Minsk, 1992´+ PILDID
#21

-matu- Kirjutas:Aga minu minski puhul ongi see "Pacco" originaalkarpa.... nagu ma aru olen saanud...
Vasta
#22

myya Kirjutas:Mina arvan seda ,et pacco on ikkagi originaal karpa ,kuna endal samasugune peal.
zanner Kirjutas:-matu- kirjutas:

Aga minu minski puhul ongi see "Pacco" originaalkarpa.... nagu ma aru olen saanud...

tore, et keegi veel aidata üritab selles osas, aga kui nüüd veelkord teema hoolikalt läbi lugeda, siis peaks vist aru saama, et küsimus pole juba ammu enam karpas, karpaga on kõik fine!
Nüüd ootaks vastust sellele postile, kus on hetkelist jama kirjeldatud - ehk siis PROBLEEMID KÄIMAKASTIGA vms...

Ette tänades ja kannatlikult vastust oodates....
matu

Ma olen Amatöör [suure tähega] tsiklite alal, 90% minu postitustest on suht lapsikud...Toungue
Inimene õpib oma vigadest....
Vasta
#23

Nüüd lõpuks sain mõne pildi ka tehtud siklist. Vaadake esimest postitust:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=16153

Ma olen Amatöör [suure tähega] tsiklite alal, 90% minu postitustest on suht lapsikud...Toungue
Inimene õpib oma vigadest....
Vasta
#24

Nonii...
Hetkeolukorrast siis nats..
Praeguseks on vahetatud sidurikorv, vana hambad kulusid ära.. Siiski, kettad ja sidurikett on vist suht kehvas seisus.
Ostsin ka uue tagavelje, kuna vana oli kaheksas ning sõi 3 õhukummi ventiili ära.
Eelmisel sügisel lakkas ratas töötamast ning ajanappuse ja oskamatuse tõttu jäi masin üsna vara katkisena talveunne. Selle suve alguses oli minsk seetõttu sõbra juures remondis, seal sai elektronsüüte asemele pandud mopi kontaktidega genekas ning vist "emm-i" süütepool. Ja originaal PACCO-karburaator sai suurte lekkimiste tõttu asendatud K-36 karpaga. (Kahju natuke sellisest kombinatsioonist, kuid ainus viis, et ratas odavalt korda saada..)
Peale seda remonti siis on ratas suht hoolevabalt liikunud, kasutan teda ülepäevase transpordivahendina tööl käimiseks ning vahel niisama sõitmiseks ka.
Jama ainult selles, et minu käes pole sikkel liikunud üle 60 km/h - ei enne ega peale remonti. (Teoreetiliselt peaks sisse minema miski 80-90, aga mnjah).. Minekuga olen see-eest rahul.
Mõned "vead" veel, mis hetkel on:
*Mootoris õrn kolin...(väga pikka aega olnud..)
*Tagahammakas suht kulunud ja kett loobib üle kiirendamisel
*Käigukastist lekib õli veidi
*Karpast lekib bensu
*muidugi natuke kõver on see uus tagavelg, mille ma ostsin.
*kiirus on nats kesine
*mõned eelnevalt nimetatud "mitteoriginaalosad", mis vist ei taga alati kõige paremat mootori toimimist.

Mõni uuem pilt siis ka:
(PS: Nubrilaud, number ning tuli olid ka vahasti tagaporika küljes, kuid selline asi juhtus, et kunagi transpordi käigus tekkis porikasse õrn mõra, mis sõites aegamööda suurenes kuni lõpuks olin sunnitud tagaporika lihtsalt osaliselt eemaldama, sellega seoses ka tagatule, pakika ja numbrilaua. Endale meeldibki selline krossilikum välimus rohkem, aga jah... mõni pilt on siis enne, mõni pärast seda aktsiooni..)

Pilt 1
Pilt 2
Pilt 3
Pilt 4

Et siis jah, hetkel on sikkel siin kodus Elva lähedal, Otepääl käib põhiliselt remont jms, niiet enne sügist vist ratast heasse korda ei saa... Aga praegu sõidame ilusti ja naudimeWink!

Ma olen Amatöör [suure tähega] tsiklite alal, 90% minu postitustest on suht lapsikud...Toungue
Inimene õpib oma vigadest....
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne