125cc bensiin segamine õliga???
#1

terekest head motosõbrad.

Kas 5l kohta läks 100g õli 125 mootorile ? Ja mis õli oleks hea kasutada, mis annaks ikka mootorile hea kütuse ja ikka korraliku segu et minek ka ikke hea oleks.:lol


Ja kas Pannonia millel on 350cc mootor tuleb puhast bensiini panna või ka segada ja kui segada siis mis selel valem on?

Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...
Vasta
#2

Kui masinal eraldi õlitust ei ole, siis tuleb bensiinile õli lisada. Pannonial ja vene 125-sel on see kindel kohustus.

Normaalne õli ja bensiini suhe on 1:25 ja 1:50.

Õli peaks olema aga kindlasti spetsiaalne kahetaktilise sõiduki oma, mitte mingi suvaline vene õli. Head õlid on praktiliselt igas poes saadaval ja miks siis mitte neid kasutada?

Asp

Vasta
#3

5l bensiini kohta soovitaks 200g õli
Vasta
#4

Soovitaksin vaadata bensupaagi korgilt, mul minskil küll seal kirjas mis suhe vajalik.


Minskil 1:25
Vasta
#5

Pannonia ikka 250 cc on
Vasta
#6

Mul on see tsikkel aadressil

tsikkel

ja ikka 1l õli 25l bensiiniga jah? Mul pole sellel tsiklil kahjuks korki sain ta ilma korgita ja mootor oli osadena laiali nüüd aga mootor koos aga silindritel olevad 4 varrast sinna raske mutreid saada vana vint ja imelik suurus Sad

Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...
Vasta
#7

Ei ole. Ikka 1l õli 45 l bensiiniga. Kusjuures õli peab olema 2T sünteetiline. 1:25 pannakse mineraalõli, aga kasulikum on ikka sünteetilist kasutada
Vasta
#8

1:45 on korras sisse töötanud mootorile. 1:25 on vene mootorratta jaoks täitsa paras.

See, kas panna mineraali või sünteetilist, ei sõltu õli ja bensiini vahelisest suhtest. Selge on aga see, et sünteetiline 2T õli on parem valik, kui suvaline mineraal.

Asp



Tsitaat:Originally posted by Kenu
Ei ole. Ikka 1l õli 45 l bensiiniga. Kusjuures õli peab olema 2T sünteetiline. 1:25 pannakse mineraalõli, aga kasulikum on ikka sünteetilist kasutada
Vasta
#9

kuulge mehad jätke loll jutt. Aspelundil on 100 prossu õigus- kas sünt või mineraal, suhe suurt ei muutu. pärast remonti vene rattal 500km 1:20, peale selle 1:25 ning täissündiga võiks juba peale 1000km lubada ka 1:30. see 1:50, mida kõik õli pakendilt loevad ja usinalt ette laulavad, on MINIMAALNE õli hulk. kusjuures on selgelt öeldud ka seal, et panna vastavalt TEHASE ETTEKIRJUTUSTELE. krt kui mind ei usu, siis nett on täis selliseid algtõdesid, mis te raiute, mõnele hakkab veel külge kah.
Vasta
#10

aga ma panin mootori vene õli nimega DAT 17 või oli DAT17 aga mis mariki õli siis pensiiniga segaks? Ütlege kohe kindel firma nimi valvoline shell ja ka siis kohe kindel margi nimetus ja nagu aru saan siis 2t ikka eks?

Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...
Vasta
#11

krt uuesti kas DAT 17 või DOT 17

Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...
Vasta
#12

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Aspelund
1:45 on korras sisse töötanud mootorile. 1:25 on vene mootorratta jaoks täitsa paras.

See, kas panna mineraali või sünteetilist, ei sõltu õli ja bensiini vahelisest suhtest. Selge on aga see, et sünteetiline 2T õli on parem valik, kui suvaline mineraal.

Asp


Vaidleks vastu. Vahekord sõltub ikka õli kvaliteedist. Kui võtta mingi avtool, siis on vahekord 1:15-1:20. Sünteetilistel õlidel on pikad katkematud molekulid ja katab paremini detaile, võib 1:50 panna, soovitatakse veidi rohkem (sissetöötamisel veel rohkem). Kvaliteetõlidel võib isegi 1:100 panna.
Ise panen Valvoline 2TSynSpeed (sinine) 1:45 Vene rauas ja probleeme pole tekkinud
TAD ja TOD on käigu õlid ja neid pole mõtet mootori õlitamiseks kasutada.
Vasta
#13

no se ongi ju käigukastiõli ja mul ongi ju vaja käigukasti õli panna ega ma siis kuivalt saa sõitta.

Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...
Vasta
#14

mina panen ikka täiesti suvaliselt käigukasti ja bensu hulka sama vene õli. Big Grin
Vasta
#15

Nii 125cc siis 1L õli 25liitrit bensiini, aga palju pannoniale siis panna? Kas 1l õli 45l bensiinile ve? Ja palju panna sissetöötanud mootorile pannonial ja mitte sissetöötanud mootorile ?:eureka

Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...
Vasta
#16

vaata uuesti tagasi, see ,mis ma 04.04 kirjutasin, käib enamasti kõikide kahetaktiliste kohta, olgu ta 125 cc või 500 cc. midagi ei muutu sellest.
Vasta
#17


Ja kas Pannonia millel on 350cc mootor tuleb puhast bensiini panna või ka segada ja kui segada siis mis selel valem on? [/quote]
kust kuradi kohast said sa 350-nese panonnia??????????????? minu teada pole selliseid veel ilma tehtud?? aga õli läheb panonniasse samamoodi nagu muudessegi kahetaktilistessegi

Ostan Mini juppe!
Vasta
#18

nuuh kuna asi on vingelt kirjux aetud siis poetax siia juurde ka väite et see 1:50 pole mitte mahuarv vaid suhtarv(ma ka ei tea kuidas aga lugesin kuskilt:p

Ostan Mini juppe!
Vasta
#19

tere mehad. lõpetaks selle teema ära, hakkab juba lauslolluseks minema. asi on PIISAVALT siin kajastatud.

kõigile infoks-tegelt on ka 350 cc panni olemas (eksperimentaal kindlasti, kas ka seerias, ei tea kindlalt väita), aga eestis vaevalt sellist leidub. t-seeria oli ikka 250 cc.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne