ehk keegi oskab öelda mõnda sihukest autod mis ajab kiirusel 100 km/h kummi põlema.
#1

ehk keegi oskab öelda mõnda sihukest autod mis ajab kiirusel 100 km/h kummi põlema.Ma arvan et sa mõtled et see ei ole võimalik aga on kuna seda on tehtud.....ja autod ei ole olnud kah just lamborghinid ja viperid ja nii edasi.Ja kui te ei te mõnda autot mis sihukest asja suudab siis soovitage mulle häid autosid. :???

VASTAKE NII KUIS JÕUATE......mida rohkem seda uhkem.
Vasta
#2

Ford Thundebird SC (super kupee)
Päris 100 ei olnud aga kui 80 kmh lapatsit andis siis kriuksus küll mis kole auto oli aastast 1990 3,8 kompressor 233 hj.
Hea pill oli.Smile
Vasta
#3

...või midagi sarnast.Aga sihukest tavalist autot teab keegi we.
Smile
Vasta
#4

Küsimus on mõnes mõttes huvitav aga ise leidsin, et selline asi nagu endale enam otsest huvi ei paku (pole oma viimase kahe autoga isegi proovinud, et palju \"välja jookseb\"), kuid meelde tuleb, et nö. \"standartautode\" klassis oli mindgi Aero(?) seeria Saab, mille kohta testi teinud postimehe reporter kirjutas, et 70-80ga võttis mingi käiguga asfaldil sussi ringi. Arvatavalt oli auto võimsus kuskil nati peale kahtesadat hobust. Eks seal sõltub ka sellest, milliste ülekandearvudega käigukast masinal on. Selle käigukasti küsimusega tuleb meelde kaks masinat. Kunagi sai sõidetud Toyota Supraga (85 aasta, vana kere ja 175 hj) Vanust oli endal nii 19 ja tundus olevat eriti huvitav teada saada, kuda sellisel loomal kumm põleb Smile Ega ta eriti põlenud küll aga samas oli kiirendus kiirusel 140-180 tõeliselt muljetavaldav (sama hobuste arvuga BMW 325-le tegi selle kiiruse juures ära) Teine masin oli jälle toyota, seekord camry. 94 aasta isend koos 3.0 V6 mootoriga ja automaatkastiga. Korduvalt sai proovitud ja imestatud, et kuskil 180-190 km/h vahetas kast käiku (pani järgmise käigu!) Äkki keegi foorumis kirjutajatest oskab midagi kosta? Ei tahaks uskuda, et see võiks auto andmete juures rolli mängida, et auto kuulus väidetavalt eelnevalt Soome majandusministeeriumile (teine omanik soomlane ja ka sõidetud sai soomes)?
Vasta
#5

Et nagu ei oska midagi kohe öelda sellise elu loo kohta....aga kas see supra siis ei põletanud erilisti kummi we,tal peaks olema 3 mootor we. Smile
Vasta
#6

Ei põletanud jah, tundus et käigukast oli ehitatud nii, et esimese ja teise käiguga sai tõeliselt pikalt sõita (teise käiguga üle 90-ne ei olnud veel mootori surm) Tegemist oli Supra esimese põlvkonnaga, mille ametlik nimigi \"Celica-Supra\". Kerelt meenutas Euroopa Celicat, millele oli aretatud pikem esiosa (minuarvates kena kandilise moega sportauto). Ameerika Celical ei olnud luukpärakere vaid järsult ära lõigatud salongi ja pagasnikuga ameerika mall. Lapsena oli lemmikfilmiks \"Tagasi tulevikku\", kus võib näha läbikukkunud dreamcari \"De Lorean\" Huvipakkuv fakt sellest filmist on, et kui esimese osa alguses peategelane näeb sellist 4x4 toyota kastikat (teate isegi, see dziibi ja tordikarbi ristand) ja filmi lõpus selle ka endale saab, siis algses stsenaariumis oli ette nähtud Supra... SAuprat siiski filmi alguses tänaval näeb Smile Järelikult võime lugeda 84-85 aastat ajaks, millal ameerikas dziibivaimustus sportautovaimustuse üle võttis.
Tehnilist.
Kuni 86 aastani toodetud Supra esimesel põlvkonnal (aug. 82 - juuli 86) oli 2.8L R6 DOHC. Millel 230 Nm/4600 pöördel ja siiski 170 hj 5600 pöörde juures. Ametlikud andmed kiirenduse kohta: 8,4 sek 0-100 ja kesk. kütusekulu 9,9
Järgmine mudel (ilma turbota) oli tootmises 86 august kuni 89 märts ning omas juba kolmeliitrist mootorit 254 Nm/4800 pöördel ning 204 hj/6000 pöördel. Kiirenduseks 8,2 0-100 ja kütusekuluks keskmiselt 10,1
aprill 88 kuni september 93 toodeti turboga mudelit, millel 344 Nm/3200 pöördel ja 235 hj/5600 pöörde juures. Kiirenduseks 6,3 sek 0-100 ja kütusekuluks keskmiselt 10,8. Meenub 91 aasta tuulilasi test, kus Supraga samasse klassi kuuluvate autode kesmine kütusekulu (kaasaarvatud Supra ise) jäi 14-16 liitri kanti. Lisaks pettusin kõige koledamal kombel Pontiac Firebirdis, mille testis kasutatud ja MITTE 2,8 või mõne muu väikse mootoriga verss saavutas märkimisväärse 10,midagi (10,8 vist)sek 0-100. Masendav! Loodan, et see siiski ei olnud V8....
Vasta
#7

Aga uue supra kohta ei oska ma midagi öelda......minu arust oli see uuem supra selles \'\' the fast and the furious\'i\'\'filmis.Aga häkki oskab keegi öelda autot mis võtab vähe bensiini kiirendab hästi ja jupid poleks õrnad nagu paber ja ei oleks kallid peale selle.
Vasta
#8

Selle kõige uuema Supra, mis 93 september - 96 jaanuar tootmises oli, jätsin ma üldse mainimata.
Andmed:
2997 cm3
441 Nm@4800 pm
330 hj@5600 pmõ
5,1 sek 0-100
ja keskeltläbi 11L sajale.

Kuuldatavasti toodeti seda japsi turu tarbeks kuni 99 aastani ja nüüd peale väikest vahet on uus mudel tulemas...
Vasta
#9

Aga arvatavasti see mingi loom on jälle.
Aga ütle mulle kust kuradi kohast sa neid asju võtad Alts.......Smile
Vasta
#10

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Alts
Ei põletanud jah, tundus et käigukast oli ehitatud nii, et esimese ja teise käiguga sai tõeliselt pikalt sõita (teise käiguga üle 90-ne ei olnud veel mootori surm) Tegemist oli Supra esimese põlvkonnaga, mille ametlik nimigi \"Celica-Supra\"

Mul palju aastaid tagasi oli ühel tuttaval samasugune, 2,8DOCH variant, ning vist ka 1985.a. mudel. Käigud olid tõeliselt pikad. Suunitluselt maanteauto rohkem...

Endal kunagi oli 323 hainina, millel lühikesed käigud, 2 käigu lõpp oli 7000rpm (piiraja) ja 110km/h. Järsu käiguvahetusega 2->3.käik jätis mõned meetrid mustad jutid karedale maanteele. Sellest võib järeldada, mida teeb üks asjalik V8 või turboauto.

Et kummi põletada 100km/h peab ikka veidi rohkem rammu olema Toungue

Natuke vihjeid

http://www.tqhq.ee/dir.php?id=59

Tsitaat:...esimene käik max 1/3 gaasi, 70 km/h, teine käik max 2/3 gaasi, 120 km/h, kolmandal (otsekäigul) võis tavaliselt juba täisgaasi anda. Üle nende piiride ja suitsupidu on garanteeritud. Veerandmiili ajaks on umbes 12.5 sekundit, lõppkiiruseks 190 km/h. 0-100 km/h tuli 4 kuni 5 sekundiga, probleemiks 315/35-17 rehvide kehv pidamine. Paarisajameetrisi jutte maha jätta pole mingi probleem, kui just külg liiga ette ei hakka minema.

Või ka Smile

Tsitaat:Kord kohapeal kumme suitsetades näitas spidomeeter 110 mph/170 km/h (3 käik). Auto oli sisuliselt suitsupilve sees, välja ei näinud midagi. Maanteel u. 90 km/h sõites ja täisgaasi andes hakkavad kummid suitsema ka kolmanda (1:1) käiguga.
Vasta
#11

Kokku võttes....on asi minu aru saamist järgi nii (lugesin terve lehe teksti läbi.) : et kui sa tahad oma autoga 100 km/h kummi põletada siis peab su autol olema vähemalt 300 kw ja hea turbo.:yes
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne