08-06-2018, 22:13 PM
(08-06-2018, 13:36 PM)zazik Kirjutas:(08-06-2018, 12:35 PM)motamees Kirjutas: Kui taga on kaks turvavööd, siis peab olema ka kolmas, sest neid hakati paigaldama koos. Kui ülse pole, on asi OK. Muidugi oleneb auto vanusest. Sõitsin oma 2102ga kuni müügini ilma tagumiste vöödeta. Ka olid ees valged suunakad.
MB 410 tuli tehasest ilma vöödeta ja nii ka jäi. Ükski politseinik pole isegi teemat tõstatanud
Valgete suundade pärast nad norida ei tohiks, kui autole tehasest sellised paigaldatud.
See turvavööde pull on huvitav. Reaalselt vist vene ajal Ladadele 5 turvavööd ei pandud, vähemalt mina pole küll näinud. Isegi Volgadel oli tagaistmel ainult 2 vööd.
82 aasta null kuuel oli taga 3 turvavööd, keskel siis 2 punkti. Olid juba tehases peale pandud. Tihti olid tagumised vööd lihtsalt pagassi visatud, a la pane ise, kui naada.
Ma olen isegi historic klassis regularity rallit ilma turvavöödeta sõitnud. Tehnilises komisjonis ikka arutati seda teemat, aga siis tehti otsus, et kui tehases pole pandud siis ... ise tead. Olgu lisatud, et selles klassis kiiver on kohustuslik, aga selle kandmine mitte.
Mul mitmes autos ees ainult 2 punkti vööd, nagu lennukis, taga pole midagi. Need olid tellitud lisad, mitte standard tol ajal 60-70-nendatel. TÜV-ga pole kunagi probleeme olnud.
Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss