võrr sõidab täis kiirusel ja tõksib
#1

probleem siis selles et gaas põhjas sõidan ja vahepeal käib läbi selline tagasitõmme või tõks vms asi, et milles probleem? selline tunne nagu korraks hästi järsku läheks pidur peale vms a see on võimatu suht
Vasta
#2

Võrri võimeid proovides olen samasugust asja täheldanud. Piduritest see tõesti ei ole, mootor teeb. Tagasi vist küll ei löö, rohkem nagu üksikud vahelejätud tunduvad need olevat. Ära vaeva vaest looma täisgaasiga, lase tiba järele ja tõksimine peaks järele jääma.
Vasta
#3

Vahelejätud on arvatavasti sellest, et midagi vahel streigib. Näiteks küünal ma pakun. Või on mingi soditükk karbussi düüside ees ja mängib seal.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#4

no väga võimalik sest et mul on need sõelad suht läbi, kuu aega sõidan siis pean jube karpa ja muud torud tühjaks pumama sest muidu mootor lihtsalt ei käivitu, ja kui ma peaksin natu järele laskma siis ei liigu ta üldsegi hästiSad täisgaasil on ta juba aeglane võrreldes miniga, aga noh parem lasen järele gaasi panen uue küünla ja puhastan karpa jms torud ära ja
Vasta
#5

riga Kirjutas:... mul on need sõelad suht läbi, kuu aega sõidan siis pean jube karpa ja muud torud tühjaks pumama sest muidu mootor lihtsalt ei käivitu...

Mis Sa siis jamad niiviisi? Võta paak maha, lase kütusest tühjaks, pese paak korralikult seest ära, kogu toitesüsteem ka, olemasolev kütus kurna läbi mitmekordse riide läbi jne... Ja pane uued filtersõelad.

Natuke ebaaus on küsida kaasfoorumlastelt abi tõrkumise korral, kui endal toitesüsteem sodi täis...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#6

valdo Kirjutas:
riga Kirjutas:... mul on need sõelad suht läbi, kuu aega sõidan siis pean jube karpa ja muud torud tühjaks pumama sest muidu mootor lihtsalt ei käivitu...

Mis Sa siis jamad niiviisi? Võta paak maha, lase kütusest tühjaks, pese paak korralikult seest ära, kogu toitesüsteem ka, olemasolev kütus kurna läbi mitmekordse riide läbi jne... Ja pane uued filtersõelad.

Natuke ebaaus on küsida kaasfoorumlastelt abi tõrkumise korral, kui endal toitesüsteem sodi täis...

No ma arvan et ennem kui midagi putitama hakkaksin paagi kallal sõidaksin bentsust tühjaks (seda seal hetkel 2,5 liitrit vist), a kuidas paaki pesta või puhastada?? ma ei jaga üldse, mis asi see toitesüsteem on?, täna ostsin ma igastahes bensukast 8.-se mingi bena filtri kui paak puhas ja muud sõelad ka lükkan vast vahele selle
Vasta
#7

Bensiinifiltri puhul on see oht, et bensiinis olev õli ajab selle umbe. Targem oleks osta diislifilter.


Vasta
#8

no eila sai tuure ja segu kruvitud tükk aega, lõpuks panin ikkagi tuurid 1 ringi peale kuna 1 ja pool ringi oli liiga nõrk üldse ei vedanud ja pool ringi ei tahtnud ka vedada, aga vähemalt ta enam ei tõksi aga mis värk see on et kui sõidu ajal keeran kraani kinni et siis võrr kohe liigub üli kiirusega selle aja kui kraan kinni a kui kraan lahti siis jälle nagu venib rohkem, kas siis tuleb segu kruvi kinni keerata?
Vasta
#9

riga Kirjutas:no eila sai tuure ja segu kruvitud tükk aega, lõpuks panin ikkagi tuurid 1 ringi peale kuna 1 ja pool ringi oli liiga nõrk üldse ei vedanud ja pool ringi ei tahtnud ka vedada, aga vähemalt ta enam ei tõksi aga mis värk see on et kui sõidu ajal keeran kraani kinni et siis võrr kohe liigub üli kiirusega selle aja kui kraan kinni a kui kraan lahti siis jälle nagu venib rohkem, kas siis tuleb segu kruvi kinni keerata?

Ole hea. palun püüa oma pikk jutt konkreetseteks arusaadavateks lauseteks teha, et kaasfoorumlased ka aru saaksid, mida Sa siin soovid öelda. Punkti ja lause alguse suurt tähte võiks sagedamini kasutada, samuti kirjavahemärke.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#10

Kui kraani kinni keerates läheb järsku minek paremaks, siis arvatavasti ujuki nõel laseb läbi ja uputab koguaeg üle. Kontrolli, kas ujuki nõel ikka peab korralikult ja kui peab, siis alles hakka segu reguleerima.
Vasta
#11

Arusaamatu jutt neh.
Viimasest otsast tundub nagu et tegemist on võibolla tiba rikka seguga mis kraani koomale keeramise peale parajaks (ja hiljem ehk liigagi lahjaks) läheb ning seeläbi 'tõmmet' lisab. Kuigi lahja segu mingil määral kiirust lisab aga...
Vasta
#12

Nitro Kirjutas:Kui kraani kinni keerates läheb järsku minek paremaks, siis arvatavasti ujuki nõel laseb läbi ja uputab koguaeg üle. Kontrolli, kas ujuki nõel ikka peab korralikult ja kui peab, siis alles hakka segu reguleerima.

kuidas ma seda ujuki nõela kontrollin? täna igastahes juhtus selline asi et sõitsin sõitsin ja mõtlesin et tsipakene oleks tarvis siis veel tuure kruttida, kruttisin natu... ja ma loll ujutasin teda liiga palju, koguaeg, ja nüüd selline asi et võrr ei käivitu enam... küünla keerasin maha, ja vaatasin et oli jah ära tahmand juba (küünal ise mitu kuud seal peal olnud), tegin siis puhtaks lapiga ja liivapaberiga, panin uue küünla igaks-juhuks, proovisin ei läinud jälle, siis mõtlesin et kas üldse süüde on?... võtsin piibu maha panin näpu vastu piipu ja lükkasin natu jalaga et mootor nagu jooksis, sain särtsu, süüde oli vist olemas... aga äkki liiga nõrk? igaljuhul võtsin küünla maha jälle (see oli seal ainult mõne hetke olnud ja juba nii tahmand ja MÄRG) panin jälle uue küünla ja lükkasin aga ei läinud, et kas siis on süüde kuidagi imekombel nõrgaks jäänud? või on mootor bena täis ja sellepärast ei lähe? igastahes kuidas seda bena sealt seest kätte saada vms... hetkel ta seisab kraan kinni.
Vasta
#13

Bensiini saab mootorist välja sedasi: keera karterilt alt ära tuulutuskruvi ja võta küünal maha. Lükka, kuni bensiini enam selat avast ei pritsi. Peakski mootor bensiinist tühi olema...

Abja võrrituuning
Vasta
#14

kui mootoriks d8e siis se kruvi puudub
Vasta
#15

karlep Kirjutas:Bensiini saab mootorist välja sedasi: keera karterilt alt ära tuulutuskruvi ja võta küünal maha. Lükka, kuni bensiini enam selat avast ei pritsi. Peakski mootor bensiinist tühi olema...


kus see karter asub?Big Grin ja mul on D8 mootor, aga on siis viga selles et tal on bensiini liiga palju sees? ja kas aitab see et ma keeran küünla maha ja lasen tal lihtsalt seista mingid päevad? või pean kraani ja segu kruvi kinni keerama ja siis metsikult jooksma? või on veel mõni variant?
Vasta
#16

riga Kirjutas:
karlep Kirjutas:Bensiini saab mootorist välja sedasi: keera karterilt alt ära tuulutuskruvi ja võta küünal maha. Lükka, kuni bensiini enam selat avast ei pritsi. Peakski mootor bensiinist tühi olema...


kus see karter asub?Big Grin ja mul on D8 mootor, aga on siis viga selles et tal on bensiini liiga palju sees? ja kas aitab see et ma keeran küünla maha ja lasen tal lihtsalt seista mingid päevad? või pean kraani ja segu kruvi kinni keerama ja siis metsikult jooksma? või on veel mõni variant?

Karter on seal, kus väntvõll ringi käib. D8-l pole enam seda karteri tühjendamise kruvi ka. Vähemalt minu D8-l polnud.
Vasta
#17

riga Kirjutas:no eila sai tuure ja segu kruvitud tükk aega, lõpuks panin ikkagi tuurid 1 ringi peale kuna 1 ja pool ringi oli liiga nõrk üldse ei vedanud ja pool ringi ei tahtnud ka vedada, aga vähemalt ta enam ei tõksi aga mis värk see on et kui sõidu ajal keeran kraani kinni et siis võrr kohe liigub üli kiirusega selle aja kui kraan kinni a kui kraan lahti siis jälle nagu venib rohkem, kas siis tuleb segu kruvi kinni keerata?
Siin on selgelt rikas küttesegu, segukruvi tuleb koomale keerata. Jälgi, kas õhupuhasti on ikka lahtises asendis ja ka puhas. Saan aru et see  siin kirjeldatav nn. tõksimine ongi rikka küttesegu puhul võrrile omane väntvõlli pööreldes üle ühe pauguga töötamine  ehk muruniitja mootoriga sarnase häälega töötamine.
Vasta
#18

taruvaras Kirjutas:
riga Kirjutas:no eila sai tuure ja segu kruvitud tükk aega, lõpuks panin ikkagi tuurid 1 ringi peale kuna 1 ja pool ringi oli liiga nõrk üldse ei vedanud ja pool ringi ei tahtnud ka vedada, aga vähemalt ta enam ei tõksi aga mis värk see on et kui sõidu ajal keeran kraani kinni et siis võrr kohe liigub üli kiirusega selle aja kui kraan kinni a kui kraan lahti siis jälle nagu venib rohkem, kas siis tuleb segu kruvi kinni keerata?
Siin on selgelt rikas küttesegu, segukruvi tuleb koomale keerata. Jälgi, kas õhupuhasti on ikka lahtises asendis ja ka puhas. Saan aru et see siin kirjeldatav nn. tõksimine ongi rikka küttesegu puhul võrrile omane väntvõlli pööreldes üle ühe pauguga töötamine ehk muruniitja mootoriga sarnase häälega töötamine.


õhupuhasti on lahti... aga sodi võib ta täis olla jah... (aga kuidas ma õhupuhasti lahti saan teha? tuleb kogu karpa maha keerata? :S? ) aga kuidas ma selle bensiini sealt mootorist siis välja saan? ma arvan et mootor paksult bensiini täis... ta ei lähe üldse töölegi tee mis tahad, ja küünal läheb ka pea esimese lükkega märjaks ja tahmab ära:S
Vasta
#19

Bena saad tuulutus avast välja,süüte pool mootori all on kruvi keera see välja ja lükka natuke siis pane tagasi ja tee küünal puhtaksWink
Vasta
#20

Õhupuhasti käib karburaatori küljest ära! Saab ära keetata 17 või 19mm lehtvõtmega, kui nõrgalt kinni, siis ka käega.
Kui oled õhupuhasti kätte saanud, siis vaata natuke, kuidas osad seal omavahel ühendatud on ning püüa asi demonteerida. Ei pea raketiteadlane olema.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne