millise punnvõrri raam?
#1

Mul on üks punnvörri raam, millel paak raamisees , tagavedrustus, ,siuke plekist kestagaRolleyes
Vasta
#2

http://www.eestimasin.pri.ee/foorum/download.php?id=339 selline, kes annaks inffi selle raamikohta
Vasta
#3

tegu Lvovi tehase võrriga MB-042. Mootor tal algselt d5, varasemal vist ka d4.
Vasta
#4

on ta mul nyyd juba värviall, ja otsima edasi mootorit , tagaratast yhesönaga köike mis sinn a kylge sobiks
Vasta
#5

esmasel vaatlusel puudu aint rattad, mootor ja katteplekid.
Vasta
#6

esiratas on olemas! muudasjad on jahh puudu!! vaikselt sondeerin pinda et kus , kellel miskit pakkuda oleks!!! on veel inffi , mis aastatel neid tehti jne!!! antud pill olla ostetud 60date löpusRolleyes
Vasta
#7

üks selline sai siin foorumis isegi vist korda tehtud.. hiljuti sattusin sarnase raami pilti nägema,  igastahes edu tegemisel!
Gauja oli vist asjal nimeks

15.a vana 1966. riga omanik
Vasta
#8

ja talle sobib kas D5 või D8, D4 võid ka proovida sobitada kui saad...

15.a vana 1966. riga omanik
Vasta
#9

kristjan993 Kirjutas:ja talle sobib kas D5 või D8, D4 võid ka proovida sobitada kui saad...

Kuna erinevad D-mootorid on oma konstruktsioonilt üksteisega üsnagi sarnased, siis põhimõtteliselt saab IGAL liikuril SUVALISE D-mootori asendada suvalise teise D-mootoriga (kui originaalsust mitte arvestada).

Ainus asi, mida selle juures arvestada tuleb, on veoketi laius - nimelt D4 ja D5 kasutasid enamjaolt tavalist jalgrattaketti, samal ajal kui hiljem (osalt juba ka D5 mootoritega liikurite juures) mingi üle laiemale ja tugevamale mopeediketile. Aga see tähendab vaid vedava ketiratta vahetust D-mootoril (ketiratta ist on kõigil jälle sama) kas kitsamast variandist laiemaks või vastupidi.

(Vast on liigne mainida, et tavaline jalgrattakett ei lähe laiale ketirattale peale, nii nagu ka lai ja jämedamate puksidega mopeedikett ei lähe peale ketiratastele, mis on konstrueeritud jalgrattaketi jaoks. Kui nüüd päris aus olla, siis viimane vahetus on patuga pooleks küll võimalik -  nimelt väga kulunud hammastega jalgratta ketile mõeldud ketiratastele on võimalik peale "vägistada" mopeediketti ja see toimimagi saada. Minu jalgrattakogus olevatest uunikumidest on vähemalt kahel jalgrattal kunagi (arvat. 1960-70ndatel) selline vahetus tehtud...)

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#10

niihh rattad olemas, mootor Д-4 olemas, vändad !!! puudu trossid gaas ,sidurSad
Vasta
#11

akab looma siuke peaks tulema http://www.eestimasin.pri.ee/foorum/download.php?id=369
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne