreldes parempoolsega...Millest see tingitud...karpad nagu oleks paigas...võib asi olla klappides?
raudselt karpad pole süngis...või on juba sisemine viga, mis nõuab silindri lahtivõtmist
ok proovin veel üle regullida karpad ja ex siis näe edasi