Vauxhall chevette`i äratoomine Tartust
#1

Masin seisnud pikalt oma 10kond aastat. Dokid peaksid olema, aga vist aegunud.
Igatahes, ise ta sõitma ei hakka.
Mul oleks vaja ta kuidagi Tallinnasse saada.
Ühed tüübid tegid pakkumise 3000.- see ära tuua. Selle raha eest jätaksin ta seisma sinna.
Kas oskate mingit firmat või mingit inimest soovitada kes selle ära tooks nii 1000.- eest umbes.
Vasta
#2

Laena treiler ja too ise ära, peaks tuhandese eelarvega hakkama saama küll.
Vasta
#3

ega see odav lõbu ei ole - 1000 eek saad tõesti hakkama ainult siis kui ise tood. treila tellimisel on odavaim hind 7-8 eek/km (maksad edasi-tagasi+treila koju sõit) vaata sinna: www.hot.ee/haagisterent

Facebook @accelerista
Instagram @accelerista
www.accelerista.com
Vasta
#4

Pigem otsi mõnd autovedajat, kes Tallinnast sadamast masinaid Tartu suunda veab. Tühjal otsal saab selle kaasa võtta.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#5

usku Kirjutas:ega see odav lõbu ei ole - 1000 eek saad tõesti hakkama ainult siis kui ise tood. treila tellimisel on odavaim hind 7-8 eek/km (maksad edasi-tagasi+treila koju sõit) vaata sinna: www.hot.ee/haagisterent
E kati ei ole kahjuks. Aga see viimane pukseerimishaagis tundub ise vedamiseks sobima.
Nüüd peaks vaid Tartusse kohale minema ja uurima kas tagumised rattad on kinni ja vajadusel lahti tegema. Tänud.
Vasta
#6

Olin ka ise korra sihukese probleemi ees, et oli vaja autot vedada. Sai siis erinevaid otsinguid kasutatud ja teistes foorumites kolatud. Kusagilt jäi silma lõik:
Kui ma väga sügavalt ei eksi siis sääduse jäergi ei tohi kindlustamata auto mitte ühegi rattaga teed puudutada ajal kui rattad veerevad.. vms

Et igaks juhuks võiks selle lausega ka arvestada, et mitte poliisile sponsoriks hakata.
Terv.Jaanus
Vasta
#7

krt rsk, helistasin ARKi ja küsisin. Jaanusel on õigus.
Vasta
#8

mingi variant on ka selline, et kui pukseerimishaagisel endal on ülevaatus ja kindlustus olemas, siis ei ole pukseeritaval neid vaja, kuid võib ka vastupidi. ühesõnaga ma ei tea, uuri ise edasi asjaga tegelevatelt inimestelt. lihtsalt jätsin meelde (kasutaja UM jutust) et pole see probleem nii drastiline miskit ja kui kärul on olemas TÜV ja kindl, siis pukseeritaval neid olema ei pea. ka tema suure treilaga jooksis üks autodest (ilma TÜV ja kindlustuseta) oma tagumistel ratastel järgi.

Facebook @accelerista
Instagram @accelerista
www.accelerista.com
Vasta
#9

nu rendipukseerimishaagisel peaks ju ikka kindlustus ja ülevaatus olema...
Vasta
#10

usku Kirjutas:mingi variant on ka selline, et kui pukseerimishaagisel endal on ülevaatus ja kindlustus olemas, siis ei ole pukseeritaval neid vaja, kuid võib ka vastupidi. ühesõnaga ma ei tea, uuri ise edasi asjaga tegelevatelt inimestelt. lihtsalt jätsin meelde (kasutaja UM jutust) et pole see probleem nii drastiline miskit ja kui kärul on olemas TÜV ja kindl, siis pukseeritaval neid olema ei pea. ka tema suure treilaga jooksis üks autodest (ilma TÜV ja kindlustuseta) oma tagumistel ratastel järgi.
Puksiirhaagise puhul peab pukseeritav sõiduk olema TÜV-tud ja kindlustatud (täpselt nagu tavapukseerimisegi puhul). Sest ta osaleb liikluses kahe rattaga, hoolimata sellest, et ta on teise sõiduki juhtida, hoolimata sellest, et treiler ja selle paberid on korras. Nõme, kuid seadus.
Kui kellelgi on vaja närida, siis sellega võtab vahele.
Nüüd aga reaalsest elust - siiamaani pole ühelgi puksiirhaagise kasutajal sellega probleeme tekkinud. Ka minul on varsti vaja, olude sunnil, loodetavasti ei tule ka siis jama.
Vasta
#11

Mirkel Kirjutas:nu rendipukseerimishaagisel peaks ju ikka kindlustus ja ülevaatus olema...

Lisaks kõigile muudele nüanssidele on veel ka selline, et tühjalt ei tohi sellise haagisega sõita kiiremini kui 50 km/h.
On ka selline variatsioon, et kui niisugune 1-teljeline pukseerimishaagis on registreerimata (ARK sõnul täiesti võimalik ja seaduslik), siis tühjalt ei tohi seda üldse järgi vedada (aga kui sellele on asetatud pukseeritav sõiduk, peab sellel olema kehtiv registreerimine, üV ja kindlustus).
Aga jah, renditud haagised peaks üldjuhul registreeritud olema.

Kogu teema juures on kõige (hale)naljakam see, et kõikvõimalikke jutte, mida võib ja mida ei või pukseerida, on tohutult, aga reaalsuse paneb paika see, kas keegi otsustab tegevuse luubi alla võtta ja kuidas ta konkreetset aktsiooni interpreteerib.
Paljud romupukseerijad on ilmselt pääsenud selle tõttu, et iga politseinik ei oskagi protokolli kirjutada seda õiget seadusepügalat, mille rikkumise eest karistada. Sest kui see oleks nii lihtne, siis oleks lihtne nimetada seda ka juhisena pukseerimishuvilistele Smile
Vasta
#12

mul oli paari aasta eest vaja üks Mazda- rimakas Tartust Paidsse saada. Auto oli seisnud 3-4 aastat, pidurid ei töötanud, el süsteem ei töötanud, kindlustust ning ülevaatust polnud, vihma sadas, oli reede õhtu ja kõige tihedam mõeldav liiklus Tallinn- Tartu maanteel. Ükski dokument ei tõestanud ka auto minule kuulumist.
See oli mu elu jubedaim sõit. Lisaks sellele, et kojamehi ei saanud kasutada paduka ajal, pidin kartma ka politseipatrulle jms. Köis oli ka lühikesevõitu, pidureid polnud... Sõber ees oma Audiga vedas slepis, värises kaSmile Vot siis ma lubasin endale, et nii ei tee ma enam kunagiSmile Nii et kasuta treilat, tee kaks korda pikem kah...
Vasta
#13

kui ise treilerit tahad vedada, arvesta E kat lubadega
Vasta
#14

Huvitav ,et reedel pukseeriti Tartust Tallinnasse ühte vanemat halli Vauxhalli. Oli vist mingi seitsme paiku. Nii et esimesed julged on oma töö teinud.

Aga nagu juba ütlesin, hoia silmad ja kõrvad lahti !

Üks 2001a Busso ongi ainult.
Vasta
#15

jah, mulle tuli see vastu kusagil kella 6 paiku Adavere kandis Smile

Aga ma ütlen veel, et E kati vajadus sõltub sellest, kui raske koorem sul taga on ning kui palju auto koos koormaga kokku kaalub

Facebook @accelerista
Instagram @accelerista
www.accelerista.com
Vasta
#16

Endal sama probleem.
Oleks vaja üks auto Võrust Haapsallu toimetada, haagiste renti olen pikalt uurinud ja sain aru, et väga ei tasu ära ennast see asi. Seega küsiks, et ega keegi siit ei tee töö alaselt mõne autoga linnade vahelisi vedusid ? Et kui juhtuks nii, et sõidaks seda otsa ja auto oleks tühi saaks Võrust auto äkki peale sokutada ja siia tuua sümboolse summa eest. Smile
Vasta
#17

usku Kirjutas:jah, mulle tuli see vastu kusagil kella 6 paiku Adavere kandis Smile

Aga ma ütlen veel, et E kati vajadus sõltub sellest, kui raske koorem sul taga on ning kui palju auto koos koormaga kokku kaalub
söltub sellest kui palju on haagise kandevöime, 750kg veid bkatiga ka tarida
Vasta
#18

maniwald Kirjutas:Huvitav ,et reedel pukseeriti Tartust Tallinnasse ühte vanemat halli Vauxhalli. Oli vist mingi seitsme paiku. Nii et esimesed julged on oma töö teinud.
Huvitav jah... Big Grin

Igatahes VH on nüüd edukalt Tallinnas.
Vasta
#19

TeeTL Kirjutas:...aga kui sellele on asetatud pukseeritav sõiduk, peab sellel olema kehtiv registreerimine, üV ja kindlustus...

Väike täpsustus - ülevaatust ei pea olema. Tegemist on pukseerimisega. Kindlustus peab olema ja seda ei saa registreerimata autole.

Kuidas aga käituda ajutiselt arvelt maha võetud autoga? Kas sellele kindlustust saab?
Vasta
#20

Kui viitsid, pajata sellest Chevette'ist pikemalt mõnikord. Oli endal plaanis see ära osta, kuid jõudsid ette. Kuidas muidu põhi on ning kandvad osad on? Üldiselt tundus suhteliselt originaalkorras olevat.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne