Mis autot osta?
#1

Niisiis tahaks endale midagi väikest ja kiiret, näiteks VW golfi või Opel kadetti, bmw d või midagi muud. Seni olen sõitnud vaid volgaga ja 1,6 vectraga, tahaks nüüd midagi nobedamat. Ma tean, et mu küsimus tundub imelik, aga mis teha, ma pole nende autodega kokku puutunud.
Tore kui keegi kellel on kogemusi golfi või bemmi või kadettiga, jagaks oma kogemusi, nagu näiteks mis kipub lagunema, ja mida ostes vaadata.
Sooviks hiljem ka ehk võimsamat mootorit või olemas olevat täiendada, sooviks nende võimaluse kohta ka infot. Või äkki pakub keegi välja midagi muud mis oleks väike ja nobe ja odav ka.
Vasta
#2

Soovitan soojalt Honda Prelude, soovitavalt automaat, pärast seda autot
muid naljalt enam ei taha! Masin on ilus,odav,nobe ja ka vastupidav!Kusjuures üllatavalt suure pagasiga,mina vedasin keevitus gaasi balloone isegi!

Just a man!
Vasta
#3

Kuna valikus on Kadett, siis otsid autot väljalaskeaastaga kuni ca. 1991? Ja hinnaklassis kuni ~20000 krooni? Nö. hot hatchidega kipub vist üldiselt selline noorem seltskond liikuma, kes armastab pedaali põrandasse vajutada (ja tuunida), hooldada/remontida aga eriti mitte.
Vasta
#4

kõik senimainitud masinad on sellised, mis maitsevad roosteussile. Korraliku kerega kadetti naljalt juba ei leia - kui on korras, on ta korda tehtud ning selline asi sööb nii umbes 10..20keek. Samas opeli tehnika on aus ning kuluvad jupid odavad (ja mis peaasi - universaalsed).
pppp, 20keek eest saab 85kW kadeti (enam-vähem talutava kerega ning ok tehnikaga). Kui on isu rohkemate hobuste järele, siis 110kW masinate hinded algavad 30keek-st ning Eestis liigub neid haruharva. Odavam on osta Vectra2000 - neid liigub rohkem, nad on mugavamad (kadett ei ole kohe kudagi mugav auto) - aga samas raskemad...
110kW kütusekulu on väiksem, kui 85kW isendil (minu 110kW kadett rüüpab keskmisena suvel 8..8.5l/100km), aga mootori külge minevate juppide hinnad on ebaoopellikult kõrged - 85kW kui üldlevinud moto on paar-kolm korda odavam "hooldada".
16V motoga kaasnevad üldjuhul mugav blüüshsisu, nahkrool ning mõningad elementaarsed lisad (kesklukk ja el peeglid). Tehnikapoolt 4*ketaspidur ning '90 ja '91a masinatel ABS tehasevarustusena ('88 ja '89 oli ABS lisa ka 16V-l). Torukollektor on 16V-l tehasest - palju ilusam, kui mingi malmikärakas Smile
kõigi kadett GSIde küljes on Check Control (kontrollib kõigi kapoti all olevate vedelike taset ning lisaks ka tulesid: gabariidid ning pidurid). Digispido peaks kah kõigil olema.

räägime siis kadeti kerest (kuna tehnika pole probleem):
nagu keegi autoajakirjanik on öelnud, on see masin, mis suudab praktiliselt igaltpoolt roostetada Smile
ainukesed probleemsed kohad kerest endast on tegelikult esiõõtsade kinnitused (õnneks minu kadettidel ok). Muud ussitamiskohad on juba "kosmeetilised probleemid": väliskarbid (GSI puhul kiika kindlasti spoilerite alla!), tagumised tiivakaared ning tagatiiva stangealused "põsed". Lisaks võib rooste end plekist läbi närida katuse esiosas - esiklaasi ääres kohe. Mõnedel isenditel ussitavad (vanale autole omaselt) uste alumised ääred (näha, kui uks lahti). Pole ma ka näinud kadettE-d, millel esitiivad oleks roosteussi käest pääsenud Smile
minu jutt siis 4d/5d kadeti kohta. 2d puhul llisandub tagatiiva karbiveerne alaosa.

kui on konkreetset küsimust kadeti kohta, anna tulla. Kehva kere ning puudulike sõidumugavuste tõttu peab kadetiga sõitmiseks mingi "kiiks" kusagil olema - on ju astra-vectra-calibra sama tehnikaga ning juba hulka mugavamad-viisakamad masinad samas hinnaklassist. Niiet enamus inimesi siiski rohkem nende poole vaatab Wink

teet,
kiiksuga

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#5

Ford Probe ? ei ole just väike aga Mugav ,bensiini võtab u 10l Tehnika baseerub Mazdal Seega võimalik ise remontida edukalt ,hind suht odav
u.30 tuh. Probe GT turbo kere väga korralik NB vanem kere mullle rohkem meeldib Roostetab kindlasti vähem kui opel ja veel väikest rem vajava isendi saab juba al 4000.- kätte Mul on Probe ja väga rahul Miinuseks osade juppide kallis hind .
Vasta
#6

Suured tänud vastuste eest, ma nüüd palju targem!
Vasta
#7

pjuužo 205gti. Tavalise 1.9 8V konega.
Võibolla toon juba see suvi omale ühe. Ausalt.
1000+ euri Saksamaal, ca 15000sekki Rootsimaal peaks täiesti kobeda junni saama (pluss toomise kulud).
Vasta
#8

Siiani kõik kiidavad VW Golf GTI 16V. Kui korraliku mootoriga eksemplari saad , võib sõidumõnu olla garanteeritud.102 kw
Julgen soovitada ka B3 kerega Audi coupe Quatrrot.Enasel kogemus 2,3 20V-ga.Kui ise midagi ei lõhu, siis ei lagune.Kütust võtab vastavalt mootorile.125 KW annavad päris meeldiva tulemuse.Kui veermik ja mootor korras, saab ka kurvisõitu harrastada.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne