minu 1949.a 1. seeria Pobeda - senise restaureerimise käik
#61

to teetl: aga miks peaks ???
kui on korralikult kõik tehtud ei tule see rooste kuskile .

ahjaa ja sinu allkiriSmile
oled huvitatud äkki kahest vanast raadiost
mul maal lakapeal seisavad, aga kahjuks kunagi lolli peaga laiali lammutatud ja kõlid välja võetud SadSad

Bmw 750 ILA Highline 1992
Vasta
#62

TeeTL Kirjutas:Kas pelgalt kruntvärvi all olevatel detailidel pärast niisket sügis-talve aega roostet pole tekkinud (värvi alt läbi imbunud)?

Ausalt öeldes - ei tea. Olen olnud pool aastat mitmesuguste ülikiirete töödega olnud  väga hõivatud (Pobi on seisnud) ja olude sunnil on Pobi ümbritsetud paljus muu tehnikakolaga, st on vaid ühelt küljelt vaadeldav.

Loodan, et roostet siiski ei ole tekkinud (pind on siiski korralikult töödeldud - ortofosforhappe derivaat + happekrunt + täitekrunt). Ja kui rooste ongi tekkinud, siis näeb see koht lihtsalt uuesti relakat/terasharja ja uuesti värve.

Eks kui jätkan töid Pobi juures, annan siin jälle teada, sh ka tekkinud rooste osas.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#63

Pobi tegemine on kahjuks nüüdseks olude sunnil (muud projektid, ruuminappus, ajanappus) üle aasta seisnud, et loodetavasti 2008.a. kevadel taas hoogustuda.

Päris seisnud tegevus aga ei ole. Sügiseselt Üksküla laadalt sai ära toodud paar tuttuusi hoob-esiamorte (kiiresti läbikuluv detail). Augustis sai leitud kaks tuttuut Pobeda rehvi 1960ndatest - seisnud jahedas ja pimedas kuuris ja üliperfektses korras. Eilselt Tagadi ürituselt sai aga hangitud kahe esiklaasi vaheline perfektses seisus kroomliist - ka varem oli selline olemas, kuid mitte nii heas seisus.

Jätkuvalt otsin lausa tikutulega taga vanatüübilist kaitsmekarpi ning heas või väga heas korras ukselävepakkude alumiiniumist katteplekke. Kaitsmekarbi ostukuulutus on siinsel turuplatsil seisnud näiteks juba üle kolme aasta. Muu peaks olema (vähemalt 99,5%) olemas või on mõistliku tööga valmistatav replikana.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#64

mõnel mehel on ikka hobuse kannatus (et otsida ja sobitada) ja elevandinahk (ära kuulata, mida kõike muud saaks sel ajal teha). kiitus, suur kiitus, ootaks huviga, mis tegusid ja mägesid veel kavatsetakse ette võtta. ahjaa, kas nimet masin läheb pärast lihtsalt klaasi alla seisma?
Vasta
#65

koterman Kirjutas:... kas nimet masin läheb pärast lihtsalt klaasi alla seisma?

Kas just klaasi alla aga... Vast siiski vanatehnikaüritustel hakkab ta sõitma, muudel aegadel aga vast seisma jah, soovitavalt kohas, kus mõni huviline teda ka näeb ehk. Pole veel täpselt mõelnud.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#66

Miks mõni? See auto + taastamisega seotud vaev seda väärt ,et ka laiemad rahhwahulgad seda waadata saaks.Soovitaks lisada ka sinna juurde ka fotogalerii taastamise algusest kuni lõpuni.Huvilisi jätkuks küll.
Vasta
#67

käidud tee see pobi taastamine. sai küll seda tehtud kliendile. meil siin hiiumaal on veel 2 isendit tegemises, kuid need lähevad kahjuks soomemaale.

ja edu sulle Valdo selle masinaga!
Vasta
#68

valdo Kirjutas:Kas just klaasi alla aga... Vast siiski vanatehnikaüritustel hakkab ta sõitma, muudel aegadel aga vast seisma jah, soovitavalt kohas, kus mõni huviline teda ka näeb ehk. Pole veel täpselt mõelnud.


väga hea. et kui hakkab midagi plaani moodi looma, palun mulle ka tingimata teada anda. mul on siin mõned pikaajalised pobi-praktikud ja kaasa-sõitnud, ca aastatel 75-80, nii et saaks korraliku promo teha taastamisliikumisele.
aityma!
52 50 622
ilmar
Vasta
#69

Väga kena projekt igatahes! Ega vahepeal edasi arenenud ole?

Fiat 127 0.9l
Vasta
#70

noottaur Kirjutas:Väga kena projekt igatahes! Ega vahepeal edasi arenenud ole?

Viimased poolteist aastat on olude sunnil projekt seisnud. Olen pidanud sellest tähtsamaks hoonete ehitamist, mis võimaldaksid lõplikult kogu mu vanatehnikakollektsiooni katuste alla ilmastiku mõjude käest ära saada - aeg on aga igal inimesel üks ja ainus. (Selgituseks - loomulikult on Pobi olnud kogu aeg katuse all, aga mõned asjad kahjuks veel mitte...)

Loodan sel kevadel/suvel Pobi restaureerimistööd jätkata. Kui taas midagi selle projekti juures liigutan, kajastan seda kindlasti üsna pea ka siin teemas.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#71

Edastan minu Voroneþi tuttava- Pobifanaatik Mihhaili tervituse selle teema juurde:... я вижу что Вальдо Прауст мастер на все руки, ему огромный привет и уважение от победоводов России, не только от меня но и от моих друзей, которым конечно же ссылку эту показал, молодчина!!!

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#72

valdo Kirjutas:Loodan sel kevadel/suvel Pobi restaureerimistööd jätkata. Kui taas midagi selle projekti juures liigutan, kajastan seda kindlasti üsna pea ka siin teemas.

Küsin suurest uudishimust ise, kas mingit märkimisväärset progressi on vahepeal toimunud?
Vasta
#73

Kui tegemine mõne aasta venib, siis äkki tasuks Pobi ikka vanarataste vahelt juba välja koukida ja klaasi alla panna?

Muuseumid on üha enam interaktiivsed ja üritavad tulede-vilede abil inimeste halle ajurakke stimuleerida, selle asemel, et odaotsad ja vankrirattad lihtsalt klaasi alla sirgelt ritta panna. Selles threadis toodud taustinfoga hästi eksponeeritud poolik projekt annaks uudistajale vanatehnika taastamise valust ja võlust oluliselt parema pildi, kui läikiv ja valmis tehasekorras rehvidega esimese seeria pobi. Sest olgem ausad, tehasekorras rehvidega ja laitmatute liistudega heas sõidukorras autosid on keskmine kodanik üksjagu näinud, küllap endalgi mõni liisingus Smile Muidugi on eksponeerimise ettevalmistamine omaette suur töö aga ehk tasub vahepealse etapina kaalumist. Mina vaataks küll need kaitsmekarbid, roostetanud originaaljupid ja valminud replikad huviga üle.
Vasta
#74

karpaadid Kirjutas:Küsin suurest uudishimust ise, kas mingit märkimisväärset progressi on vahepeal toimunud?

Seni seisab. Jätkuvalt on prioriteediks olnud ja on praegugi hoonete ehitamine, et kõikvõimalikud vanatehnikaprojektid ja varuosad lõplikult lageda taeva alt hoonete sisse viia.

Kui see missioon hädapäraselt täidetud, liigutan ka Pobi.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#75

Küsin ka sama küsimuse, mis eelkõneleja...
Ons vahepeal progressi ka toimunud?

(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Vasta
#76

(26-11-2010, 21:53 PM)Tambets Kirjutas:  Küsin ka sama küsimuse, mis eelkõneleja...
Ons vahepeal progressi ka toimunud?

Viimased aastad on olnud reservis ja ooteseisundis (st tehtud keretööd krundi all ja hoone sees). Annan kindlasti teada, kui edasi teen.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#77

Valdo, tagant järele seda teemat lugeda on huvitav, kõik need erinevused välja tuua ja pildimaterjal on üsna põhjalik. Mul tekkis siiski küsimus,et kui see kere on saanud küllalt gaasikeevitust ning muid lappimisi kuidas kavatsend nendest jagu saada või silud pahtliga ära?



Vasta
#78

Tere.
Mis sest Pobist saanud on? Algas ju ilusasti. Ootame kõik jätku.
Kaldi Volgaklubist
Vasta
#79

Ka minul on küsimus,et mis siis sellest autost saanud on?
Eeldan,et valdol pole aega seda teha aga algus on liiga hea,et jätta lihtsalt pooleli.


Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne