15-03-2003, 22:04 PM
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Alts
Ei põletanud jah, tundus et käigukast oli ehitatud nii, et esimese ja teise käiguga sai tõeliselt pikalt sõita (teise käiguga üle 90-ne ei olnud veel mootori surm) Tegemist oli Supra esimese põlvkonnaga, mille ametlik nimigi \"Celica-Supra\"
Mul palju aastaid tagasi oli ühel tuttaval samasugune, 2,8DOCH variant, ning vist ka 1985.a. mudel. Käigud olid tõeliselt pikad. Suunitluselt maanteauto rohkem...
Endal kunagi oli 323 hainina, millel lühikesed käigud, 2 käigu lõpp oli 7000rpm (piiraja) ja 110km/h. Järsu käiguvahetusega 2->3.käik jätis mõned meetrid mustad jutid karedale maanteele. Sellest võib järeldada, mida teeb üks asjalik V8 või turboauto.
Et kummi põletada 100km/h peab ikka veidi rohkem rammu olema
Natuke vihjeid
http://www.tqhq.ee/dir.php?id=59
Tsitaat:...esimene käik max 1/3 gaasi, 70 km/h, teine käik max 2/3 gaasi, 120 km/h, kolmandal (otsekäigul) võis tavaliselt juba täisgaasi anda. Üle nende piiride ja suitsupidu on garanteeritud. Veerandmiili ajaks on umbes 12.5 sekundit, lõppkiiruseks 190 km/h. 0-100 km/h tuli 4 kuni 5 sekundiga, probleemiks 315/35-17 rehvide kehv pidamine. Paarisajameetrisi jutte maha jätta pole mingi probleem, kui just külg liiga ette ei hakka minema.
Või ka
Tsitaat:Kord kohapeal kumme suitsetades näitas spidomeeter 110 mph/170 km/h (3 käik). Auto oli sisuliselt suitsupilve sees, välja ei näinud midagi. Maanteel u. 90 km/h sõites ja täisgaasi andes hakkavad kummid suitsema ka kolmanda (1:1) käiguga.