Pildimäng, osa 7.

Paneks siis midagi lihtsat.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

Vauxhall .
Vasta

ei ole
Vasta

Chevrolet Monza, toodeti Brasiilias.
Vasta

õige. Pane uus
Vasta

Kuna uut pilti pole tulnud ja viis päeva möödas, siis kasutan võimalust.
Üks kiirabiauto riigist, mille autotööstusest eriti midagi teada pole Toungue


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

Upitan. Tegu Citroeni juppidel põhineva sõidukiga, selle riigi autotoodangut olen vähemalt ise ka varemgi küsinud. Eurooplane Smile
Vasta

Täitsa lampi pakun, et Olcit, Rumeenia vist sünnitas neid värde.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta

Rumeeniast ei ole see riik kaugel Wink
Vasta

Jätkan lampi pakkumist türklastega siis, Otosan vöi anadol?

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta

Üks türklaste naaberriik.
Vasta

äkki Bulgaariast midagi?
Vasta

Kas see mitte Namco-Citroen Pony ei ole? Kreekamaalt?

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta

smolin Kirjutas:Kas see mitte Namco-Citroen Pony ei ole? Kreekamaalt?

Jep, ja Ponysid üritati millalgi 1990tel ka Bulgaarias teha.
Vasta

Z letom 1985 se je zakonodaja spremenila, hkrati pa se je grðki trg odprl uvozu. Poniji so bili obsojeni na smrt, najdlje, do l. 1992, se je obdrþal Namco SuperPony:
Vasta

Pony oli üks paljudest Citroen Mehari derivaatidest, erinevalt originaal-Meharist plekk-kerega. Naljakas, et Pony viimane versioon on formaalselt praegugi tootmises, kuigi seni viimane eksemplar valmistati ilmselt aastaid tagasi.
UUs pilt: üks oma aja kohta eesrindliku konstruktsiooniga prototüüp, mis kahjuks rahapuudusel tootmisse ei jõudnud. Etteruttavalt võib öelda, et sellelt firmalt ei jõudnud tootmisse enam ühtegi päris uut sõiduautomudelit. Prototüübi konstruktoril olid talle enim kuulsust toonud tööd aga alles ees.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta

Kas selle prototüübi loojaks on mingi India autofirma?

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta

ühelt poolt meenutab Lanciat, teisalt aga Austinit.
Vasta

Palju väiksem firma kui Lancia või Austin. Lancia Aurelia oli tõesti üheks eeskujuks. Prototüübil oli alumiiniumplokiga ja kahe nukkvõlliga V8, käigukast tagasilla juures, ebatavaline vedrustus ja Bugatti stiilis nelja teraskodaraga rool. Kuulsa konstruktori hilisem käekiri on ka fotol juba aimatav.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta

Ehk Alvis TA/350.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne