Postitused: 30
Teemad: 3
Liitus: Jun 2006
Maine:
0
Jälle hea mõte.Kui käima saan ja ära tuvastame,et süüteviga,siis ehk aitad asja muretsemisel ja paigaldamisel.Nagu juba öeldud,ise seniilne ja dementne. Tänud.
Postitused: 30
Teemad: 3
Liitus: Jun 2006
Maine:
0
T'na tuli hoopis geniaalne mõte.Soovis müügis mingi NANFANG 125cc. 3k-ga. Viskaks mootori ringi kõigi elektroonikaga.Miinuseks muidugi õhkjahutus ja õli peab vist segama. Jääksid igasugu jamad ära ja kordades odavam kah.Iseasi,mida ütlevad inspektorid Kukekesed.Kas õnnestub neid ära petta.Lollpea mängimiseks ei pea eriti pingutama. Teie arvamused härrased?
Postitused: 30
Teemad: 3
Liitus: Jun 2006
Maine:
0
T'na tuli hoopis geniaalne mõte.Soovis müügis mingi NANFANG 125cc. 3k-ga. Viskaks mootori ringi kõigi elektroonikaga.Miinuseks muidugi õhkjahutus ja õli peab vist segama. Jääksid igasugu jamad ära ja kordades odavam kah.Iseasi,mida ütlevad inspektorid Kukekesed.Kas õnnestub neid ära petta.Lollpea mängimiseks ei pea eriti pingutama. Teie arvamused härrased?
Postitused: 30
Teemad: 3
Liitus: Jun 2006
Maine:
0
Nüüd soovis fotot nähes tundub fekaal mõte olevat.Mootor suur-ei tea,kas mahuks raamilegi ära.Isegi rumal Kukeke ei peaks seda 50-seks. Nii kiirus kui ka jõud puudub.Läheb mingi 45.Kuues käik täitsa nõrk.Tekib tunne,et teatud pööreteni jõudes,keeravad "päkapikud" süüte hoopis välja.
Postitused: 171
Teemad: 3
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Siis arvatavasti ikka piiraja.
Vilets kompressioon ja läbilaskvad tihendid võtavad ka kindlasti jõu ära.
Kui uuesti mootori kokku saad siis proovi kuidas on.
6. käiguga 45 on tõesti vähe võitu.
Postitused: 30
Teemad: 3
Liitus: Jun 2006
Maine:
0
Kindlasti proovin.Nüüd lubati rõngas ja tihendid reedeks.Ega enne järgmist nädalat kokku saa.Vahepeal hulgim igatsugu üritusi.See hiina-ime on ikka halb mõte???
Postitused: 57
Teemad: 3
Liitus: Aug 2003
Maine:
2
Hmm, kui vesijahutusega peli, siis vaata parem Teletorni alla motopoodi – sääl müügil 125 cm³ CZ vesijahutusega kuuekäiguline krossika jõuallikas, mis ise kompaktne ja jõupuuduse all ei kannata. See Gilera ei erine raamimõõtude poolest ju oluliselt 125-stest.
Postitused: 30
Teemad: 3
Liitus: Jun 2006
Maine:
0
Sai teletorni all ära käidud.Mootor koos elektroonikaga maksab 1k euri.Selle raha eest saab korralikke uusi 125cc aparaate+ümberehitamine.Liiga kallis ja mõttetu lõbu minu jaoks.Aga tarka nõu sai sealt küll.Nimelt.Võimalik tellida kommutaatoriga süütepooli eraldi.Kui selgub,et piiraja seal,siis on asjal jumet.
Postitused: 30
Teemad: 3
Liitus: Jun 2006
Maine:
0
Tere.Asi nüüd edasi arenenud.Otse loomulikult saadeti soomest valed jupid!!!Vihaga ostsin hoopis uue 70-se silindrija ülejäänud jupid.Karpale 105-se düüsi kah. Täna sai siis proovikäivitus tehtud-nii 30 sek. kuna sumpat otsas veel pole (naabrid). Pöördesse veel ei ajanud,aga tundus normilt töötavat.Juhuslikult avastasin huvitava fenomeni.Sumpa jämedas osas(resonaator?) tundub veerevat suur kummi?-kuulike.Kas on võimalik sellise asja olemasolu ja kas ta sulgeb teatud gaasi surve juures mingi väljalaske ava? On see teoreetiliselt võimalik?Plaanis siis homme sumpa lõhki lõigata ja tulemustest lp. kaasaelajaid teavitada.Edu!!!
Postitused: 171
Teemad: 3
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
See kummi kuul tuleb küll sealt eemaldada.
Võimalik, et selle pärast su ratas ei liigugi.
Postitused: 30
Teemad: 3
Liitus: Jun 2006
Maine:
0
Olen selles95% kindel.Jatkuks nüüd oskust karbuss korralikult ära timmida ja kannatust mõistlik sissesõit teha,võiks päris kiire ja kobeda pilli saada.NB.Starter ja suunad ei funksinud sellepärast,et süütelukul paar klemmi seest põlenud.Arvan,et mingi mosse oma kärab küll.Lukk ise 2-e positsiooniline.Tänud kõigile,kes vaevaks võtsid asjasse süveneda ja viitsisid vastata!!!
Postitused: 139
Teemad: 15
Liitus: May 2005
Maine:
0
Karburaatori timmimise kohta võid netis leida infot. Trüki mõnda mainekamasse otsingumootorisse oma karburaatori nimi ja võid leida mõne manuali.
Postitused: 30
Teemad: 3
Liitus: Jun 2006
Maine:
0
No nüüd on kurat lahti.Vanapapi oli sumpsi lahti lõiganud ja leidnud sealt mingi kärg sõela. Nüüd on sumps täiesti tühi aga oh õnnetust.Mootor ei taha enam üldse töötada.Gaas pohjas tiksub vaevaliselt tühikäigul.Segu ega tühikäigukruvi ei mõika üldse ja tossab ka mis hirmus.Sumps lahti ühendades ei muuda midagi.Tekkis mõte,et silinder ei sobi.Kuna mul oli juba enne mitteoriginaal silinder võis praegune silku vahetus midagi muuta.Äkki praegune väntvõll on lühema kolvikäiguga??? ja ei sobi selle silindri-komplektiga.Taat vast ei osanud vaadata,kas kolb oli silindri ülemise servan. Just helistasin talle-oli küll silindri ülemise servani. Üks variant veel.Ehk silku aknad valel kõrgusel? Puuh! Pea tahab lõhki minna.Ei oska enam midagi välja mõelda.Tahaks nädalavahetuseks lõuna-eestisse.Eemale tööst ja sellest neetud punnvõrrist!!!
Postitused: 171
Teemad: 3
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
aga ehk saab lihtsalt liiga palju kütust peale?
Postitused: 30
Teemad: 3
Liitus: Jun 2006
Maine:
0
Ints.Sul oli tuline õigus.Võtsin targemad sõbrad appi ja lahendus peaaegu käes.Oligi nii.Nõel kõige ülemises asendis ja 105 düüs kah liiga suur.Sai pandud 82 düüs ja nõel alla.Nüüd hakkab pooma päris pöörete lõpu poole.Semu arvates nõela pesa kulunud.Huvitav-kas see pulk on vahetatav? Igatahes suurimad tänud abi eest. Nüüd on viga teada ja arenemisvõimalus ees. Ehk ostan 17,5-karpa.Vaja ainult uus vahetükk teha,Ehk ongi parem sissesõita rikkama seguga.Tänud!!!!!!!!!!!!!!!!!
Postitused: 171
Teemad: 3
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Kui pöörete lõpus pooma hakkab, siis ehk sai nõel liiga madalale.
Tavaliselt pannakse nõel keskmisesse asendisse ja siis olenevalt sellest, mis juhtub tõstetakse kõrgemale või madalamale.
Postitused: 30
Teemad: 3
Liitus: Jun 2006
Maine:
0
Kindlasti proovin. Kuigi koige alumises asendis on segu lopus ikkagi rikas.Seal 5 noela asendit.Kyll ma optimaalse ylesse leian.Peaasi,et pohikamm leitud.Ylejaanu on aja kysimus.Ole tanatud. Loodan,et taevas tasub sulle.