12-07-2007, 20:57 PM
Nojah... Ma ajan natuke ikka oma joru.
Kui plörtsutab kuidagi, aga käib, ja jõudu pole ja pöördesse ei lähe ja muud sarnased sümptomid, siis mina olen samuti viga taga ajanud ning arvanud, et s*tta selle lõhkise tagumise pütiga, kui mootor korralikult ei tööta. Tegelikult oligi ainuke viga just sellessamuses pütis. Kui väljalase enam-vähem, siis võib ka mootor juba tööle hakata.
Seega, mina teeks alustuseks väljalaske [jälle] korda ning krutiks Jesperi juhiste järgi süüte korda ning siis peaks tuu ikka käima hakkama. Võib ka vastupidises järjekorras loomulikult, minu ebaasjatundliku hinnangu kohaselt on mõlemad piisavalt olulised.
PS: mõtlesin, et õnneks ei ole Mosse mootoriga sellist imepeent varianti, et "aju annab veateadet ja mootorit enam tööle panna ei lase" (nagu tänapäeval ikse ette juhtub tulema). Kõik käib lihtsate füüsikareeglite kohaselt ning kui mõned müsteeriumid välja arvata, lihtsale inimesele igati mõistuspäraselt Elagu lihtsad autod ning jõudu krutiitamisel!
Kui plörtsutab kuidagi, aga käib, ja jõudu pole ja pöördesse ei lähe ja muud sarnased sümptomid, siis mina olen samuti viga taga ajanud ning arvanud, et s*tta selle lõhkise tagumise pütiga, kui mootor korralikult ei tööta. Tegelikult oligi ainuke viga just sellessamuses pütis. Kui väljalase enam-vähem, siis võib ka mootor juba tööle hakata.
Seega, mina teeks alustuseks väljalaske [jälle] korda ning krutiks Jesperi juhiste järgi süüte korda ning siis peaks tuu ikka käima hakkama. Võib ka vastupidises järjekorras loomulikult, minu ebaasjatundliku hinnangu kohaselt on mõlemad piisavalt olulised.
PS: mõtlesin, et õnneks ei ole Mosse mootoriga sellist imepeent varianti, et "aju annab veateadet ja mootorit enam tööle panna ei lase" (nagu tänapäeval ikse ette juhtub tulema). Kõik käib lihtsate füüsikareeglite kohaselt ning kui mõned müsteeriumid välja arvata, lihtsale inimesele igati mõistuspäraselt Elagu lihtsad autod ning jõudu krutiitamisel!