Vauxhall chevette`i äratoomine Tartust
#21

Vedasin 4-5 aastat tagasi niimoodi värskelt sõbra Opel-Kadetti Tallinnas Sierraga. Üheteljelise(B,C-kat) haagise laenutasin 250,-Eegi eest autoomaniku kulu eest ööpäevaks. Vedasin ta ilusti ( 4 ratast kärul) oma autu konksu otsas läbi linna koju ja keegi ei tulnud varbaid väänama. Käru laenutasin Statoilist tookord ja peale tõmbasime vist minu autoga(pidur oli ühel rattal kapitaalselt peal).
Minul muideks ka C ja E kat olemas, vähemalt esialgu veel Big Grin
Ikka kindlasti odavam kui 3 kilo maksta ja virisemist kuulata a`la "kulusid rohkem kui arvasime!!".
Ja tsiteerides Optimist:"Selleks, et seadust rikkuda tuleb teda tunda"!
Toungue

Tallinn
5038664
Ostan, müün ja vahetan!
http://tiit.cbfoorum.pri.ee/index.php
Vasta
#22

No kui BE kat või kangem olemas on, siis pole ju mingit probleemi. Võid ka täiesti ametlikult auto vedamiseks mõeldud treileri endale sappa haakida, rendihind on ~500kr ööpäev.

Vastasel juhul kestab sõit esimese sinihiireni, sõiduauto sappa kärule seotud teine sõiduauto on way too obvious...

guits112 Kirjutas:söltub sellest kui palju on haagise kandevöime, 750kg veid bkatiga ka tarida

See on täiesti läbinisti vale jutt! 750kg on kerghaagise maksimaalne registrimass, samuti võib B-kategooriaga vedada raskemat haagist kui 750kg - BE kati on vaja kui kogu autorongi registrimass ületab 3500kg. Sõita võib ka siis, kui autorongi registrimass on üle 3500kg, aga auto oma alla selle ja haagiseks on kerghaagis. Samas komplektse auto vedamise seisukohalt on arutelu selle kerghaagise teemal suhteliselt teoreetiline, väga vähesed autod kaaluvad ~500kg või vähem.

Üldiselt on sellest piirist siin foorumis juba vähemalt kolm korda juttu olnud, uued kasutajad võiks enne desinformatsiooni levitamist kasvõi otsingut kasutada, või siis oma "faktid" Riigi Teatajast üle kontrollida.
Vasta
#23

Jesper Kirjutas:...Sõita võib ka siis, kui autorongi registrimass on üle 3500kg, aga auto oma alla selle ja haagiseks on kerghaagis. Samas komplektse auto vedamise seisukohalt on arutelu selle kerghaagise teemal suhteliselt teoreetiline, väga vähesed autod kaaluvad ~500kg või vähem.

eee. tegelikult ei või seda ka.
Konkreetselt: Toyota Hiace reg. massiga alla 3tn+respo 750 kg ja litakas käes, kuigi reg.kilosid kokku üleliia mõnisada. autorongi tegelik mass oli trahvi hetkel olematu, sest mõlema olid tühjad. Kuna trahvi ei saanud mina, siis summade kohta ei tea. Mul õnneks kõik tähed.

Lisame siia juurde, et enamuse piduriteta kerghaagiste LUBATUD SUURIM KAAL, sõiduauto passi märgitakse kummaliselt väike, N: minu Toyo Carinal 550 kg (-250 tühjalt=300kg koormat) ja unustame jutu kerghaagisega ja B katiga, teise auto LEGAALSEST veost.


Vasta
#24

Ikka registrimassi järgi käib jutt ... lihtsalt piduriteta käru ei saa olla raskem kui 750 kg ... samas võib sul olla ka alla 750kg piduritega haagis või piduritega haagis, mille registrimass on viidud alla tehase normide.

Dad.
Vasta
#25

Acid Kirjutas:Kui viitsid, pajata sellest Chevette'ist pikemalt mõnikord. Oli endal plaanis see ära osta, kuid jõudsid ette. Kuidas muidu põhi on ning kandvad osad on? Üldiselt tundus suhteliselt originaalkorras olevat.
Täpsustan, et ei ostnud toda chevetti ära. Asi läks üks põlv allapoole peres.
Nu, väga palju näppida jõudnud. Benapaagi imasin lögast puhtaks. Karbussi puhastasin ära. Samuti ka benafiltri pumbas.
Lähemal uurimisel selgus, et küünlajuhtmed ja piibud on suht metsas. Sai mingite universaalsete vastu vahetatud. Vanad polnud ka muide originaalid. Vanad tahmanud küülnad vahetasin ka välja.
Nüüd käivitamisel siiski nagu 1 või 2 silindrit töötab.
Peale saab, karbuss ei leki. Bens on 98. Karbussi kruve veel näppinud ei ole (ehk originaal). Starter veab ilusti.... aga see selleks.
Auto kavatsen loomulikult originaalkorda jätta niipalju kui võimalik. Natuke veel uusi juppe liigub.

Kõige hullem tundub seis olevat esiamortide ja KÕIKIDE akende tihenditega Sad
Asjast saab veel asja. Kunagi hakkab ta igatahes Tallinnas ringi sõitma.


edit.
kere tundub päris korras olevat. Pärast 7-10 aastat seismist väljas on auto hakanud natuke värvi koorutama. Roostet on pleki peal märgata vaid kolmes neljas kohas ja seda ka vaid pinnapeal.
Kapoti all roostetab aku-alune.
Kandvad talad, küljekarbid jms paistab korras olevat.
Vasta
#26

Kui sul veel kahte chevette't vaja peaks olema, siis anna teada, sõber vist ikka müüb neid. Mõnus auto ja omalajal palju elamusi pakkunud.
Vasta
#27

neist kahest chevette`ist olin ka ise kunagi huvitatud ning käisin korra põgusalt vaatamas ... hiljem telefoni teel leppisime müüjaga kokku , et vaataks ühel ilusal nädalalõpu päeval autod korralikult üle ja kui kõik sobib ning paprid ka kombes siis lööme käed ... hind oli ka veel kokku lepitud ... ainus mure oli see , et ootasin tol kokkulepitud päeval 45 min. ja pidin kahjuks tühjade kätega lahkuma kuna müüja ei ilmunud välja ... kruisisin veel tunnike linnas ringi , et äkki ärkab ja annab siis endast märku aga ei midagi ... praeguseks olen siiski õnnelik teise hobiauto omanik ...
tahtsin selle pika jutuga öelda seda , et müüja oleks neist autodest tõenäoliselt ammu lahti saanud kui ise veidi rohkem vaeva viitsiks näha , kuna autot oli seal selle raha eest küll ... Big Grin
Vasta
#28

To xander4:
Mnjaaaa, ei tea mis sõbral mõttes, a siiani vaikselt müübBig Grin A jah ei oska kommenteerida, aga nu jah, siukene lugu siis.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne