kas varjupaik oleks huvitatud ?
#1
siis selline isend [Pilt: 182911-Kuban-G1A2-0.jpg]

väga nigelas olukorras(klaasid ja plekid) mootor ja käiguosa ok
asukoht harjumaa
Vasta
#2
vedru Kirjutas:siis selline isend [Pilt: 182911-Kuban-G1A2-0.jpg]

väga nigelas olukorras(klaasid ja plekid) mootor ja käiguosa ok
asukoht harjumaa

Aitäh pakkumise eest! Varjupaigas on juba kaks sellist bussi. Meie põhimõtete järgi vahetame eksponaate välja vaid siis, kui pakutav on paremas seisukorras kui eelmine. Meie praegused bussid on suhteliselt heas seisus. Aga tänud meelespidamise eest!
Vasta
#3
Aga mul oleks ära anda üks M-402. No ei ole jõudu selle putitamiseks. Tegelikult peaks tegema nii, nagu tegid seltsimehed Volgaga aga ei ole võimalust, niigi olen selgelt ülekoormatud. Tehnika 100% originaal, mis on haruldus. Sisu(rool, armatuur ja laepolster) on suht puudulik ehk hea näitusekõlbuliku isendi tegemiseks peaks mõnest viletsast isendist seesinased jublakad võtma. Kroom on korralik. Lisaks leiab pakiruumist lahtivõetud kujul vana Vene päritolu paadimootori Moskva10(impelleri rike oli). Selle saab kokku tagasi kruttida ja samamoodi näitusele välja panna.
Täitsa liikuva vanatehnikata kohe...
Vasta
#4
PlyVal64 Kirjutas:Aga mul oleks ära anda üks M-402. No ei ole jõudu selle putitamiseks. Tegelikult peaks tegema nii, nagu tegid seltsimehed Volgaga aga ei ole võimalust, niigi olen selgelt ülekoormatud. Tehnika 100% originaal, mis on haruldus. Sisu(rool, armatuur ja laepolster) on suht puudulik ehk hea näitusekõlbuliku isendi tegemiseks peaks mõnest viletsast isendist seesinased jublakad võtma. Kroom on korralik. Lisaks leiab pakiruumist lahtivõetud kujul vana Vene päritolu paadimootori Moskva10(impelleri rike oli). Selle saab kokku tagasi kruttida ja samamoodi näitusele välja panna.

Aitäh Priit! M-402 just puudu. Ja paadimootori üle kah heameel. Eks seegi ole üks osa veesõidu tehnikast. Alustagem siis tagasihoidlikult, enne kui mootorlaeva "Georg Ots" saamiseks läbirääkimisi alustame ...
Vasta
#5
Kas keegi teab midagi sellest - http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid137282

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  üks loojaid ja eestvedajaid
Tutvustame jalgratta ajalugu Eestis, väljas on üle 110 ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni mai keskpaigani oleme avatud kokkuleppel







Vasta
#6
Ei hakanud uut teemat tegema.
Kas varjupaik oleks huvitatud Värskas olevast Ikarus 250-st? Omanik tahab 20 000-. saada. Kui ei,siis roogitakse sellel agregaadid(mootor,käigukast jt) maha ning kere läheb "suvilaks". Selliseid vanat tüüpi Ikaruse pole just palju järel ja oleks tore,kui see varjupaika jõuaks.
Või mis foorumirahvas arvab? Meile anti paar nädalat aega asja ajada....


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta
#7
Ikaar 250 on küll selline riistapuu, mis tuleks igal juhul päästa ja täiesti korda teha. Esiteks on see väga pikk epohh meie ühistranspordis ja teiseks saab Varjupaik sellega kindlasti tulevikus omale vajalikku rahalist abi tekitada. Olgu mis on aga ehe puna-valge maaliini Ikaar saab tulevikus olema hädavajalik vahend igasuguste filmide tegemisel. Nagu see Sigade Revolutsioon oli, ilma PAZ'ide, KUBAN'ide ja TA'deta ei oleks mingit malevafilmi.
Täitsa liikuva vanatehnikata kohe...
Vasta
#8
Kas annetamine ei tulnud kõneallagi? Metallihind ei tohiks nii kõrge olla.
Pulmasõidud vana Volgaga, saunabussi ja RAF "Kutsikas" rent - http://www.suhtesepp.com
Vasta
#9
Turist-Ikarus tuleks kindlasti püüda Varjupaika hankida ning tuletades meelde trammi ja trolli aktsioone, usun, et soovitava 20k EEK saaks ka kokku.
Vasta
#10
Vaadates 38AS aktsiooni teemat, peaks paluma Kris'il, või siis Muuseumipapal, üritada selle hinna suhtes natuke "läbi rääkida". Võin privas saata Ikaruse omaniku kontaktid kohe, kui vaja. Ainult et tasuta annetamisest tuleks vist esialgu vaikida.

Ikarusest rohkem pilte (by EdR): http://pildialbum.org/pilt.php?id=697379 ja sellest edasi.
Kui kellegil vedeleb kasutult mõni ENSV aegne autonumber seeriast д****EA või у****EA, siis võite seda mulle pakkuda !
Vasta
#11
On buss sõidukorras? Kes on omanik - eraisik või firma?
Pulmasõidud vana Volgaga, saunabussi ja RAF "Kutsikas" rent - http://www.suhtesepp.com
Vasta
#12
kris Kirjutas:On buss sõidukorras? Kes on omanik - eraisik või firma?
http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid137795
Seal nimetatud "ühest garaažist teise" - mina sain nii aru, et need 2 garaaži asusid teine teisel pool Värska alevikku. 1 lausega - viimati sõitis 5 aastat tagasi, peale seda seisnud, kusjuures mingit olulist detaili (v.a. akud) küljest ära võetud pole.
Omanik tõenäoliselt on firma, kuigi ei välistaks ka eraisiku varianti.
Kui kellegil vedeleb kasutult mõni ENSV aegne autonumber seeriast д****EA või у****EA, siis võite seda mulle pakkuda !
Vasta
#13
Uurisin veidi maad. Paistab, et annetamine ei tule kõne allagi. Ehk saab metallihinnagagi kätte.
Pulmasõidud vana Volgaga, saunabussi ja RAF "Kutsikas" rent - http://www.suhtesepp.com
Vasta
#14
EdR Kirjutas:Ei hakanud uut teemat tegema.
Kas varjupaik oleks huvitatud Värskas olevast Ikarus 250-st? Omanik tahab 20 000-. saada. Kui ei,siis roogitakse sellel agregaadid(mootor,käigukast jt) maha ning kere läheb "suvilaks". Selliseid vanat tüüpi Ikaruse pole just palju järel ja oleks tore,kui see varjupaika jõuaks.
Või mis foorumirahvas arvab? Meile anti paar nädalat aega asja ajada....
Väga soodne hind viitab sellele, et omnibuss on ikka täiesti amortiseerunud nii kerelt kui mootorilt ja ei läbiks ülevaatust isegi Venes mitte aga peaks siiski kannatama varjupaika vedamist. Veel mõni aasta tagasi suundusid meilt sellised linna- ja linnadevahelise sõidu Ikaarid kümnete kaupa SRÜ avarustesse müüki.
Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#15
Kere üldjoontes näib hea,kui välja arvata keskel olnud mõlki. Roostet on üllatavalt vähe.
See 20 000 pole mitte odav hind. Haruteel oleva Ikarus 280 on hulga nutusemas seisukorras ja ka selle eest tahetakse 20 000.
Ka Lavassaare oma nägi suht hea välja,kuigi värv kippus kooruma ning juttude järgi raam mäda,taheti 10 000.
Ikaruste hinnad ongi seal 10-20 000 vahel. Ehk mõni küsib ka rohkem...

Eks mingilmääral peab ikka selle Värska bussi kallal tööd tegema,kui ta käima panna. Mis tast ikka tahad,kui juba 5 aastat seisnud on!
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta
#16
Minu arvates ei tohiks kahtlustki olla, et võimalusel tuleks püüda Värska Ikarus Varjupaiga jaoks päästa. Hind on muidugi üsna kõrge, hea oleks muidugi kui veidi alla saaks. Arvestades trammi ja trolli edukalt lõppenud aktsioone ei tohiks kahtlust olla raha kokkusaamises. Juttudesse, et selle-ja-selle hinnaga on ostja olemas suhtuksin ise aga alati teatava umbusuga, kuigi ei välista otseselt, et konkreetselt antud juhul see ka niimoodi olla võib.
Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta
#17
Ma kardan,et äkki ei anta meile niipalju aega,et nõutud summat kokku saada. 20 000 on ikkagi päris suur summa.
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta
#18
Nu aga prooviks?
Midagi nii autentset pole kaua aega näinud: http://pildialbum.org/up/13/697838.jpg

j, lapsepõlv ja 'vändra buss' :)
Vasta
#19
eberhard Kirjutas:Veel mõni aasta tagasi suundusid meilt sellised linna- ja linnadevahelise sõidu Ikaarid kümnete kaupa SRÜ avarustesse müüki.
Kusjuures, seda väidet ei saa väga tõsiselt võtta: mõne aasta eest sellist vana (vanematüübilise armatuurlauaga jne.) varianti enam praktiliselt ei leidunud. Need, mida kaasfoorumlane Eberhard silmas peab, olid reeglina toodetud 1980.-te aastate teisel poolel ja detailides Värska isendist paljuski erinevad.
Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta
#20
Üritan homme uuesti helistada, peremees võttis mõtlemisaega, kas 15k annaks ära.
Pulmasõidud vana Volgaga, saunabussi ja RAF "Kutsikas" rent - http://www.suhtesepp.com
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne