19-09-2006, 09:43 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-09-2006, 10:04 AM ja muutjaks oli XTA.)
Selle eelneva jutuga pidasin silmas seda, et kui Kuusakoskist olekski öeldud "jah, meile toodi siia üks Ikarus", siis ilmselt oleks see olnud Pärnu MEKi 255.
Kas Lavassaare oma oli ju EdR-ile ära lubatud ja ikka müüdi kellelegi teisele? Järelikult viivitasime liiga kaua äratoomisega
Mida siis veel vaadata? 250 Värskas. Kaasfoorumlase aiv' andmeil 2 nädalat tagasi oli alles. On teine küll Eesti teises otsas ja info hinna/saadavuse kohta on ka puudulik, aga seoses Lavassaare juhtumiga ei saa seda mitte tähelepanuta jätta. Veel on teateid paarist 255-st Sillamäel (?). Linna- ja linnalähiliini variandid (nagu näiteks 260.27-d Lehtses ja Tallinnas) vist ei paku enam huvi, eriti kui Järva-Jaanis üks selline juba on?
Ja et kod. Regardman siin nüüd liigselt klaviatuuri raiuma ei hakkaks siis - arvan, et kui Värskas sai käidud, siis mehed seal olid lihtsalt veidi joogised ja seetõttu oli tolle bussi kohta adekvaatse info saamine takistatud.
Kas Lavassaare oma oli ju EdR-ile ära lubatud ja ikka müüdi kellelegi teisele? Järelikult viivitasime liiga kaua äratoomisega
Mida siis veel vaadata? 250 Värskas. Kaasfoorumlase aiv' andmeil 2 nädalat tagasi oli alles. On teine küll Eesti teises otsas ja info hinna/saadavuse kohta on ka puudulik, aga seoses Lavassaare juhtumiga ei saa seda mitte tähelepanuta jätta. Veel on teateid paarist 255-st Sillamäel (?). Linna- ja linnalähiliini variandid (nagu näiteks 260.27-d Lehtses ja Tallinnas) vist ei paku enam huvi, eriti kui Järva-Jaanis üks selline juba on?
Ja et kod. Regardman siin nüüd liigselt klaviatuuri raiuma ei hakkaks siis - arvan, et kui Värskas sai käidud, siis mehed seal olid lihtsalt veidi joogised ja seetõttu oli tolle bussi kohta adekvaatse info saamine takistatud.
Kui telefon ei tööta, siis helistage riketesse!