Kui palju võib mootorkaldu olla?
#3

probleem nr 1 on muidugi karpa tasapind. tee hiljem, siis kui mootor juba paigas, ise uus kollektor (mis on painutatud- terastorust nt). käigukastiga niisama lihtne pole, sest õli kogus on ikka arvestatud nii, et ta ka teatud detaile õlitaks. on teada fakt, et pigem võib õli olla vähem kui rohkem, sest nt väntvõlli simmerid kaua lausõli ei kannata õlisurve paneb ropu koormuse peale). seega kui nt mootor on palju ettepoole kaldu, siis on käigukast tühi ja väntvõlli ümbrus on uppunud. paned õli juurde- nii on ka käigukastis õli, aga kes neid simmereid vahetada jõuab. pluss veel see, et kui simmerid saavad otsa, siis on ka põlemiskamber ja karter õli ja tahma täis, küünlad otsas ja detonatsioon räsib su kolvi ka veel ära... ole sellega ettevaatlik siisSmile
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Kui palju võib mootorkaldu olla? - Autor: lõhkuja - 04-04-2003, 21:34 PM
[Sõnumit pole] - Autor: agaa - 05-04-2003, 09:45 AM
[Sõnumit pole] - Autor: klaabu - 05-04-2003, 17:01 PM
[Sõnumit pole] - Autor: Delta raider - 05-04-2003, 22:20 PM
[Sõnumit pole] - Autor: Delta raider - 05-04-2003, 22:22 PM
[Sõnumit pole] - Autor: lõhkuja - 06-04-2003, 10:41 AM
[Sõnumit pole] - Autor: parmhot - 06-04-2003, 11:56 AM
[Sõnumit pole] - Autor: Delta raider - 06-04-2003, 22:44 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne