Postitused: 2,994
Teemad: 68
Liitus: Sep 2002
Maine:
50
No tegelikult oleks kõige konstruktiivsem tegu kasvõi siinsamas toimuva arutluse teel mingi mõistlik teabenõue kokku panna, koos viidetega seadustele. See minu küsimine toimus lihtsalt maili teel ning eks sellisele kirjale on lihtne asjasse süvenemata "ära panna", aga mul isiklikult on järel teatav kübe usku ARKi ja üldse riigiorganite mõistlikkusele, kui oma soovid mõistlikult vormistada ning põhjendada.
Vaevalt, et sellise tegevuse lubamine ka mingit erilist parempoolse rooli hullust vallandaks, ma usun et kui esimese kahe aastaga 10 autot lisandub, siis see on juba üsna optimistlik variant...
Postitused: 2,994
Teemad: 68
Liitus: Sep 2002
Maine:
50
Aa ja kui vastata rockandrolli küsimusele, siis inglasel pole oma auto registrisse saamisega mingit probleemi, kui ta asub Eestisse püsivalt elama. Sellisel juhul loetakse tema autot ümberasuja varaks ning see võetakse arvele väljalaskeaastat vaatamata. Meil põliseestlastel on sellest aga vähe kasu, sest sel viisil auto toomiseks peab päris kaua välisriigis elama (täpset aega peast ei tea, aga see oli vähemalt aasta) ning pärast koju saabumist ei saa seda masinat mitme aasta jooksul müüa, seega ei saa ka tuttava Inglismaal viibimist vms olukorda enda kasuks pöörata.
Postitused: 584
Teemad: 72
Liitus: May 2003
Maine:
2
Küsimus ristub mingil määral ka teise teemaga, kus usakat ARKi ei võetud:
Soomes pakutakse igati vinget VW-bussi, parema rooliga. Sõiduk on Soome registris. Kas seda Eestisse tuua ja regida on võimalik? Kardan, et mitte...
Postitused: 767
Teemad: 563
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
Muide, kas parempoolse rooliga auto tehn. passis on selle kohta miski märge või ei? Nt imeilusa sinise Moskvitš 426 omanik kaasfoorumlane janek555 ehk oskaks vastata?
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Postitused: 25
Teemad: 0
Liitus: Jun 2005
Maine:
0
Tean inimest, kes mõned aastad tagasi tõi inglise takso Eestisse, tegi selle tipp-top korda, kuid jändas ARK-iga paar aastat ja arvele pole siiani autot saanud. Ilmselt juba loobunud ka.
Postitused: 75
Teemad: 31
Liitus: Feb 2005
Maine:
0
Ot. aga postitöötajatel ju lubatud turvalisuse pärast. Saab äkki kellegi posteljoni nimele tööautoks registreerida või mis. Ega ma kindel endas pole aga tasuks uurida.
rockandroll
Postitused: 584
Teemad: 72
Liitus: May 2003
Maine:
2
EstiPost ja ARK on mõlemad riigi ettevõtted. Ehk siis käsi peseb kätt...
Postitused: 2,994
Teemad: 68
Liitus: Sep 2002
Maine:
50
31-07-2006, 18:07 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-07-2006, 18:08 PM ja muutjaks oli
Jesper.)
No postivedu ei ole iseenesest riigi monopol, aga eks see asi läheb vastikuks sahkerdamiseks kätte ära. Stiilis teed ettevõtte või FIE, märgid tegevusaladesse postiveo ja... Eneseuhkus maksab ka midagi.
Postitused: 2,994
Teemad: 68
Liitus: Sep 2002
Maine:
50
31-07-2006, 18:19 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-07-2006, 18:22 PM ja muutjaks oli
Jesper.)
Ma isiklikult arvan et ikaldus tekib esimese ülevaatusega, mida sa mitte-postiveoga tegelejana tegema lähed. Täpselt ei tea. Mulle on selline sahkerdamine vastumeelne.
Eesti Post on 100% riigi omanduses olev aktsiaselts, aga postiveoga tegelevaid firmasid on veel.
Postitused: 753
Teemad: 41
Liitus: Jun 2005
Maine:
6
31-07-2006, 20:07 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-07-2006, 20:08 PM ja muutjaks oli
janek555.)
valdo kirjutas:
Muide, kas parempoolse rooliga auto tehn. passis on selle kohta miski märge või ei? Nt imeilusa sinise Moskvitš 426 omanik kaasfoorumlane janek555 ehk oskaks vastata?
minu 427 passis pole mingit märget.mis puutub aga näitena toodud 1930 a liikuri arvele võtmisesse,siis usun et kui auto taastatud ja omab seega natukenegi ajaloolist vääetust,saab ta kindlasti arvele.kui aga aastaks 1970,siis on asi kindlasti raskem.
Postitused: 1,075
Teemad: 57
Liitus: Mar 2004
Maine:
10
01-08-2006, 09:24 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-08-2006, 09:25 AM ja muutjaks oli
supp.)
kuna mul on `62 a auto paremp rooliga, nõuka aegse läti passiga, siis sai ark-ist uuritud regamist, paberitega on ok 1600.- ja valmis, rooliga on see jama, et ark-il puudub pretsedent, seaduse järgi ei saaks nagu arvele kuna kirjas on, et paremp rooliga autosid arvele ei saa, uuniku kohat pole midagi õeldud, samas konkreetset ei ark ei õelnud, vastas et kui ma tahan kutsuvad kokku komisjoni ja vaatavad asja erandina sest auto on uunikum ja lisaks on praegune pass küll lätis välja antud kuid sellajal olime me kõik üks suur pere ja veel on autol nõuk aegne tõendarve ja notar volitus kus seisab selges vene keeles, et seda autot on õigus registreerida liidu piires, kuna mul pole asjaga kiiret siis seisan ilmselt valiku ees- kas loota antud komisjonile või rääkida mõne "sõbraga" premeerida teda ja saada paberid korda, sest kuskil niikuinii märget ei jää mis pool rool on, ametlikul TÜV-il olen niikuinii elus ainult korra käinud
ps rääkides ark-iga ütles teh osak, et nad ootavad huviga millal esimene maclaren meile jõuab, sel ju rool keskel
Postitused: 1,075
Teemad: 57
Liitus: Mar 2004
Maine:
10
ma arvan, et vaevalt ühtegi luazi EV ajal siis sisse toodud on, üldiselt kui praegu mingi parema rooliga masin sisse tuua on selle regamine ametlikult suht võimatu