Gaz 51, 52, 53 käigukastid
#41

(15-03-2016, 13:09 PM)einota Kirjutas:  
(15-03-2016, 12:48 PM)hundu77 Kirjutas:  massina tee kiirusele annab lisa PAZ -i tagasilla ÜK 6,18, see mul sees koos 66 difriga.
tavaline 53 peaks olema 6,35.
Võimalus mida isegi mingil ajal kasutan on uuema diisli ÜK 5,5 tagasilda, maksab mingi 300+ rubla siinset, küsida Rebellast.

käimaritega mängimine toob ainult suure müra salongi, küsi rallimeestelt.

H.

Minu autol kahjuks avatud salong Big Grin Lihtsalt hakkasin huvi tundma sest on läbikäinud kolme mehe ehitatud kastid ja igas kastis midagi teistmoodi. Mõtlesin et võrdleks neid kaste numbritega Rolleyes

Eino

Krokodillimeeste ees müts maha - kuidas nad küll suudavad. Saan su uuringutest aru. Kuid kas ei oleks mõtet pöörduda Mehhaanika inseneride poole ja lasta vastavad ülekanded joonistada ja kuskil valmistada. See kõik ju maksab ka, aga ega see krokodilliga sport polegi ju vaestele ja nõrkadele Smile

jõudu ehitamisel

hundu 77
Vasta
#42

Paneb siis tõenäolise süü ka kirja, et miks tagumist käiku raske veoga välja loopis. Tulevastel põlvedel lihtsam tulevikus ehk sama viga diagnoosida.
Eile sai veel metsast puukoorem välja toodud ja aeglustiga töötas kast korralikult, kuid asjad teatavasti iseenesest ei saa korda ja lagunevad lõplikult kõige ebasobivamas kohas. Igatahes sai kast täna maha harutatud ja käega sidurivõllist keerates oli selline laagrikõrin esimeses laagris. Väga kerge lõtk ka. Kaane võtsin ka maha, kuid hammasrattad korras. Igatahes süüdistada saab ilmselt laagrit, mis võllil koormuse all niipalju viltu läheb, et hambumine ei ole täielik ja loobib käiku välja. Kuna teine kast olemas, mis vähe tihkem tundub olevat, siis ei hakka remondiga aega raiskama ja paneb invaliidi mustadeks päevadeks kõrvale. 
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne