09-12-2019, 21:07 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-12-2019, 21:13 PM ja muutjaks oli 13piisab.)
(09-12-2019, 17:59 PM)Walter Kirjutas: Mõnel autol millel on seisupidur eraldi klotside pealt (näit. Opel Omega) ning seetõttu ka õrnema ehitusega on piduristendi rullikute peal rohkem kui kordi kässari mehanism trumlis segi keeratud.Sellelsamal Omegal ja ka muudel sama aja ooplitel ning Saabidel toetuvad need klotsid (muidu klotsid on isegi kõigil neil GMdel samas mõõdus!) kenale tummisele silla-malmile. Minul on selliseid masinaid 5tk ning ei ole neist ükski ühelgi ajahetkel oma pisikeste klotsikestega nii kännu taha võtnud, et trumli sisu ringi käimist kardaks. Sellist pilti tahaks uskumiseks oma silmaga näha - seda enam, et klotse kinnihoidvat malmi on seal umbes samapalju, kui sadula kinnituskõrvades...
Selle pildi vectra sillal on see malmitükk taeva poole vahtimas näha:
http://teet.luarvik.org/v/vectra/pohi/DSC_0970.jpg.html
...ja tervik-koost koos pisikeste klotsikestega on selline - ringitõmbamiseks peab just see viidatud malm järele andma (eeldame, et vedrud ja klotsikinnitused pole sealt seest eelnevalt ära mädanenud ja kogu klotsimajandus seal sees ringi ei logise):
http://teet.luarvik.org/v/vectra/hilisem...9.JPG.html
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"