Pobi küljekarbid
#1

Kas n.ö. "vana Volga" karbid sobivad Pobile ?

Igasugune nõuanne kere plekk-detailide osas oodatud.
Vasta
#2

Ei väida 100%, aga kardan, et ei. Pobi karbid on üldse üsna keeruka profiiliga ja pealegi veel muutub profiil pikkuses - eest on nad allaulatuselt palju-palju laiemad kui tagant. Mälu järgi miski 2-3 cm kuskil.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#3

Upitan vana küsimuse teisel kujul.
Kes aitaks Pobi küljekarbi otsimisel?
Vaja läheb karpe, kuid ka profiili joonisest oleks abi, ja ka tegijast.

Ette tänades,
Ain
Vasta
#4

AinP Kirjutas:Upitan vana küsimuse teisel kujul.
Kes aitaks Pobi küljekarbi otsimisel?
Vaja läheb karpe, kuid ka profiili joonisest oleks abi, ja ka tegijast.

Profiili võin anda, aga... Pobi karp nii lihtne nüüd ka ei ole, et ta kogupikkuses oleks muutumatu profiiliga. Nimelt alumise (nn horisontaalosa) laius läheb eespool palju laiemaks kui tagapool. Vertikaalosa, tõsi küll, peaks olema kogupikkuses samas profiilis.

Ega Sul muud üle ei jää, kui pead painutama või laskma painutada plekist. Kui painutuspink on kitsam kui karbi pikkus, võid teha ka mitmest tükist ja hiljem kokku keevitada. Mina lasin teha uued karbid ja mul on eelmise aasta suvest juba uued karbid all. Oma Pobi ehitamise teemas http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=15794 olen muuhulgas ka karpide vahetusprotsessi veidi kajastanud.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#5

Praegusel hetkel Pobil keegi meister on küljekarbi keeranud paksust plekist ja karbil ainult kolm külge. Nii ülemine kui ka alumine horisontaal-osa on ülekattega sirgelt lõpu leidnud. Inetu ja ka mõlkis.

Valdo,
Olen Su tegemiste pikaajaline jälgija olnud. Olen tänulik, kui selle profiili saaks, jätaks selle ülemise viimase painutuse juba viimaseks, teiselt poolt pole plekiserva isegi mitte mõõdu võtuks.
Vasta
#6

AinP Kirjutas:Praegusel hetkel Pobil keegi meister on küljekarbi keeranud paksust plekist ja karbil ainult kolm külge. Nii ülemine kui ka alumine horisontaal-osa on ülekattega sirgelt lõpu leidnud. Inetu ja ka mõlkis.


Ülitüüpiline 1960-80ndate aastate jaoks, kuii Pobi oli tarbeauto. No mis Sa hädaga tegid, kui algne läbiussitanud oli? Kanti ju suvalises pingis hea lihtne painutada, sujuv-ümar oleks vajanud spetsrakiseid ju.

Mul olid tehtud samasugused... 3 mm lehtterasest ja väga kõvad olid Smile 5 väikese relaka ketast kulus mahalõikamise juures. Tüki head lehtterast sain juurde, millest midagi teha annab Wink Wink

Nüüd ikka asemel õiged ja 1,6-sest nagu peab.

AinP Kirjutas:Olen tänulik, kui selle profiili saaks, jätaks selle ülemise viimase painutuse juba viimaseks, teiselt poolt pole plekiserva isegi mitte mõõdu võtuks.

Püüan mitte ära unustada.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#7

minu pobi küljekarbid olid tehtud 15x30mm (mõõdetud mälust ja silmajärgi) nelikanttorudest Big Grin
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne