09-12-2019, 00:26 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-12-2019, 00:28 AM ja muutjaks oli Wiki432.)
Mina ei saa ka sellest aru. Käigukasti ja kabiini omavaheline kõrgus ega kaugus ei muutu ju auto koormamisel. Praktiliselt sama süsteem oli/on kasutusel peaaegu kõigil n. liidu veokitel: lisaks Uaz-ilistele kõik erinevad Gaz-id, ZIl-id ja nende agregaatidel ehitatud masinad. Paljusid neist olen isiklikult tarvitanud, aga käsipiduri reguleeringu muutust sõltuvalt koormusest ei ole ühelgi täheldanud. Raam paendus läbi? Siis pidi seal seitse tonni peal olema...
Edit. Isegi kabiini kaugus ei mõjuta, Uaz-il on käsipiduri kang raami küljes, Gaz-il käigukasti küljes. Zil-i enam peast ei mäleta, aga kang oli ka justkui käigukasti küljes.
Edit. Isegi kabiini kaugus ei mõjuta, Uaz-il on käsipiduri kang raami küljes, Gaz-il käigukasti küljes. Zil-i enam peast ei mäleta, aga kang oli ka justkui käigukasti küljes.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.