Kõrvadega sapakas, ideaalses korras
#1

Loodan, teema sai õigesse rubriiki.

Küsimus foorumi kasutajatele järgmine: milliseid emotsioone tekitab teadmine et, kusagil Tallinna garaazis, seisab kõrvadega sapakas (mitte muhk), originaalvärv (beezhikas), praktiliselt roostevaba (leidsin vaid ühe täpi tagumiselt alumiselt paneelilt)?

Auto on sõna otseses mõttes nagu uus (14.000km) ja pole vist isegi vihmaga sõitnud.
Tegemist minu elukaaslase tädi autoga, millel peal ka invavarustus (käsihoovad), kuid viimased (vähemalt) 15a pole autot kasutatud.
Eelmine nädal viisin oma käega orig. akud jäätmekogumispunkti.

Vihjasin tädile, et nii korraliku auto eest peaks olema võimalik mingi arvestatav raha saada, kuid tema ütles, et tal pole raha vaja Smile

Minu hinnangul tegemist igal juhul täieliku muuseumieksponaadiga ning see auto vääriks kindlasti võimalust asjahuvilisele silmarõõmu pakkuda.

Connecting technologies
Vasta
#2

Oled mõelnud sellist varjanti, et see ZAZ varjupaika kinkida? Vii "muuseumipapa" ja oma naise tädi oma vahel kokku.Arvan, et mõlemad pooled jääksid rahule ja masin jääb kõigile näha.
Vasta
#3

Meil on juba kõrvikuid 2tk Varjupaigas Big Grin
Vasta
#4

Kuna kõrivkuid on vähem järgi kui muhke, siis minu seisukoht oleks, et see masin tuleks kuhugi muuseumi hoiule jätta. See ei tähenda et peaks maha müüma või kinkima vaid lihtsalt oleks eksponaat.
Kurvem on see et Eestis pole ühtegi sellist muuseumi Sad Võibolla Maanteemuuseum ainult.
Vasta
#5

No kui ta väidetavalt nii hea on, siis oleks ideaalne eksponaat. Samas võimaldab mitme samasuguse masina olemas-olu valiku võimaluse ja see oma korda parandab väljapaneku ilmet ja tekib vahetusfond.
Vasta
#6

Ma üldjuhul väga tihti ei satu sinna garaazhi aga ma üritan järgmise korra varem esile kutsuta ja pilti teha, siis tekib parem ettekujutus.

Minu meelest just selline auto, et kohe hea on vaadata - nii vana ja nii korralik Smile

Connecting technologies
Vasta
#7

öelge hind,ka minu kollektsioonist on zaz puudu,äkki saame kaubale.
Vasta
#8

Seep´ see asi ongi, et pole hinda.

Mulle lihtsalt torkas, et selline korralik asi seisab ja mingit kasutust ei leia.
Tädi ütles, et kui ma ära suren siis tehke mis tahate Smile (aga ta pole veel kaugeltki sellises seisus, et auto selleks ajaks sama hästi säilinud oleks).

Ma natuke lootsin, et keegi oskab anda mingisuguse hinnangu sellisele autole, et siis saaks selle tädile välja pakkuda.

Connecting technologies
Vasta
#9

Kus kandis tädi asub muidu?
Vasta
#10

Sellise asja saatus peaks olema siiski muuseum, et ta säiliks tulevastele põlvedele ning oleks nende poolt vaadatav. Ning mis peamine - hoida tuleb kuivas ja hämaras ruumis. Ükskõik siis, kas deponeerituna (ega's muuseumieksponaadid ei pea alati muuseumile endale kuuluma), annetatult või müüdult.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#11

maru Kirjutas:Kus kandis tädi asub muidu?
Tahad külla minna või Smile

Tegelikult sai esimeses postituses linn ka mainitud. Ega see täpsem positsioneerimine vast suurt muuda.

Connecting technologies
Vasta
#12

ddig Kirjutas:Seep´ see asi ongi, et pole hinda.

Mulle lihtsalt torkas, et selline korralik asi seisab ja mingit kasutust ei leia.
Tädi ütles, et kui ma ära suren siis tehke mis tahate Smile (aga ta pole veel kaugeltki sellises seisus, et auto selleks ajaks sama hästi säilinud oleks).

Ma natuke lootsin, et keegi oskab anda mingisuguse hinnangu sellisele autole, et siis saaks selle tädile välja pakkuda.
Aga äkki on tal majapidamises mingit abi vaja näiteks. Talvepuud lõhkuda või kuur/aed üle värvida vms. Aitad teda paar päeva ja auto ongi sinu.

Vasta
#13

Kadari Kirjutas:
ddig Kirjutas:Seep´ see asi ongi, et pole hinda.
...
Aga äkki on tal majapidamises mingit abi vaja näiteks. Talvepuud lõhkuda või kuur/aed üle värvida vms. Aitad teda paar päeva ja auto ongi sinu.

See pole otseselt halb mõte aga siis see jälle poleks nagu aitamine vaid äriline suhe.
Linnakorteris elades küll ei ole kuur ja talvepuud päevakorral aga aidata saaks küll ja eks ma olen seda ka vahelduva eduga senigi teinud. Ega seda invavarustust sinna autosse ilma asjata paigaldatud ole ja teinekord võib abiks olla ka näiliselt tühine tegu.

Pigem üritan omalt poolt seda asja vaadata sedasi, et tuleks leida see nüanss, mis mingil moel emotsionaalse takistuse üle kaaluks.
Eks ole ju tore meenutada, et näe see on minu sapakas millega sai suvel läti piiri ääres sugulastel külas käidud Smile
Kõrvalseisjana jälle leian, et see pole väärt seda, et üks tore autoke kuuri alla ära sureb.
Ise ma ei ole suurem asi vanatehnikahuviline, seega ei kipu ise selle porjektiga sügavuti tegelema. Pigem tunneks rõõmu sellest, et ka teistel on hea Smile

Connecting technologies
Vasta
#14

Aga räägi siis sellest kuurist/garaazist, mis tingimused seal on, mis seinad, põrand ja küte. Siis saab öelda, kas masina saatuse üle muretsemiseks pikemas perspektiivis on põhjust.
Vasta
#15

Kadari Kirjutas:Aga räägi siis sellest kuurist/garaazist, mis tingimused seal on, mis seinad, põrand ja küte. Siis saab öelda, kas masina saatuse üle muretsemiseks pikemas perspektiivis on põhjust.

Garaazhis on kuiv ja hämar, betoonpõrand, seinad samuti mingist kivitootest, ei pööranud sellele tähelepanu. Heledad seinad igal juhul, seega ilmselt narva plokk või silikaat.
Radiaatorid on seinas aga ma ei uurinud kas need talvel ka soojaks lähevad.
Õhk igatahes garaazhis niiske ei olnud. Ventilatsiooniluugid on avatud.

Auto salong on mingil põhjusel ajalehti täis laotatud, jäi arusaamatuks mis eesmärgiga.

Connecting technologies
Vasta
#16

nymmik Kirjutas:Kuna kõrivkuid on vähem järgi kui muhke ...

On siis asi tõesti juba nii hull?? Aga mulle tundub, et ega nendest kõrvikutest eriti ei hoolita, pole pop. Hind? Puude lõhkumisest kuni arutute hinnaküsimisteni väja. Aga see on sul õige suhtumine, et seda masinat põllule mitte lubada.

Postituse saatjale. Millise kõrvikuga on tegu? 966 või 968(A)? 966 on ikka päris ära kadunud. Ja veel, kui sa seda autot nüüd vaatad ja veelkord vaatad, kas siis ei ole tunda nakatumist vanatehnika pisikuga?

Kui aga kirjeldatud hoiutingimused säiluvad, siis säilib ka auto vast päris hästi ning muretsemiseks ei ole põhjust. Minu kõrvik seisis eelmise omaniku käes vähemalt 21 aastat (viimane ülevaatus kehtis kuni 1984) ja midagi hullu ei ole juhtunud. Peale ostu siirdusin kohe TÜVi ja sain läbi, CO-d tuli vaid keerata.

Vasta
#17

Hiljuti oli osta.ee oksjonil samuti ülikorralik ZAZ pakkumisel (küll juba uuem tüüp ehk ilma taskuteta) 10K eest aga ühtegi pakkumist ei tehtud.

http://www.osta.ee/index.php?fuseaction=...&id=691390

OT
Aastaid tagasi müütas mu töökaaslane pikemat aega oma kadunud isa 1979a ZAZ-i, mis oli ka ülikorralik. Läbisõit oli küll 70 tuhat aga polnud ühelgi talvel sõitnud, peremees oli ülihoolas olnud. Kui vahest harva poegadele sõita anti, olevat üks poiss "kitlipeale" saanud kui sõitis sügavamast august hooga läbi Big Grin
Hinda küsis börsis 2K.

P.S Mina tean ikka et "taskutega sapakas", kõrvadega kuulen esimest korda.
Vasta
#18

krister Kirjutas:Postituse saatjale. Millise kõrvikuga on tegu? 966 või 968(A)? 966 on ikka päris ära kadunud. Ja veel, kui sa seda autot nüüd vaatad ja veelkord vaatad, kas siis ei ole tunda nakatumist vanatehnika pisikuga?

Kui aga kirjeldatud hoiutingimused säiluvad, siis säilib ka auto vast päris hästi ning muretsemiseks ei ole põhjust. Minu kõrvik seisis eelmise omaniku käes vähemalt 21 aastat (viimane ülevaatus kehtis kuni 1984) ja midagi hullu ei ole juhtunud. Peale ostu siirdusin kohe TÜVi ja sain läbi, CO-d tuli vaid keerata.
Ma ei ole pädev seda mudelit täpselt nimetama, ei mäleta enam neid asju nii täpselt.
Taga on igatahes ümmargused tuled ja tulede ümber alumiiniumikarva võrud.
Vanatehnika pisikuga on nii ja naa Smile
Natuke nagu tahaks aga eluke on viimastel aastatel nii tempokas olnud, et hobide jaoks ei ole suurt aega jäänud. Eks see olukord peaks varem või hiljem natuke maha rahunema, siis on kõik võimalik.

Connecting technologies
Vasta
#19

Romka Kirjutas:Mina tean ikka et "taskutega sapakas", kõrvadega kuulen esimest korda.
Endalegi tuleb "taskutega" tuttav ette Smile
Ei ole selle asjaga tükk aega kokku puutunud.

Connecting technologies
Vasta
#20

Kas ees on nikkelvõre, nagu Volgadelgi?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne