Teema on suletud

Kadett E sedaan
#1

...et siis siin saab mulle nõu anda, kuidas tulevikus oma kulgurit ilusamaks-mugavamaks teha.

ning loomulikult pärida, kuidas seal miski konkreetselt tehtud on.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
#2

mõnusalt tuunitud... muidugi plekk velg on omas elemendis... sa tee tagumised porikaareääred kuidagi ümaraks. mind õudsalt häirivad sellised kandilised tagumised ääred... aga liiga ulmeks pole kah mõtet ajada... ise pooldan sellist clean looki...
#3

Mul tuttaval oli ka kunagi selline sedaan Kadett. Ja see oli ikka Kadeti kohta sigakena välimusega. Auto oli heledama tooniga sinist värvi. Alumine plastikring oli must. Lisaks olid tal ka keevitatud kulmud (tuled olid tunduvalt rohkem kaetud, samas valgusvihuga vist erilisi probleeme polnud). Velg oli ka üpriski lai, aga see käis koopasse ka natuke.
Sinul soovitaks tagumisse stangesse see number sisse integreerida.
Edu siis.
#4

stangede tegemine seisab ilmselt suvel ees (kui õnnestub tavalise (tööstus-)fööni ja trelli otsa ehitatud \"raspliga\" kodus stangesid keevitada-lihvida). Ehk siis numbrimärk kah ilusamini paigutub ning 2 numbrituld tekib...
tagumised tiivakaared sai esialgu vahetada lastud (ei olnud siis veel ise KEMPiga kätt proovinud - olin rumal). Kuna raha-aega oli vähe, tundus siis lihtsaim variant valmis-tiivakaar. Mõtlesin küll laienditele, kuid sedaanil vaja ju tagauksi siis kah \"voolida\" ning selle teha laskmine oleks mu rahakotile kehvasti mõjunud tol ajal. Nüüd on tiivakaared logarite \"kaitsvas embuses\", niisama ilupärast aga korralikku asja enam torkima ei taha hakata.

plaanidest:
vahepeal tekkis utoopia-plaan \"installida\" taha 2 esiistet (Volvo 480 eeskujul), kuid kuna seal tuleks KINDLASTI ka üks tugevdustala \"ümber tõsta\" ning ka põhja ümber teha, tundub tulemus kahtlane (põhi ju kah kannab - \"täppidega\" keevitus nõrgestaks seda oluliselt?). Pealegi jääb tagasild ette. Aga eks näis - päris peast välja see idee pole lennanud - ehk täpsemad mõõtmised annavad soovitud tulemuse.
uksepolstrid tahaks uued ehitada - selleks aga vaja materjali, millest voolida ning samas vaja teha sellise kujuga, et pealekleebitav riie \"kotti\" ei jääks. Lisaks \"voolimismaterjalile\" vaja siis leida ka head ja odavat (kulub palju) kontaktliimi. Praegu suured lootused homsel ehitusmessi-külastusel...

üldiselt küsimus teadjamatele meestele: kas on TÕESTI VÕIMATU, et mu masina põhi on galvaniseeritud (kõik, v.a. välimised karbid, sisemised tiivakaared ning lanseronid millegipärast). See küsimus ei anna kohe kuidagi rahu - lükkad pleki haljaks ja 2talve pärast helgib ta ikka juudi-pleki kombel. Pealegi on põhjal roostet vaid liitekohtades (erinevalt teistest Kadettidest). See jälle põhjus, miks põhja torkida ei taha...

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
#5

Kui huvitab siis siin on juttu uksepolstrite tegemisest:

http://www.freewebs.com/harvelit/mb300.htm
#6

...et sai vahepeal meie foorumis seal kilgatud oma tegemistest.
nüüd siis ka mõned pildid, mis kahjuks liigse päikese tõttu kehvad (ega ma tegelikult suurem asi piltnik kah pole...)

nagu sääl mainitud, on ka \"valmispolster\" poolik (ootab sessi lõppu) ning ka tulevad järgmised kindlasti paremad!

küsimusi:
millega polüsterool lõpuks katta, et täidaks \"vuugid\" (silikoon pole hea mõte - ei saa kuivanuna töödelda-siluda)? Ei tahaks nagu (prits)pahtlit kasutada (polüsterool annab muljumisel järele, taastades pärast oma esialgse kuju, pahtel aga...). Sooviks midagi, mida saaks näiteks pintsliga peale kanda ning atsetooni-kaltsuga siluda...
\"Ted\"i antud lingilt mõistsin, et seal kaeti klaaskiudpahtliga - see jääb ju konarlikuvõitu; pealegi ei sobi ta \"vetruvale\" aluspõhjale (mainisin just).

\"täh\" ette,
teet

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
#7

sai siis saksas käidud; stoorit ei viitsi hetkel kirjutada - lisan vaid, et Poola-Leedu-Läti (lihtsamini non-EU) kaudu pole mõtet kaupa (ka auto!!!) vedada - läheb mõttetult kalliks.

pildid (võimsast...) doonorist: SIIN

teet,
eluga rahul

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
#8

et siis keegi saab endale ilusa punase kadeti kere ja tagaluugi? Big Grin mnjaa...

igatahes edu ehitamisel siis!!!!!
#9

sellel doonoril on DIGIFIZ (sakslaste elektrooniline näidikuplokk) ja RECARO istmed!!! Miks sa neid aksessuaare oma valgesse ei installeeri?

Kas kulmud pärinevad doonori küljest või voolisid ise?

#10

ses suhtes võib mureta ollaSmile. KÕIK, mis vähegi võimalik, läheb valgesse. Isegi armatuurid \"lõhkusin\" täiesti maha kõigest selleks, et sealt tagant müraisolaatorit kätte saada (lisasin veel mingi 1cm porolooni). Astra armatuuri pole hetkel aega sisse toppida (pole ka armatuuri...); aga ega ta tulemata jää!
kulmud valgel ikka ise tehtud (krt, üks idioot lasi kapoti kõrgelt alla kukkuda, mis tähendab nüüd kahte \"kollakat\" praokest värvis). Teisel on GSI-kapott (nn. \"õhuvõtuavadega\" - nõme) ja \"rullnokakulmud\" (varjavad juba valgust), mis pole minu maitse.
hetkel pean arvuti taga tööd rügama; kui aga liivapritsi saan, läheb taas garaazhis \"uhamiseks\". hoovis on siis 2keret, millel on vaid tagasillad-bensupaagid-kojamehemootorid (ok, tagatuled kah) küljes...

üldiselt saab tänu doonorile masinast nii umbes 10*etem! Enim meeldib 4*ketaspidur (tonnise tühimassiga masinal, ABSga!) - fantastiline!

PS! Ümberehitus:
ARK on loonud hinnakirjad (mootorivahetus: 2.8kEEK - röövimine!); tuleb kirjutada avaldus ARK-le, kus mainida eksperdi nimi. Edasisega pole veel kursis. Eks siis hakkab ettenäitamine-paberimäärimine pihta...

teet,
tänab tähelepanu eest ja kibeleb garaazhi

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
#11


Tsitaat:PS! Ümberehitus:
ARK on loonud hinnakirjad (mootorivahetus: 2.8kEEK - röövimine!); tuleb kirjutada avaldus ARK-le, kus mainida eksperdi nimi. Edasisega pole veel kursis. Eks siis hakkab ettenäitamine-paberimäärimine pihta...


See asi huvitaks mindki - kui asja nii kaugele saad, et ARK-is registreerimiseks läheb, pane ikka siia ka kirja, palju need mõned paberilehed maksma läksid.
2.8K mootorivahetuse registreerimine...Sad:mad:
#12

Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin

teisisõnu: \"teet-the-rullnokk\" sai täna üle pooleteist kuu sedaan-kadetiga sõita; ning esimest korda sellel 150hobuse jõudu (110kW) tunda...
harjunud siin 55kW monopritsiga Vectra A-ga kulgema ja oioioi!!!
kuna väljalase piirdub hetkel pükstega, tuli \"gaasitamas\" käia metsavahel. Vedrustus võiks tiba-tiba pehmem olla; samas on juhitavus päris hea!
aga kogu see toores jõud - küll see mulle meeldib!

krt, kompuuter ei näita küttekulusid; loodetavasti katalüsaatori puudumise tõttu. Pidurid peaks veelkord ära õhutama. Käigukang sai liiga suure nurga alla jäetud - 2. ja 4.käik lähevad kehvalt sisse. Samas avastasin, et 1.käigul on (ilmselt) sünkronisaator! Tõsine sportauto!
eks tuleb ka jälgida, kuidas \"mahlad\" sees püsivad.

järgmine laupäev tuleks siis Pärnus rammu katsumas käia; samas puudub esialgu selline \"oht\", et ma ajusid ja nukkvõlle \"kangemaks\" ajama hakkaks - talvel hakkan vast hoopis 1.3mootorit \"nokkima\". Mootorivahetus muutub kah legaalseks alles oktoobri keskel (KUI riik ikka tahab mind \"ekspertiisi\" saata).

mnjah - kapotikulmud ja mõningad ukseääre-vigastused tuleks järgmise suve keretöödeni konserveerida - kuna ma masinaga niiiii rahul, siis väljanägemine ei huvita hetkel üldse! Teen asja vist pintsli ja musta värviga - talveks siis \"rotika\" välimus...

teet,
eluga rahul

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
#13

hmm - pesin masina puhtaks (maikuust pesemata!) JA jõudsin järeldusele, et \"rotikat\" ei raatsi ikka tehaBig Grin.

AGA mis pesuga välja tuli, oli see, et lanseronide värvimisel (musta värviga) oli värvitolm sattunud katusele-esiustele. Jubedaks teeb asja just see, et masin oli eelnevalt tolmune JA märg, nüüd siis \"kaitsevärvi\" maalingud... Võõrad arvavad ilmselt, et masin tolmune, aga ise ei saa enne rahu, kui asi ikka korras. Pealegi hakkab selline matt värv ju talvel s..a korjama!
KUIDAS aga puhtaks saada? Nitrolahustiga ei tahaks puutuda (natuke proovisin, aga vaja liialt \"nühkida\"); prooviks tõmbasin paar korda 400 paberiga üle - läks ilusasti puhtaks. IDEE: käia mingi ülipeene vesiliivaga (1500?) katus-uksed üle (käsitsi ikka). On ehk kellelgi kogemust, kas tulemus ka kriitikat kannatab ning kui matt jääb? Muide, masin saab järgmine sügis niikuinii uue värvikuue (esitiivad vaja vahetada ning mõningad asjad \"esteetilisemaks\" muuta).

krt, mäletan küll, et värvides oli masin ilusasti kaetud, aga juu siis \"lõpusirgele\" jõudes ei viitsinud tervet masinat katta - siis, kui \"kere\" garaazhi lükkasin viimase kihi peale laskmiseks (värviga värvisin 3korda, 2päeva jooksul, eelnevalt sai sinna muidugi pea 1L krunti aetudSmile).

PS! Kas ehk vedeleb kellelgi Mondeo stange tükke - tuttav, kes lappimisega tegeleb, soovitas GSI stange keevitamiseks-parandamiseks just sellist materjali (eriti palju pole vaja). \"Usku\" - tead, kui hea on esimeste libedatega suvekummidega \"ralli teha\":lol!

PS2! Kui keegi silmab romulas Vectrat, mille uks(ed) läheb/lähevad mahakandmisele - ehk viitsib teada anda? Hakkan juba korjama materjali uute ukselinkide tarvis (ilmselt parim lõigata Vectra uksest terve tükk ning \"amputeeritud\" asi liita oma masina koosseisu). Ka oleksin tänulik, kui (täiesti) lõhkist Mondeo bamprit (nii esi kui taga-) silmates mulle teada annaks! Veel huvitaks muidugi mingi elektriline katuseluuk (koos katusetükiga), aga see vist $$$.

teet,
peab juba vaikselt uut plaani ja ajab tooret kokku

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
#14

[quote]Niimoodi kirjutas: 13piisab
hmm - pesin masina puhtaks (maikuust pesemata!) JA jõudsin järeldusele, et \"rotikat\" ei raatsi ikka tehaBig Grin.

AGA mis pesuga välja tuli, oli see, et lanseronide värvimisel (musta värviga) oli värvitolm sattunud katusele-esiustele. Jubedaks teeb asja just see, et masin oli eelnevalt tolmune JA märg, nüüd siis \"kaitsevärvi\" maalingud... Võõrad arvavad ilmselt, et masin tolmune, aga ise ei saa enne rahu, kui asi ikka korras. Pealegi hakkab selline matt värv ju talvel s..a korjama!
KUIDAS aga puhtaks saada? Nitrolahustiga ei tahaks puutuda (natuke proovisin, aga vaja liialt \"nühkida\"); prooviks tõmbasin paar korda 400 paberiga üle - läks ilusasti puhtaks. IDEE: käia mingi ülipeene vesiliivaga (1500?) katus-uksed üle (käsitsi ikka). On ehk kellelgi kogemust, kas tulemus ka kriitikat kannatab ning kui matt jääb? Muide, masin saab järgmine sügis niikuinii uue värvikuue (esitiivad vaja vahetada ning mõningad asjad \"esteetilisemaks\" muuta).

krt, mäletan küll, et värvides oli masin ilusasti kaetud, aga juu siis \"lõpusirgele\" jõudes ei viitsinud tervet masinat katta - siis.
*****************************************************************************************************
Lumivalge Nissaniga oli sama probleem aga lahenduse andis poleerpasta COMMANDANT Nr4. Maksab 0,5 kg 65-eeku
ja pärast töötlemist tuleks kindlalt vahatada.
#15

kole vaikne siin \"liikmete autode\" all!

täna sai siis natuke \"wax\"i tüüdatud ning selle tulemusena omandasin värsket pildimaterjali oma masinast.
pildid on seal - aitäh, \"wax\"!

erilist tähelepanu juhiks siis selle kevadise uksepolstri-saaga tulemustele, mis on mu meelest küll piisavalt viisakad: \"Osavate käte ring\".

poleerimisküsimusega pöördusin ühe tuttava poole ning tema tungival nõudmiselBig Grin lasin oma masina tal poleerida. Isegi liiga korralik sai, arvestades seda, et järgmine suvi peaks tooma uue värvikuue. Ning kohad, kus värv on pahtlisse imendunud ning kus ma kehvalt pahteldasin, paistavad liiiga hästi välja...
poleerisime masinaga (poleerimispasta on ette nähtud 1500-2500 pöörde jaoks, masina otsa käivad \"shvammid\" on kah mitut täiesti eri liiki). Materjalid, mida poleerimisel kasutasime: 2000 vesipaber, poleerimispasta, poleervaha (või mingi taoline asi, pärast poleerimist). Idee järgi tuleb muidu korralikumal poleerimisel (tumedate autode puhul!) kasutada mitut eri pastat ning liivapaberit vist korralikul tegemisel ei kasutata (eriti metalliku ja laki puhul!).
muide, 3M poleerpasta hinda nähes jäi mul suu ammuli - 1kg = 594eek... Ise ostes ei raatsiks seda (veoauto-)pinnakale pannagi:lol.

edit: parandasin linki

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
#16

Vabandan oma lollust juba ette aga: mis \"tasku\" see seal tagauksel on (tuhatoos?) või lihtsalt kate irvakil ning kuidas avanevad tagumised aknad (äkki Sinul juba elektrivärk).
Aga nüüd poeme ka pisut - nii kena sedaan kadett pole veel silmanud Cool

MB 260E W124
G3 GTI
Nissan Qash Ai-Ai
#17

See tasku on tegelt kõlari auk:bounceaga kuidas aken alla käib jäi mul üle küsimstta kui ükskord autot uurisin.
#18

tõsi ta on, et seal väike kõlarike pesitseb. Ühtlasi on see kõlar suht oluline polstrikinnitud (polstril nimelt puudub karkass ning polüsteroolileht kinnitub siis 2*käetoest ning 2*kõlarist - piisavalt tugevalt kinni, et mitte liikuda-vajuda). Kõlarile peaks mingi viisakama katte mõtlema, aga ei tea, mida. Võrgust pole vist ikka pääsu...
tagaaknad ei käi mul juba 2aastat lahti. Kui kunagi õnnestub el.akende komplekt saada, eks siis õpivad liikuma. Samas ma aru saanud, et el. akna sisteem peab olema konkreetsele sõidukile mõeldud? Ise ei jaga neist ausaltöelda midagi.

üleeile sai siis ARKis uue passi järel käidud. Esialgu hirmutasid \"angaari-mehed\" nende ümberehitusel kehtivate võimsuse-mootori massi hälbe protsentidega. Ise olen muidugi ARKi lehte suht palju jälginud, ning vaidlesin meestele vastu: need reeglid kehtivad, võrreldes võimsaima mudeliesindajaga - ning minu masin polegi ju muud, kui kadett oma parima tehnikaga! Nuputasid siis mehed tunnikese, lappisid 16V GSI ning 1.3sedaan-kadeti andmetest mingi kompoti \"Registreerimiseelse Ülevaatuse\" lehele kokku (näiteks: rehvid: 155-R13 VÕI 185-R14Big Grin; täismass 1.3 oma ning tühimass GSI oma, mis vähendas masina \"kandevõimet\" 115kg võrra - nüüd peavad 5 autosolijat kaaluma alla 375kgBig Grin; mootori kubatuur loeti vist üldse laest - tolle ajastu Opeli 2.0motod on 1998cm3, mitte 1984cm3Big Grin).
aga see mind ei huvita - tähtis vaid see, et sain kahe naesterahva-pildiga rahatähe eest andmed muudetud ning olen nüüd 100% legaalne liikleja!
järgmise korrani muidugi:lol.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
#19

lasin talvised veljed (plekk ikka) liivapritsiga üle ning otsustasin ka \"keemiliselt kaitsta\" (esimest korda kasutan sellist \"jama\"Big Grin). \"Buvanooli\" lähibensukas polnud, niiet võtsin mingi (sigakalli) \"CRC\" toote. Möksisin peale, aga kas see \"vesialuseline\" asi tahab väga pikalt kuivamist saada? Et kuivab täpselt nii kiirelt, kui vesi(lahusti) aurustub? Karta on vist... Kas korralikust \"üleujutamisest\" on üldse mingit tolku? Etikett LUBAB, et asi moodustab \"hea aluskatte värvile\", aga kas jätta ta ikka värvi alla?
eks ta vist üks jama ole, millega ennast petta?
peale tuleb lihtsalt happekrunt ning värv (täitekrunti pole käepärast, niiet jääb ära). Ehk on mõttekas mõne aja möödudes veel kergelt liivapritsi näidata?

tuleb vist ikka värvimine homsesse lükata: täna paksult-paksult \"roostesurma\" peale, sooja ruumi kuivama, homme liivaprits+veel õhuke kiht roostesurma+paar happekrundikihti+värv (või kaks kihti). Endale tunduks nii loogiline...

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
#20

Tsitaat:tuleb vist ikka värvimine homsesse lükata: täna paksult-paksult \"roostesurma\" peale, sooja ruumi kuivama, homme liivaprits+veel õhuke kiht roostesurma+paar happekrundikihti+värv (või kaks kihti). Endale tunduks nii loogiline...

mul ei ole küll suurt usku rostesurmasse.
Jätsin ükskord sihilikult ukseäärte remontimisel ühe ukse roostesurmaga töötlemata. Mõne aasta pärast ussitasid kõik servad ühtemoodi edasi. Sad
niiet tahaks öelda, et loeb ainult see, kui puhtaks aluspinna saad ja kui paksu värvi peale paned.
aga midagi kindlamat väita julgeks küll ainult pärast eriti läbimõeldud ja hoolikat eksperimenti :yes
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne