14-12-2019, 10:33 AM
(14-12-2019, 09:32 AM)traps Kirjutas:Pidurdusjõu mõõtmisel arvestatakse haagise telje kaalu. Telje kaalu ja pidurdusjõu suhe annab pidurduse efektiivsuse. Kui me surume ketiga silla vastu pidurdusrulli, siis saame vale tulemuse. Kas tee peal sõites saame ka konksud asfaldisse panna, et hõõrdejõudu ja silla kaalu suurendada?(14-12-2019, 01:31 AM)motamees Kirjutas:Millest järeldad, et see minu valdkond on? Sinu postitusest jääb hoopis mulje, et oled teemaga peensusteni kursis. Foorum on arutamiseks, mitte ärapanemiseks ja ärplemiseks. Kui haagisel kolmest sillast pidurdab üks ka tühjana sõites, siis valdkonna spetsialisti arvates on see normaalne?(14-12-2019, 00:37 AM)traps Kirjutas: ... Arvan, viga ei olnud haagise "kerguses", vaid ...
Oma valdkonnas Sa ei pea arvama, vaid pead teadma.
Kas oskad ka arvata, miks Soome teh ülevaatusel vajadusel tühi haage kettidega rullikutele kinni pingutatakse?