04-06-2010, 10:06 AM
(03-06-2010, 20:55 PM)Edel Kirjutas: Ma usun juba ammu,et kõige esimeste aastate 250 olid 2-uksega,ehitusaastatega 1971 ja 72 on netis pildid olemas (mida ma eilse otsimisega kohe ei leidnud küll on need aga mul arvutis olemas),ka on summutaja vasakul pool.
Mõõda bussi pikkus ära,12m peab olema,sammuti vasakul küljel koos juhiomaga 6 akent(uuemal 250-l on 7,need aknad on lühemad).
Ja 255-l jooksevad küljeliistud üleval tiivakoopasse,250-l seda pole.
Panen mõne pildi oma arvutist. Rohekasvalge on 1972a. ja punakate triipudega 1971a. ehitatud:
Mu mälu pettis, on jah 2 uksega. Eksisin ilmselt selle tõttu, et tagaust kasutati lisatööriistaruumina ja avati vaid T-2 ajal. Alles hiljem tuli nõue see igasugu kolast tühi hoida ja ka seestpoolt avatavana. Et neil piltidel pole külmikut näha, saab tähendada kaht asja: ümberehitatud või tehasest nii tellitud. MS. viimased aastad (2 või3) enne Moskva poolt kraanide kinnikeeramist tulidki meile ka 250-d ilma külmikuta ja rohkemate istmetega
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.