Ikarus, osa 5

Kas kodanik EdR on üldse niivõrd tehnika poolt teadlik, vbl on sealt miskit tehnilist veel lännu ?
Vasta

Midagi ehk kindlasti on veel kadunud aga see mis jääb põhja alla,peaks teoreetiliselt alles olema.

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta

EdR Kirjutas:Nüüd ka pildid üleval. Panin varasemad pildid kõikse ette(v. a. kõige esimene). Tänased ja laupäevased tagapool http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/355019

Sa selle bussi kere- või ðassiinumbri saad kuskilt kätte?
Vasta

Lool (kui sõita Kostiverre) on ka üks maha jäätud 2 ukseline linnalähi ikarus /valget värvi
Vasta

mustninja Kirjutas:
EdR Kirjutas:Nüüd ka pildid üleval. Panin varasemad pildid kõikse ette(v. a. kõige esimene). Tänased ja laupäevased tagapool http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/355019

Sa selle bussi kere- või ðassiinumbri saad kuskilt kätte?
524, reg. nr. 995ABZ. Selle bussi kohta juba siin arutelu täitsa olnud.
Vasta

[quote=mairo222]
Lool (kui sõita Kostiverre) on ka üks maha jäätud 2 ukseline linnalähi ikarus /valget värvi


ei tea marki täpselt proovin nädala lõppuks mõned pildid teha ,sõidan iga päev sealt läbi(muidu paistab kobe pill olema)
Vasta

Regardman Kirjutas:
mustninja Kirjutas:
Potsataja103 Kirjutas:Üks Pärnu Scania-Ikarus St.Peterburis (Pilt on pärit kusagilt siit: http://www.rcforum.ru/ )

Endine 045ANY paistab olevat

http://rcforum.ru/modules.php?name=Forum...&id=196474
Sama buss veelkord.
Näen ma õieti? Venelased pole viitsinud isegi külje peale "bussipark" kaotada.

Aga nagu juba ütlesin, hoia silmad ja kõrvad lahti !

Üks 2001a Busso ongi ainult.
Vasta

Kui ma ei eksi, siis see "Bussipark" ei ole seal ainuke seesugune nähtus Toungue
Vasta

Teadjamad teavad,kus see Ikarus 255 asub. Paistab,et ees on mingine Eesti numbrimärk isegi küljes(sellelt pildilt ei paista).


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta

EdR Kirjutas:Teadjamad teavad,kus see Ikarus 255 asub. Paistab,et ees on mingine Eesti numbrimärk isegi küljes(sellelt pildilt ei paista).
193MBD
Vasta

Siis on see juba päris kaua seisnud. Viimane kehtiv kindlustus 1998aastast. Mis valmistamisaasta võib olla? Uuema armatuuriga ja arvan kusagil 1979?

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta

Tekitaksin uute ja moodsate Ikaruside arutelu vahele (vabandan bussihuviliste ees, aga 250-seeria kandilised masinad minu jaoks seda on) veidi ka nostalgiahõngu oma mõne küsimusega:

A. Kas tõesti pole Eestimaal enam ka vraki, kuuri ega soojakuna alles ühtki Ikarus-30?
B. Kas tõesti pole Eestimaal enam ka vraki, kuuri ega soojakuna alles ühtki Ikarus-60?
C. Kas tõesti pole Eestimaal enam ka vraki, kuuri ega soojakuna alles ühtki Ikarus-66 peale selle imporditud isendi, mis siin foorumis paar aastat tagasi laineid lõi?

55, 556, 180, 620 ja 630 jäänuseid/vrakke ma ei küsi, sest neid teavad kõik tõsiteaduslikud uunikumbussi-huvilised vast kindlasti...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta

Üks Ikarus-60 (eriotstarbeliseks ehitatud) vist oli kuskil Raplamaal, samas kus 620/630. Sellest siin piltegi olnud.

Aga 556/180 kohta siin küll midagi rohkemat räägitud pole, kui üks aastatetagune reidipilt 556 vraki taustal (asukoht teadmata, kuskil Raplamaal vist käidi otsimas).

Niipalju meenub praegu.
Vasta

See Ikarus 60 pole teps mitte eriotstarbeliseks ehitatud, vaid tegu hoopis Ikarus 602ga. Linnalähivariant.
Vasta

valdo Kirjutas:Tekitaksin uute ja moodsate Ikaruside arutelu vahele (vabandan bussihuviliste ees, aga 250-seeria kandilised masinad minu jaoks seda on) veidi ka nostalgiahõngu oma mõne küsimusega:

A. Kas tõesti pole Eestimaal enam ka vraki, kuuri ega soojakuna alles ühtki Ikarus-30?
B. Kas tõesti pole Eestimaal enam ka vraki, kuuri ega soojakuna alles ühtki Ikarus-60?
C. Kas tõesti pole Eestimaal enam ka vraki, kuuri ega soojakuna alles ühtki Ikarus-66 peale selle imporditud isendi, mis siin foorumis paar aastat tagasi laineid lõi?

55, 556, 180, 620 ja 630 jäänuseid/vrakke ma ei küsi, sest neid teavad kõik tõsiteaduslikud uunikumbussi-huvilised vast kindlasti...
Kas siinmail üldse IKARUS 30 oligi? 60 ,630 olemas.Wäidetavalt ka 620.Aga 556 ja 180.Kui selliseid leitaks annaks palju,et need (ükskõik millisena) nad rahva ette jõuaks.Ei taha kedagi solvata aga .See TAK i 260 küll kena aga minu jaoks jääwad alati mällu LUX sid ,66,620,556,180.See vaid Ikaruste kohta.Loodan mõistmisele!

Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Vasta

PETSS Kirjutas:Kas siinmail üldse IKARUS 30 oligi?
Oli vähemalt üks Tallinnas (рф67-33; teh.abi), kusagil 60-ndate alguses. Teadjamad ütlevad täpselt.
Vasta

Tallinna Autobussi Pargil öli 1950-ndatel aastatel Ungaris kohe tehniliseks abiks sisustatud Ikarus-30 , mis saabus TAP-i koos esimese Ikarus 66-ga. Kuupäevade ja pildimaterjali kohta omab infot 6631/6628. 70-date lõpul voi 80-date alul kui ehitati Tallinn - Rapla praegust maanteed oli Seli teeristi lähedases kruusakarjääris Ikarus-60, tundus mingi alajaama moodi seadmena, üleni heleroheline originaal nr (RF)73-15 küljes. TAP-ist oli ta antud Tallinna Teedeekspluatatsiooni Valitsusele. Väheusutav, et see buss kuskil Raplamaa metsades säilinud on.
Vasta

Aga 556 ja 180 säilinud isendid?Eelnenud postitajatele tänud!

Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Vasta

PETSS Kirjutas:Aga 556 ja 180 säilinud isendid?Eelnenud postitajatele tänud!
Eestis pole küll kuulda olnud ühestki ja vaevalt, et neid ongi Sad
Vasta

Kus Ikarustel selline märk käis?

Kodust leitud märk:


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

http://fotoalbum.ee/photos/TheoK/sets
--------------------------------------
Minu albumid
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne