29-03-2008, 18:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-06-2011, 22:21 PM ja muutjaks oli Edel.)
BARROW Kirjutas:Kiire reduktoriga 260 jooksis 90 välja juba 1500 pöörde peal.Üle100 jookseb vabalt aga suure lauppinna tõttu suureneb küttekulu 8-12 liitri võrra sajale.
Järva-Jaani Ikarus-256 (219GAB) kiirus+mootori pöörded 6.käiguga. 65km/h ja 1300p/min(vasakpoolne pilt). Nii et edasised kiirused/mootori pöörded selle pildi järgi võite ise välja arvutada Mootori pöörlemissageduse järgi oleks 120km/h saavutamine võimalik,iseasi kas mootoril jagub jaksu ületada suur tuuletakistus ja teiseks ei tohi Ikaaril üle 2400p/min. lasta. Omal ajal räägiti küll,kuidas uued turistiseeria Ikarused olid suutelised 130km/h kätte saama nii et...
Tehas lubab erinevatel andmetel sõita 100,102 ja 106km/h,mingi välismaa saidi andmetel ka 112km/h aga see oli juba 250hj mootori korral. Neid meile vist ei tulnud?
Parempoolsel pildil siis 1978a. Ikarus-250. Sellel on tehase andmetel lubatud 5.käiguga max. kiirus 106km/h ja mootori pöörded 2400p/min.
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...