11-05-2007, 09:16 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-05-2007, 09:28 AM ja muutjaks oli rainer.)
vanunud ja halliks keeranud kummipindasid on muide võimalik mustaks saada ka lihtsal mäk-gaiveri teel - täiesti suvalise 55-kroonise musta aerosool(nitro)värviga :-) , jalatugede puhul soovitaks mingit siidmatti . väga vastupidavalt katab ja jätab viimistletud, värske mulje (paksult muidugi ei tohiks värvi lasta ja tähtis eeldus on et pind peab olema ikkagi korralikutl alt pestud/puhastatud ja mõnikord võib isegi vajada mingi keemiaga kerget vahetult eelnevat "ülesärritamist", nt atsetoon, nitrolahusti vms).
EnnBee! see "meetod" ei ole soovitatav kasutada silepinnaliste kummidetailide juures
"vana jawa" on ikka tõeline iludus (minu arvates tšehhi inseneering on üleüldse filigraanne ja jäänud üleilmselt kaardistamata küllap lihtsalt WWII ja hilisema nõukogunduse tõttu, jawa mootorrattad on ainult jäämäe tipp)
EnnBee! see "meetod" ei ole soovitatav kasutada silepinnaliste kummidetailide juures
"vana jawa" on ikka tõeline iludus (minu arvates tšehhi inseneering on üleüldse filigraanne ja jäänud üleilmselt kaardistamata küllap lihtsalt WWII ja hilisema nõukogunduse tõttu, jawa mootorrattad on ainult jäämäe tipp)