Praegustest numbrimärkidest Eestis, osa 2

Kohtasin paar päeva tagasi ühte mattmustaks kiletatud liikurit mille reg. numbri vasak nurk, kus peaks olema sinisel taustal euroliidu ja est-tähis oli see kõik mustal taustal. Kas kellegi omalooming? Pilti kahjuks põle.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

(01-10-2018, 15:56 PM)Walter Kirjutas:  Kohtasin paar päeva tagasi ühte mattmustaks kiletatud liikurit mille reg. numbri vasak nurk, kus peaks olema sinisel taustal euroliidu ja est-tähis oli see kõik mustal taustal. Kas kellegi omalooming? Pilti kahjuks põle.

See omalooming. Facebookis müüakse neid klepse.
Vasta

Osta.ee-s samuti müügil: https://osta-ee.postimees.ee/est-kleebis...52904.html

(Ei oma seost müüjaga)
Vasta

kleepsukontoreid on terve eesti täis ja kõik nad on võimelised neid numbriotsi välja lödistama niipalju kui hing himustab.
Vasta

Milleks see hea on? Peale majanduse elavdamise?
Vasta

Meeldetuletuseks et liiklusseadus on määratlenud juba reg.nr,väljanägemise . isetegevus on tasuline.
Vasta

Lollidelt tuleb raha ära võtta,ega nende numbritega pikalt sõita saa ,mõni ainult paar päeva.
Vasta

Käisin oma musta sodiläkiga ülivaatlusel. Kaameramäng on viinud selleni, et mu ilusad konföderatsioonikleepsud kaabiti numbritelt maha.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

Maanteeameti augusti kuukirjast...  ohtlik viga!

9) Sõiduki registreerimismärk ilma „EST“ tähise ja Euroopa Liidu embleemita Juhime tähelepanu, et sõidukil, mis on registreeritud Eestis näiteks aastal 2017, pole lubatud kasutada vana tüübi ilma „EST“ tähiseta registreerimismärke, sest sellele sõidukile on Maanteeamet väljastanud „EST“ tähise ja Euroopa Liidu embleemiga registreerimismärgid. Palume vastav puudus fikseerida rikkena „0.1.4. Registreerimismärk või selle paigutus ei vasta nõuetele – OV.“

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta

(09-10-2018, 19:25 PM)h2rra Kirjutas:  Maanteeameti augusti kuukirjast...  ohtlik viga!

9) Sõiduki registreerimismärk ilma „EST“ tähise ja Euroopa Liidu embleemita Juhime tähelepanu, et sõidukil, mis on registreeritud Eestis näiteks aastal 2017, pole lubatud kasutada vana tüübi ilma „EST“ tähiseta registreerimismärke, sest sellele sõidukile on Maanteeamet väljastanud „EST“ tähise ja Euroopa Liidu embleemiga registreerimismärgid. Palume vastav puudus fikseerida rikkena „0.1.4. Registreerimismärk või selle paigutus ei vasta nõuetele – OV.“

Sellest lausest musta numbri erandit ei paista. See väljastatakse ju ilma.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

(09-10-2018, 21:39 PM)spitfire Kirjutas:  
(09-10-2018, 19:25 PM)h2rra Kirjutas:  Maanteeameti augusti kuukirjast...  ohtlik viga!

9) Sõiduki registreerimismärk ilma „EST“ tähise ja Euroopa Liidu embleemita Juhime tähelepanu, et sõidukil, mis on registreeritud Eestis näiteks aastal 2017, pole lubatud kasutada vana tüübi ilma „EST“ tähiseta registreerimismärke, sest sellele sõidukile on Maanteeamet väljastanud „EST“ tähise ja Euroopa Liidu embleemiga registreerimismärgid. Palume vastav puudus fikseerida rikkena „0.1.4. Registreerimismärk või selle paigutus ei vasta nõuetele – OV.“

Sellest lausest musta numbri erandit ei paista. See väljastatakse ju ilma.

Registreerimismärkide nõuded - https://www.riigiteataja.ee/akt/128062011017?leiaKehtiv 

Määruse § 7 lg 4 sätestab, et vanasõiduki registreerimismärgil ei ole nn eurotähise kasutamine nõutav.
Vasta

On põhjust üle pika aja siia kirjutada.

Numbrite "tavaseeria" on jõudnud B-tähega üsna lõpu lähedale. Viimane oli BYY ja seetõttu otsis silm liiklusest
BZB-d. Mida ei leidnud seda ei leidnud. Alles eile panin tähele, et liiklussesse on siginenud hulk D tähega algavaid numbreid Toungue .
DBB,DBC, DBD,...
 Kuna neid oli ilmselgelt liiga palju selleks, et vastavate nimedega firmad oleks korraga suured eritellimused teinud, siis kontrollisin Maanteeameti iseteeninduset üle ja voila! Ongi nii, et tavaseeria jätkub hoopis D-ga, mitte C-ga ning B-seeria lõpp on ka välja andmata. Kas kellegil on siseinfot, et miks C vahele jäeti ja kas B- seeria antakse paralleelselt D-ga lõpuni välja (001BZB-999BZZ)?

www.platepie.com - autonumbritest meil ja mujal
Vasta

Pakuks, et tegu vaid ametnikele endile arusaadava tegevusega, nagu kõik need väljaspool M, T ja praegu siis B või D seeriaid olevad, näiteks TEE, UNO, ESL või siis täishäälikute kasutamise lõpetamine jne. Tõele ei preteenderi.
Vasta

CD +++ on diplomaatilise korpuse nr.
Vasta

(20-01-2019, 14:41 PM)elideel Kirjutas:  On põhjust üle pika aja siia kirjutada.
...
liiklussesse on siginenud hulk D tähega algavaid numbreid Toungue .
DBB,DBC, DBD,...

Nüüd on taas põhjust kirjutada.

Nimelt usaldusväärsest allikast saadud info järgi on nüüd ka D-, M- ja T-seeriate süsteemse väljaandmisega lõpp ja uutele seeriatele valitakse tähekombinatsioon juhusliku valiku järgi. Uue süsteemi esimene "pääsuke" - seeria CRG - on Tallinnas juba liikvel. Järgmine seeria saab olema PHX. Väiksemates büroodes jätkub varasemaid D, M ja T tähega numbreid ilmselt veel mõnda aega.

Ning kui tahad autot arvele võtta või lihtsalt numbreid vahetada, valib uue numbri ka arvutiprogramm juhusliku valiku järgi. Näiteks: üki-kaki-kommi-nommi, sinu auto uus number on 826CRG. Igasugune numbri erisoov - vahet pole, kas soovid etteantud 826CRG asemele valida midagi muud büroos olemasolevate numbrite hulgast, nt.  827CRG või eritellimusena midagi popimat stiilis 777ZZZ - maksab 470 euri (või 235 euri käru ja motika puhul). Selle kõige põhjuseks olevat olnud liigne "lehmakauplemine" Maanteeameti büroode lettide ees.

Kui telefon ei tööta, siis helistage riketesse!
Vasta

(08-08-2019, 12:36 PM)XTA Kirjutas:  kui tahad autot arvele võtta või lihtsalt numbreid vahetada, valib uue numbri ka arvutiprogramm juhusliku valiku järgi. Näiteks: üki-kaki-kommi-nommi, sinu auto uus number on 826CRG. 
Süsteem e. arvutiprogramm generaarib sulle kaks juhsulikku kombinatsiooni ja sa saad valida näiteks kas 826CRG või 857CRG.

sai vist kõik öeldud
Vasta

(09-08-2019, 07:21 AM)Henry Kirjutas:  
(08-08-2019, 12:36 PM)XTA Kirjutas:  kui tahad autot arvele võtta või lihtsalt numbreid vahetada, valib uue numbri ka arvutiprogramm juhusliku valiku järgi. Näiteks: üki-kaki-kommi-nommi, sinu auto uus number on 826CRG. 
Süsteem e. arvutiprogramm generaarib sulle kaks juhsulikku kombinatsiooni ja sa saad valida näiteks kas 826CRG või 857CRG.

See on numbrifännidele ikka tegelikult päris suur muudatus, sest laias laastus lõppeb ära 1991 aastast enam-vähem seeriaviisiliselt jooksnud A-B-D, M ja T.

Kas ma sain eelmistest postitustest nüüd õigesti aru, et viimasteks "süsteemseteks" seeriateks jäid DCK; TNV ja MSR ning ette toodetud numbrid, mis büroodes on, jagatakse ikkagi laiali?
 Saan aru, et uus süsteem toimib nii, et Maanteeameti arvuti loosib järmiseks "seeriaks" suvalise tähekombinatsiooni (esimene oli CRG) ja sõidukit registreerida soovijale antakse selle tähekombinatsiooni raames valida kahe suvalise numbri vahel? Seni kuni selle tähekombinatsiooniga numbrid 001-999 kõikide mnt büroode peale kokku otsa saavad ja siis loositakse järgmine suvaline tähekombinatsioon, mida väljastada? Selline süsteem?

Kuna jutt käib tavaseeriatest, siis jääb hetkel küsimus, et kas see juhuslikult valitud seeria saab teemaks ka haagiste puhul (Y-ga algav seeria, viimane hetkel YKD) ja nn ameerika formaadi puhul (Z - tüüp A3)?
 Kas muudatus puudutab ka motikaid (tüüp B1), traktoreid (nelja numbri ja kahe tähega seeria, tüüp E1 ja E2) ja transiitnumbreid (tüübid D1 ja D2)?
Kas seda saaks täiendavalt uurida usaldusväärsest allikast?

tänud ette.
kui arvad, et vastus tuleb liiga pikk, siis võime jätkata vestlust e-mailitsi.

www.platepie.com - autonumbritest meil ja mujal
Vasta

(11-08-2019, 18:04 PM)elideel Kirjutas:  Kas ma sain eelmistest postitustest nüüd õigesti aru, et viimasteks "süsteemseteks" seeriateks jäid DCK; TNV ja MSR ning ette toodetud numbrid, mis büroodes on, jagatakse ikkagi laiali?
 Saan aru, et uus süsteem toimib nii, et Maanteeameti arvuti loosib järmiseks "seeriaks" suvalise tähekombinatsiooni (esimene oli CRG) ja sõidukit registreerida soovijale antakse selle tähekombinatsiooni raames valida kahe suvalise numbri vahel? Seni kuni selle tähekombinatsiooniga numbrid 001-999 kõikide mnt büroode peale kokku otsa saavad ja siis loositakse järgmine suvaline tähekombinatsioon, mida väljastada? Selline süsteem?

Kuna jutt käib tavaseeriatest, siis jääb hetkel küsimus, et kas see juhuslikult valitud seeria saab teemaks ka haagiste puhul (Y-ga algav seeria, viimane hetkel YKD) ja nn ameerika formaadi puhul (Z - tüüp A3)?
 Kas muudatus puudutab ka motikaid (tüüp B1), traktoreid (nelja numbri ja kahe tähega seeria, tüüp E1 ja E2) ja transiitnumbreid (tüübid D1 ja D2)?
Süsteem pidigi olema selline, et arvuti genereerib suvalise 3-se tähekombinatsiooni ja keegi kontrollib, et see kombinatsioon ei oleks varem välja antud. Siis esitatakse numbreid valmistavale firmale (kuni juulini oli selleks OÜ Kärgets, nüüd on taas Teede REV-2) tellimus 2x999 numbrimärgile. Seejärel saadetakse numbrid sinna kuhu vaja (arusaadaval põhjusel läheb neid kõige rohkem vaja Tallinna büroos). Praegu jookseb Tallinnas seeria PXK (selle tulek oli ka ette teada), PHX on ilmselt järgmine.
Sauel ja Tartus peaksid lähiajal ilmuma veel vana süsteemi kohased seeriad MST ja TNX.

Haagiste ja "ameerika" numbrite puhul esialgu jätkatakse vana süsteemi järgi (haagised YLF - YLG - YLH - YLK ja "usakad" ZRC - ZRD - ZRF - ZRG). "Uued" seeriad on hetkel teadmata.
Motikate numbritel jooksid tähed juba mitu aastat poolsuvaliselt - neid 2+2 kombinatsioone niigi vähe.
Traktorite ja transiitide kohta ei oska midagi kosta.

Kui telefon ei tööta, siis helistage riketesse!
Vasta

Viimased numbrid, mis olen näinud olid BLW, DZB ja DMB. Kas võib olla, et otsustati D-seeriaga lõpuni minna?
Vasta

(13-09-2019, 23:06 PM)36WU Kirjutas:  Viimased numbrid, mis olen näinud olid BLW, DZB ja DMB. Kas võib olla, et otsustati D-seeriaga lõpuni minna?

tõenäoliselt siiski mitte

www.platepie.com - autonumbritest meil ja mujal
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne