projekt võrrivõidusõit osa 2
#61

Täna tekkis esimene tõsisem rike.
Nimelt oli siduri survetaldrikul keevitusest lahti tulnud keermega tsenter. Koos sellega siis ka siduri varras väljas ja sidur ei lahuta...
Juba mõni päev oli sellele eelnenud selline sümptom, et sidur vedas kaasa. Ilmselt oli see tsenter juba enne pooleldi lahti ja siduri vajutamisel lükkas taldriku viltu peale.
mis muud kui tagasi keevitada...
Vasta
#62

Ratas nüüd korras, sai siduri taldrikule uus mutter peale keevitatud.
Ratas on muidu müümisel, uus omanik on ka siin foorumis...veel ei avalikusta.
http://static1.nagi.ee/i/p/04/21/02370421939503_l.jpg
http://static1.nagi.ee/i/p/04/11/023704119a20af_l.jpg
Vasta
#63

Kas lõpetad tegevuse võrrivõidusõiduga? Smile
Vasta
#64

Olgem ausad, see on juba mõnda aega lõppenud.
Vasta
#65

Viimane sõit oli Valgas, juunikuu algul.

Abja võrrituuning
Vasta
#66

8 september oli Haapsalus võistlus.
Seda masinat kahjuks rajal ei olnud.
Vasta
#67

Nii hea on olla sääru omanik Smile Eks nüüd näeb seda masinat tihedamini võistlustel, loodan vähemalt.

Abja võrrituuning
Vasta
#68

vootele Kirjutas:noojahh, pöördsiibri peale oleme mõelnud küll sääse teamis, aga keeruline teha - nõuab erilise kujuga väntvõlli. Klappi on siiski oluliselt lihtsam peale aretada. PVL peale on ka mõeldud, aga sindrinahk maksab teine paljuvõitu. Pealegi see elektrooniline akusüüde toimib täiesti normaalselt ja aku annab mingi kilo ringis vaid kaalu. Silindri parameetrite kohta ma sõna ei võtaks, nendega tegeles Emot Racing.
Pilt silindri sisemusest:
[Pilt: foto_0393_198.jpg]

Siin fotol on sul originaal sisselasel se "ribi" vahelt välja treitud... Kui ma ka selle eemaldaks kas siis kolvirõngaid ei lõu kui originaal kolvi ja vene kolvirõngaid kasutan millel pole stopperit. Ei tea kas viiliga annab ka sellise silku teha va. 3 uut kanalit.
Vasta
#69

Vene rõngastega ära küll proovigi seda järgi teha, lõhub rõngad, kolvi ja silindri ka!
Selleks on vaja õiget kolbi:
http://www.emot.nl/webwinkel/index.php?a...ductId=247
Lisakanalite tegemiseks on vaja elektrilist tööriista - mina kasutan näiteks Dremel-it
Sinna otsa saab MKT Abrasiivid poest osta kuulikujulise otsaga kõvasulam freesi (3mm varre läbimõõt).
Akende kuju saab peenikese viiliga muuta küll. Parem on kasutada kõverat viili, mida saab ka ise teha. Ajad viili leeklambiga punaseks, painutad kõveraks, siis uuesti punaseks ja lõpuks külma vette (viimane on vajalik, et asi pehmeks ei jääks)
Vasta
#70

Uusi kanaleid ei taha teha kuna pole Red valvet ja muid vidinaid... Pole isegi suuremat karpat ainult mopi oma.
Mul on kodus olemas kaks minifreesi kas nondega saab ka hakkama?
"Sääse tiimi" kodukal on olemas kraadid silindri akende tegemiseks aga ma ei saa aru kuna see 0 olema peaks. Kui muudan sisse ja väljalaset kas on mõtet ka uus karpa panna (mopi oma näiteks) või kärab vana ka ilma modifitseerimata ainult peab segukruvi väljapoole keerama. Kas aitab ka see kui viilin silindri all olevaid sisselaske aknaid mootoripooltega tasa või mitte.
Vasta
#71

canyondrift Kirjutas:Siin fotol on sul originaal sisselasel se "ribi" vahelt välja treitud...

Kui sa oma "teadmistega" leiad võrri silindrit vaadates kuskilt andmeid sisselaske kohta, siis ei ole sul küll mõtet parem tuunimist proovimagi hakata. Alustuseks tee endale kõigepealt selle mootori ehitus selgeks.
Vasta
#72

Tere! Räägin teile mis on saanud Vootele kuulsast säärekast.Rohkem olen kajastanud oma tegemisi ja toimetusi Motokuuris.
Sääreka raam on saanud ümberehitamist tunda uue tagaosa ja tugevdamise näol. Sai ehitatud jäiga raami asemele monoamordiga kiik. Amordiks Fastace Pitpro edition, mis tundub üsna hea valik. Ümberehitamine ja raami jäigastamine sai alguse sellest et raam lihtsalt vajus kokku (!) Kiige lasin teha professionaali juures, nelikanttorust. Sama inimese juures lasin ka raami kokku lappida ja tugevdada.Loodame, et nüüd peab raam ka tugevamatele väntsutustele vastu. Esiratas(mis kuulus Deltale) sai vahetatud mingi vanema lääne mopeedi ratta vastu ( Kui ma ei eksi siis see oli Honda PX). Ratas on üli kerge ja väikese trumliga(Tulevikus saab sinna hästi ketaspiduri külge pookida).Vahetatud sai ka siduri-piduri heebel.Mootori poolepealt on vahetatud ainult kolvirõngas, muidu on mootor väga võmas ja väga töökindel.Pisiasjadest siis ka natuke: muidu asfaldisõiduseades olnud masin on saanud endale kruusarehvid(mis tegelikult kuuluvad Deltale, aga on lõigatud) ja maastikusõidu hammasratta ( 55 hammast), küljes on võistlusnumbrid, süütelüliti(sureti, elektroonikaploki väljalülitaja) on vahetatud ja korralikult kinnitatud), gaasirull on korralikult toimima pandud.

Panen teile vaatamiseks ja kommenteerimiseks(kritiseerige ka, siis tean mida saaks veel paremaks teha)
http://www.album.ee/user/30036823
Pildid kahjuks telefoniga tehtud, sellest ka kvaliteet(pigem nagu kvantiteet, aga noh...)

Häid Jõule ja Kena Aastavahetust!
Karlep

Abja võrrituuning
Vasta
#73

Hea meel, et aparaat on saanud väärilise arengu.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne