MOSKVA M-1-A või mis?
#1

sain sellise raami omanikuks    pilt1 pilt2


Vasta
#2

On Sul plaan seda ise taastama hakata?

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#3

Prooviks enne komplekteeridagi, see tähendab seda et teretulnud on puuduvad asjad: mootor, esituli, paak.


Vasta
#4

Mootori suhtes võid minuga nõu pidada. Mul on vedelemas M-1-A mootor, ehk leiab paagi ka ja esituli peaks ka olemas olema. Aga kiirelt minult kahjuks midagi ei saa... :|
Vasta
#5

Kiiret mul kusagile ei olegi!


Vasta
#6

Pole küll täpsemalt uurinud, aga osadel M1A-del paagialusel torul alumisel küljel süütepooli kronstein ja sadul vilt+termatiin. K125 aga ilma süütepoolikronsata ja kummisadulaga. Vb mingi põlvkondade variant jällegi, riistakast näitab jah M1A-d, raamiga ühte värvi. Sadul võib ju ka vahetatud olla aga süütepooli kinnitus?
Vasta
#7

Kõik viited ja vihjed on teretulnud. Pildid esimesest birkast ebaõnnestusid (fookusest väljas), seal on loetavad ainult sisselöödud numbrid, aastaarv tundus olevat 1951.


Vasta
#8

1951 aastal kolis M1A valmistamine Moskvast Minskisse, esimesel aastal pandi kokku/valmistati seal 3000 tsiklit. Mis kuus Minskis valmistama hakati, ei tea, algul Moskva tehase juppidest, huvitav, kuidas raaminumbrid Minskis algasid.
Vasta
#9

pilt ilmselt selline peaks ta välja nägema.


Vasta
#10

kass Kirjutas:Sadul võib ju ka vahetatud olla aga süütepooli kinnitus?

Sul on süütepooli kinnituse osas õigus. See ratas on K-125, Degtjarovi-nimelise tehase oma. Minski või Moskva omal oleks see kinnitus raamil olemas (mul on mõlema raame olnud), K-l on pool aga nn "mustas karbis" aku kõrval.

Aga Moskva tehase esimestel M-1-A-del oli muide tavaline kummisadul, vähemalt minu 1948.a. isendil (säilinud poolest saadik tehasevärvis) on see igatahes nii.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#11

Kui kellelgi on, siis oleks hea K-125 pilte näha (heas kvaliteedis), kiirel otsimisel netist leidsin ainult uduemmid.Smile


Vasta
#12

pilt1 pilt2 veel mõned pildid, summuti tundub õige olevat, aga leegitoru on lühike. pilt3


Vasta
#13

Tere! Mul on olemas nii m-1-a kui ka K-125, mõlemad suht originaalis, moskva eriti pea viimase detailini, Moskva on mul vedruhargiga ja K-125 teleskoobiga, on olemas ka Moskva teleskoophargiga raam, hark, mõned jupid ja mingi passi moodi paber sellele, mis omal ajal poest kaasa saadi koos raaminumbriga.Noh igasugu 125 ste vanemate isendite juppe on veel ja veel mõni terve isend ka.Kes soovib omale midagi seesugust komplekteerida või isegi taastada, olen nõus tsikleid lahkelt näitama ja teavet vahetama.Tel 51922882 ja järgmisest nädalast olen kodus kuna algab puhkus, tsiklid asuvad Tallinna äärelinnas.Edu ja kordaminekuid.
Vasta
#14

Ühe 1951 aasta K-125 mootori ja raami nr-d järgmised :85819 ja 84940. (vb ka vastupidi, igal juhul 85.. ülemine, 84.. alumine).
Vasta
#15

Suured tänud vastuste ja vihjete  eest. Kindlasti kasutan ma kaasfoorumlaste poolt pakutud võimalusi. Praegu on mõtted juba sealmaal, et kas seda raami ka komplekteerida on võimalik. Igatahes sportlik huvi on tekkinud, et kaua see aega võib võtta. Seniks head Jaani kõigileSmile
Lisan veel:signaali peal on aastaarv:1951 6.(see on ilmselt kuu)
mootori nr. 107298
raami nr.105862
ja ilmselt on suured tähed :IMZ(venetähtedega) aga võin ka eksida


Vasta
#16

birka pildid:   1.   2.  3. 4.  


Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne