Kas tegu haruldusega???
#1

Leiti siis maalt heinaküünist selline tsikkel http://www.album.ee/?o=292089431   http://www.album.ee/?o=316998424&page=1
http://www.album.ee/?o=292089434
Karteri käimalöömis vända poolselk küljel on kiri JLO ja tundub,et tegu mingi väga vana 125kuubikulise mootorrattaga. Mis võiks olla selle isendi tootmisaasta ja täpne mark,ning mis maal on see toodetud? Ehk oskab ka keegi hinna suhtes nõu anda?Omanik ei oska hinda ise öelda aga alla 8000ta seda müüa ei soovinud -seega mis oleks sellise margi ja säilivusastme juures õiglane hind?

2 Gaz 67, 2Gaz 69A, Bobeda M20, Moskvits 401, Gaz 51,K-750,Dnepr Mt9,K-650
Vasta
#2

Minul on sarnane esihark.
Vasta
#3

JLO mootoritega tehti 1930ndatel (eriti teises pooles) palju väikemootorrattaid. Haruldane ta ei ole (tollal oli tegu massarvudes tootmisega ja neid leidus ka massiliselt), kuigi tänapäeval eriti neid väha tihti enam ei kohta. Kubatuuri osas on raske öelda, kas ta on 125 ccm või 98 ccm (nagu enamik Sachs'i ja JLO mootoreid). Muidugi kickstarteriga ja kahe summutiga isend võib olla ka suurem, nt JLO toodangus oli tollal olemas ka 146 ccm mudel. Äkki on see?

Hind sõltub tehnilisest seisust (mootor jms) ning originaal-komplketsusest (hetkel on pisijubinaid raske tuvastada, näen ainult, et puudub paagi kork).

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#4

Ürita leida üles raami number. Kui tegu on paari-kolmekohalise numbriga, on tegu mõne väiksema tootja masinaga.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#5

Selle JLO mootoril on käimalöömis vänt ja kaks kalasaba summutit küljes,veel on selle veoketi poolses osas mingi imelik väljaulkatuv osa,vist käigukas,ehk on see Valdo poolt pakutud kubatuuriga isend.

2 Gaz 67, 2Gaz 69A, Bobeda M20, Moskvits 401, Gaz 51,K-750,Dnepr Mt9,K-650
Vasta
#6

Pole kuulnud, et enne II m.sõda oleks ILO suurema kubatuuriga  kui 118 cm3  (alates 1935, 3,3 hj) mootoreid tootnud, varem 60, 70, 80 ja 98cm3 mootorid. Sõiduriista enda haruldus seisneb ilmselt selles, et mõne väiketootja väikeseeria masin, erilist tegu ja nägu ei paista olevat. Äkki veel mõne meistrimehe poolt mitmest asjast kokku pandud. Iseasi jah kui oleks kodumaise masinaehitusega seotud. Ahjaa, hinnast 8000.- Mulle isiklikult tundub mõni vene 125-ne palju stiilsem sõiduk olevat ja asja väärtus ehk jah vaid selles, et IlLO mootoreid tunduvalt vähem liikvel kui F&S omi, kui mõni tundmatu väike firma, siis ei oskagi teda kuhugi liigitada ja originaali poole ajada, lihtsalt omamoodi vanaaegne sõiduk, mulle eriti ei meeldi, nagu eespool kirjut. Tundub ka et võõraid osi külge pandud? Kui oleks eesti asi, siis lood teised, muidu ilmselt edasimüümiseks küsitud hinnaga osta küll ei tasu. See kõik subjektiivne arvamus!
Vasta
#7

Jäi silma: Carl BUSCHKAMP-i firma tootis jalgrattaid ja väiketsikleid, kasutas ainult ILO mootoreid, 1937 ilmusid mudelid FM100K ja FM120K, edasiarendused 1936 aasta mudelitest FM100/120, mis olid väntade asemel varust. kikstarteriga. Esihark peaks olema 2 vedruga, pildilt ei saa aru. FM120 siis 118cm3 mootoriga. See Buschkamp muidugi vaid üks võimalustest, eks neid oli teisigi tootjaid, silma jäi, et kasutas just Ilo mootoreid mitte F&S.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne