03-09-2006, 22:30 PM
Tere.
Putitan ise ühte 14A, 14B, 20 hübriidi ja sellega seoses on arvutisse jäänud ajapikku mõned raamatud. Seega, raamatud " Traktorite dt-14 ja dt20 tehniline hooldamine" ja "Spravotšnik po traktoru DT-20" ütlevad, et:
DT-14 - monoplokk hüdrosüsteem, pump asub rippsüsteemis, eraldi jagajat pole; akut pole;omab bensiinipaaki ja karburaatorit; käivitatakse bensiiniga vända abil; omab magneetot; omab vahelduvvoolu generaatorit; silindri läbimõõt 125mm; õhupuhasti on setteklaasiga tolmueraldajaga.
DT-14A - monoplokk hüdrosüsteem, pump asub rippsüsteemis, eraldi jagajat pole; omab bensiinipaaki ja karburaatorit;omab starterit; käivitatakse bensiiniga starteri abil; omab magneetot;omab alalisvoolu generaatorit; silindri läbimõõt 125mm; õhupuhasti on setteklaasiga tolmueraldajaga.
DT-14B - lahusagregaatne hüdrosüsteem (nagu T25-l) pump asub tasakaalustusvõlli otsas; omab starterit; omab alalisvoolu generaatorit; silindri läbimõõt 140mm; 14hj; käivitatakse starteriga - tegelikult on raamatu järgi DT-14B traktori DT-20 modifikatsioon; õhupuhasti on setteklaasiga tolmueraldajaga.
DT-20 - lahusagregaatne hüdrosüsteem (nagu T25-l) pump asub tasakaalustusvõlli otsas; omab starterit; omab alalisvoolu generaatorit; silindri läbimõõt 140mm; 18hj; käivitatakse starteriga; eksisteerisid erineva varustusastmega variandid C1 kuni C6
DT-20B - linttraktor
DT-20K - kõrgete kultuuride vaheltharimistraktor
DT-20Y - 960mm lai versioon
Teadaolevalt on traktorite XTZ7, DT14, A, B ja DT20 erinevused ainult mootoris ja hüdrosüsteemis. Minu omal on samuti XTZ kirjad, eks ta ole seotud troktori tootjatehase markeringuga.
Monoplokk hüdrosüsteem toimib tõesti ainult siis, kui jõuvõtuvõll on taha ühendatud (mul on mõlemad variandid olemas, vahetasin ise lahusagregaatse vastu välja.)
Putitan ise ühte 14A, 14B, 20 hübriidi ja sellega seoses on arvutisse jäänud ajapikku mõned raamatud. Seega, raamatud " Traktorite dt-14 ja dt20 tehniline hooldamine" ja "Spravotšnik po traktoru DT-20" ütlevad, et:
DT-14 - monoplokk hüdrosüsteem, pump asub rippsüsteemis, eraldi jagajat pole; akut pole;omab bensiinipaaki ja karburaatorit; käivitatakse bensiiniga vända abil; omab magneetot; omab vahelduvvoolu generaatorit; silindri läbimõõt 125mm; õhupuhasti on setteklaasiga tolmueraldajaga.
DT-14A - monoplokk hüdrosüsteem, pump asub rippsüsteemis, eraldi jagajat pole; omab bensiinipaaki ja karburaatorit;omab starterit; käivitatakse bensiiniga starteri abil; omab magneetot;omab alalisvoolu generaatorit; silindri läbimõõt 125mm; õhupuhasti on setteklaasiga tolmueraldajaga.
DT-14B - lahusagregaatne hüdrosüsteem (nagu T25-l) pump asub tasakaalustusvõlli otsas; omab starterit; omab alalisvoolu generaatorit; silindri läbimõõt 140mm; 14hj; käivitatakse starteriga - tegelikult on raamatu järgi DT-14B traktori DT-20 modifikatsioon; õhupuhasti on setteklaasiga tolmueraldajaga.
DT-20 - lahusagregaatne hüdrosüsteem (nagu T25-l) pump asub tasakaalustusvõlli otsas; omab starterit; omab alalisvoolu generaatorit; silindri läbimõõt 140mm; 18hj; käivitatakse starteriga; eksisteerisid erineva varustusastmega variandid C1 kuni C6
DT-20B - linttraktor
DT-20K - kõrgete kultuuride vaheltharimistraktor
DT-20Y - 960mm lai versioon
Teadaolevalt on traktorite XTZ7, DT14, A, B ja DT20 erinevused ainult mootoris ja hüdrosüsteemis. Minu omal on samuti XTZ kirjad, eks ta ole seotud troktori tootjatehase markeringuga.
Monoplokk hüdrosüsteem toimib tõesti ainult siis, kui jõuvõtuvõll on taha ühendatud (mul on mõlemad variandid olemas, vahetasin ise lahusagregaatse vastu välja.)