29-11-2021, 11:30 AM
Sai ka vanakesega ÜV-l käidud ning saanud teada, et ohtliku vea alla läheb ka see, kui armatuuris tagumise udutule märgulamp ei lähe põlema, tuled ise töötavad ja kustuvad nii nagu tehas inseneerinud oli (tagumised udukad saab sisse lülitada ainult peale esimeste udukate sisselülitamist koos lähituledega ja kui tuled välja lülitad, siis kõik udukad automaatselt lülituvad ka välja st sõidutulede sisselülitamisel udukad ei tööta..).
krt ei pannud tähelegi seda pirnikest e. ei osanud/ei tulnud meelde, enne ÜV-d kontrollida.
No ja millegi pärast ei tahtnud ka ABS tuli korraks süttida, ka see on OV, kuigi ABS töötab.
Egas midagi, kontrollin need pirnikesed üle.
Masinal leidis ÜV ka muid vigu, mida oli raske salata, kuid ise ei märganud/ei lootnud (aegade jooksul oli karbis värvi all toimunud pehmenemise protsess, mida pealt näha eriti polnud, kui ülevaataja toksimine tekitas augu...), muidu oleksin täitsa kuri olnud, et nende märgutulede pärast uuele ringile saadab.
krt ei pannud tähelegi seda pirnikest e. ei osanud/ei tulnud meelde, enne ÜV-d kontrollida.
No ja millegi pärast ei tahtnud ka ABS tuli korraks süttida, ka see on OV, kuigi ABS töötab.
Egas midagi, kontrollin need pirnikesed üle.
Masinal leidis ÜV ka muid vigu, mida oli raske salata, kuid ise ei märganud/ei lootnud (aegade jooksul oli karbis värvi all toimunud pehmenemise protsess, mida pealt näha eriti polnud, kui ülevaataja toksimine tekitas augu...), muidu oleksin täitsa kuri olnud, et nende märgutulede pärast uuele ringile saadab.
Ostan Minsk M103 (1963a) ja Kovrovets K58 -le ning '73a Jawa 360 + velorex korras osasid